Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Kuivaa, vodka piristää..

Asiaa.!!

0.75 Viru Valgeeta alla ja nyt ollaan siinä vaiheessa että kuuntelen Ipodista klassisia nuoruuden aikaisia biiseka ála Type O Negative, Metalica, Megadeth, Life of Agony..

Parempi himassa kuin Tuskassa... ;:)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Asiaa.!!

0.75 Viru Valgeeta alla ja nyt ollaan siinä vaiheessa että kuuntelen Ipodista klassisia nuoruuden aikaisia biiseka ála Type O Negative, Metalica, Megadeth, Life of Agony..

Parempi himassa kuin Tuskassa... ;:)

Mitä helvettiä :eek:
Onko täällä alkoholista nauttivia modejakin :D
No ei siin mitää, mä juhlistan tätä, siis perjantaina alotin juhlinnan ku sain uuden kotiteatterisarjan 6.1 äänin, mut eiks pleikkari tunnista 6.1 järjestelmää :mad: turhaa mä sitte ees kytken tota takakeskikajaria, jos kone ei sitä tunnista!!!
No känni jatkuu silti, juhlan ja v'tutuksen ansiosta... kiitos pettävän puolison :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Ompa tullut tinattua taas ahkerasti. Eilen meni aamu kuuteen, ja nyt olen lähdössä uudelleen juhlimaan. Vanhuus alkaa tulemaan vastaan, ei elimistö oikeasti oikein diggaile. :( Mutta show must go on! Saunaan ja muutama olut niin kyllä se siitä. :D

Timpalle osanotot huonon eukon takia. :(
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Ah autuutta! Emäntä läksi päivällä serkuilleen yökylään. Just kampesin pois saunasta ja riipasin kylmähkön 0,5 Sinisen auki. Ja kohta pleikkari auki ja kiinni ei ihan heti sit menekkän. Varastossa vielä 5 sinistä, n. 28 orig.lonkeroa jussin ylijäämää :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Mutta show must go on!

Timpalle osanotot huonon eukon takia. :(

Juu kiitti... no ei siin, just mietiskelen kolmen kaljan jälkee, että pistäiskös lisää kylmään pistää vaiko eikökö... no eihän sen kanssa tullutkaa 7vuotta tuloksena pari kersaa.
No mikäs täällä mökillä on ollessa ihan yksin, ei seuraa eikä mitään :mad:
Onneksi on Pleikkari ja kaverit pelaamassa siellä ni pääsee vähän avautumaan joka päivä :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Nostetaas tätäkin vähän... isse istuskelen kotona penskojen kanssa olusta siemaillen. Eukko ei sentäs oo lähtännä lätkimään, vaan veivät tuossa päivällä polttareitansa juhlimaan :rolleyes:
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Nostetaas tätäkin vähän... isse istuskelen kotona penskojen kanssa olusta siemaillen. Eukko ei sentäs oo lähtännä lätkimään, vaan veivät tuossa päivällä polttareitansa juhlimaan :rolleyes:

no OT, mut onneks olkoon :)
Vai, kenes eukosta sää puhut, luulen et omastas :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

no eihän sen kanssa tullutkaa 7vuotta tuloksena pari kersaa.

Uh huh, haluaisin sanoa jotain järkevää, mutta minulla ei ole seitsemän vuoden suhdetta ja kahta lasta, jotta voisi edes jotenkin etäisesti samaistua. Tsemppiä - kuulostaa niin vitun laimealta. Mutta älä vahingoita itseäs tai muita, ja eteenpäin - tilanteen nollaus ja uuden aloittaminen ja sen suuntaista.

Kiskon tässä valkkarin jälkeen Kiteen pontikkaa - makuelämyksenä 6- mutta menee jääpalojen kanssa.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

no OT, mut onneks olkoon :)
Vai, kenes eukosta sää puhut, luulen et omastas :D

Niin... ja huomioitakoon tässä se että edellinnen suhteeni oli n 8v, yksi kersa... jonka vedin poikki sen takia että jokainen olisi saanut pitää henkensä / mielenterveyternsä :o
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Kyllä taas elämä potkii päähän. Sain juuri tietää että exäni petti minua suhteemme aikana kaverini kanssa ja he asuvat nyt yhdessä. Kylläpä oli mahtava synttärilahja. Onneksi kalja helpottaa ja vie ajatukset muualle.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Kyllä taas elämä potkii päähän. Sain juuri tietää että exäni petti minua suhteemme aikana kaverini kanssa ja he asuvat nyt yhdessä. Kylläpä oli mahtava synttärilahja. Onneksi kalja helpottaa ja vie ajatukset muualle.

jees... mullaki ollu 3 vakavaa suhdetta, no ei siin mittää, kaikki 3 naista on mua pettänyt... :mad: eli ei kannata naisiin luottaa, mutta kuitennii, hyvää tsynttäriä teikäläiselle :)
ja nyt vaan pidät etäisyyttä naisiin, mietit asiat puhki ja otat rennosti, kyl se siitä.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

noh mulle kaveri sano 06 jussina että oli koittanut mun sillosen muijan kanssa sekstailla, esileikki asteelle oli päästy kuitenkin.
noh kotimatkalla kun akalle soitin niin tietenkin aluksi vihasena kiisti kaiken ja sitten vedettiin joku itku kortti esiin.
kaverin kanssa olen edelleen väleissä, tuon muijan kanssa en.

kaveri sentään oli rehellinen vaikka mikään pakko ei ollut kertoa, jollei olisi sanonut mitään niin eipä tuo varmaan olisi koskaan ilmi tullut.
jotenka arvostin jätkää tuon takia paljon enemmän kuin muijaa joka kiistää kaiken vielä siinä vaiheessa kun käry on jo käynyt.

mutta nyt lisää juomaa vaikka nyt jo kohtuu tuubassa, tosin minulla on huono viinapää.
eikös sillon ala pienikin määrä vaikuttamaan kohtuu vahvasti kun maksassa on jtn vikaa vai muistelenko ihan omiani?
on se kumma että edelliskesänä kestin alkoholia kohtuu hyvin mutta en enää vaikka tulee välillä otettua viitenä päivänä viikossa.
paskaa tuuria vai alkaako maksa sanoa poks vai pitäisikö syödä enemmän?
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

jees... mullaki ollu 3 vakavaa suhdetta, no ei siin mittää, kaikki 3 naista on mua pettänyt... :mad: eli ei kannata naisiin luottaa, mutta kuitennii, hyvää tsynttäriä teikäläiselle :)
ja nyt vaan pidät etäisyyttä naisiin, mietit asiat puhki ja otat rennosti, kyl se siitä.

pettäminen ei oo ikinä hyväksyttävää, enkä puolustele eukkoos, mutta jos kaikki on pettäny niin oisko sittenkään sussa itessäs mitään vikaa? ja mitä nyt oon huomannu niin oon saanu semmosen käsityksen että sä pelaat kaikki yöt ja sitten nukut päivät/kirjottelet Kfin:iin... ja jos vielä 2 lasta kotona ja päivän kokokohta tuntuu olevan se kun muu perhe menee nukkumaan ja pääsee pelaamaan? kuka helvetti sellasta jaksaa kattoo? jos näin on niin en yhtään ihmettele emäntäs valintoja... siis tommosen käsityksen oon saanu kun oon lukenu näitä sun viestejäs täällä, eli saatan olla väärässäkin...
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

pettäminen ei oo ikinä hyväksyttävää, enkä puolustele eukkoos, mutta jos kaikki on pettäny niin oisko sittenkään sussa itessäs mitään vikaa? ja mitä nyt oon huomannu niin oon saanu semmosen käsityksen että sä pelaat kaikki yöt ja sitten nukut päivät/kirjottelet Kfin:iin... ja jos vielä 2 lasta kotona ja päivän kokokohta tuntuu olevan se kun muu perhe menee nukkumaan ja pääsee pelaamaan? kuka helvetti sellasta jaksaa kattoo? jos näin on niin en yhtään ihmettele emäntäs valintoja... siis tommosen käsityksen oon saanu kun oon lukenu näitä sun viestejäs täällä, eli saatan olla väärässäkin...

No sanotaan nyt näin: olet väärässä, koska illan pelaaminen on sen takia kohkohta, koska kun pelaan CoD4:ää sun muita väkivaltaisia pelejä, niin ei niitä oikein voi pelata aikaisemminkaan, eli silloin kun tyttäret ovat hereillä, jos tiedät mitä tarkoitan ;)
Ja joo kyllä mä perheeni kanssa oon niin paljon kun on mahdollista.
Mutta mutta, turha mun on mitään selitellä, ei se oo niin helppoa nääs yrittää kertoa ihmisille jotka ovat ihan "ventovieraita" :confused:
EDIT: sun mielestä jos joku pettää, niin vika ei olekkaan pettäjässä vaan siinä ketä on pettänyt :eek:
Vaikka mua onki kolme kertaa petetty, niin ei se ole kuules niin yksiselitteistä ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Tuntuu kyllä että nuo uskolliset naiset ovat kuin lottovoitto :P Ei nyt synttäritkään mennyt kuten piti. Juomaseuraa olisin ollut vailla, mutta kaikilla töitä, inttiin meno huomenna, eli pitää olla eukon kanssa tai jotain muuta menoa. Pitää se kait sitten tässä itsekseen tissutella. On vaan aika helvetin tylsää kun exä vei telkkarit ja kaikki. Kaikki lamputkin vei, no onneksi on valoisa vuodenaika. Mulle jäi tänne vaa tietokone, rikkinäinen sänky ja kahvinkeitin :D Pleikkaria ei sentää vieny. Pakko kai se on ottaa kohta opintolainaa niin saa ostettua ne välttämättömät kodinkoneet. Tuntuu vaan vähän tyhmältä syntymäpäivänä istua koneella kalja kädessä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom