Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

Tuosta on kyllä mennyt aivan täysin maku, kun jokatoisella pennulla ja aikuisella on iPhone. Ihan sama, vaikka sitä käytettäisiin vain puhumiseen, mutta kun iPhone.
 
Vastaus: Kännykät

Mitäs noi hinnat tossa uudessa iphonessa oikein ovat? Noihan on halvempia kuin itouchit suomessa... Pakko noissa joku kytky setti olla vai?

Olisiko mahdollista tommosta tilata jenkeistä jotenkin suoraan esim broidin kautta joka viettää sielä kesän?
-----------
kännykästä toiseen, eli onko kukaan päässyt kokeilemaan sony ericssonin aino puhelinta sen uuden updaten jälkeen joka tuli tossa pari viikkoa sitten? Hieman nimittäin sekin himottaisi vaikka aivan eri kaliiperin kännyköitä nämä 2 onkin.
 
Vastaus: Kännykät

Mitäs noi hinnat tossa uudessa iphonessa oikein ovat? Noihan on halvempia kuin itouchit suomessa... Pakko noissa joku kytky setti olla vai?

USA:n AT&T kytkyhintoja, joissa käyttäjä ostaa vähintään kahden vuoden kalliin puhelupaketin. Ilman kytkyä hinta lienee $699.
 
Vastaus: Kännykät

Voin ostaa sulle wsu Japanista kytkyllä iPhonen..;) kahden vuoden soppari, mutta voi kerralla maksaa koko roskan pois (toki oleskelulupa pitää olla)..tulee halvemmaksi kuin jenkeissä..!
 
Vastaus: Kännykät

Applen WWDC 2010 Keynote menossa.. Uusi iPhone ehkä tulossa! ...

EDIT: Ja tulihan se! "New iPhone is called - iPhone 4"

Nyt ei harmita yhtään, että tuli ostettua taannoin htc desire. Jännä miten pienillä muutoksilla saadaan taas applen fanit ihan täpinöihin. Itsekkin olisin joskus iphonen hommannut, jos sitä suomessa olisi ilman soneran liittymää saanut. Ja noin kallista laitetta en silloin uskaltanut ebaystä ostaa. Ja nykyään ei ole enää edes noihin suljettuihin käyttiksiin kiinnostusta kun on androidia kokeillut.
 
Vastaus: Kännykät

Eiköhän ne ole neuvotelleet asiasta. iPhonekin oli Ciscon omistama nimi vielä samana päivänä kuin alkuperäinen iPhone julkistettiin. Saivat asian sovittua.
Kyllä. Tällä kertaa Apple oli kaukaa viisas, ja hankki oikeudet sekä iOS:n että FaceTimen käyttöön niiden alkuperäisiltä haltijoilta.

Lähde: Engadget
 
Vastaus: Kännykät

Ja nykyään ei ole enää edes noihin suljettuihin käyttiksiin kiinnostusta kun on androidia kokeillut.

Periaatteessa Android on yhtälailla suljettu ympäristö kuin iPhonen OS. Hieman laitteesta ja valmistajasta riippuen oletuksena käyttäjältä on rajattua pois kaikenlaista, jonka kiertämiseksi puhelin pitää "rootata" ts. hankkia pääkäyttäjänoikeudet käyttöjärjestelmään. Erona tietenkin Androidin hyväksi se, että sovellusten asentaminen ei ole sidottu tiettyyn ohjelmaan tai palveluun.

Engadgetdin speksivertailu (jenkkinäkökulmasta) merkittävimpien älypuhelinten (HTC EVO 4G, Nokia N8, Palm Pre Plus, HTC HD2) ja uuden iPhonen kesken: http://www.engadget.com/2010/06/07/iphone-4-vs-the-smartphone-elite-evo-4g-n8-pre-plus-and-hd2/. Tosin, lisäämällä/poistamalla sopivia kategorioita saisi N8:n tai Iphonen selvästi "voittajaksi" tässä speksivertailussa.
 
Vastaus: Kännykät

Itse olen aikeissa ostaa ensi viikolla uuden puhelimen. Tällä hetkellä omistan Nokian jonkun peruspuhelimen, mutta nyt ajattelin panostaa kunnon puhelimeen.

Uudesta tekniikasta kännyköissä olen aika pihalla, mutta jos nyt olen oikein ymmärtänyt niin Android käyttöjärjestelmä taitaa olla paras vaihtoehto? Kosketusnäytöllisen olin aikeissa ostaa ja budjetti olisi 300 euron pintaan.

Tässä muutama vaihtoehto mitä olen katsellut, olisin kiitollinen jos jollain olisi kertoa mahdollisista käyttökokemuksista ja vastaavasti mitä suosittelisitte.

Samsung Galaxy i7500

HTC Wildfire
 
Vastaus: Kännykät

...mutta jos nyt olen oikein ymmärtänyt niin Android käyttöjärjestelmä taitaa olla paras vaihtoehto?

Sanoisin, ettei ole olemassa mitään kiistattomasti parasta. Lähinnä kiinni makuasioista.
Käyttölogiikka on ehkä se minkä mukaan tekisin itse valintani.
 
Vastaus: Kännykät

Ilta-Sanomilta lainattua

Apple iPhone: 10 syytä miksi sitä ei kannata ostaa


1) Se on kallis.Jos iPhone ei olisi Applen tuotos, sitä olisi jo alettu vuokrata halvalla kuukausimaksulla.

2) Se on anti-tekniikkaa.Apple ei anna puhelintaan käytettävän jaettavana langattoman verkon tukiasemana taloudellisista syistä. Milloin firma ymmärtää, että ominaisuuksien täytyisi vastata asiakkaan toiveita?

3) Se ei tue Flashia.Puhelin, joka lupasi tuoda internetin jokaiseen taskuun, ei voi edes näyttää suurinta osaa siitä.

4) Se ei osaa multitaskingia.iPhonessa joutuu avaamaan uuden sovelluksen, jotta voi tarkistaa, onko saanut uusia pikaviestejä.

5) Sen akkukesto on huono.Verrattuna muunmerkkisiin puhelimiin, iPhone tarjoaa vain keskinkertaisen akkukeston. Tämä ei tosin ole uusi ongelma Applen laitteissa.

6) Sen sovellusten kehittäminen maksaa.Apple käyttää turhanpäiväisten iPhone-sovellusten kehittämiseen rahaa, jota voisi käyttää myös hyödyllisempiin tarkoituksiin.

7) Sen kuulokkeet ovat huonot.Jos istut jonkun iPhonea tai iPodia kuuntelevan vieressä, kuulet saman minkä hänkin.

8) Sitä ei ole suunniteltu hyvin.iPhone on vain tietokone, jossa sattuu olemaan puhelin. Kumpikaan puoli laitteesta ei ole loistava.

9) Sillä navigointi maksaa.Nokia ja Google Android tarjoavat ilmaista navigointia, mutta iPhonella se maksaa.

10) Se jyrää paremman tekniikan.Kaikissa hotellihuoneissa täytyy nykyään olla iPod-telakka. Jos näistä Apple-soveltuvuuksista ei otettaisi paineita, olisi tarjolla enemmän wifi-radioita ja muuta uutta, parempaa tekniikkaa.

Entiedä muista, mutta mielestäni tuossa ei ole kuin yksi asia mikä saisi miettimään tämän puhelimen ostoa ja se on juurikin tuo onneton akun kesto. Reissu Tallinnassa ja akku on kaput.
Muuten tuntuu olla vähän keksimällä keksittyjä syitä.
 
Vastaus: Kännykät

Entiedä muista, mutta mielestäni tuossa ei ole kuin yksi asia mikä saisi miettimään tämän puhelimen ostoa ja se on juurikin tuo onneton akun kesto. Reissu Tallinnassa ja akku on kaput.
Muuten tuntuu olla vähän keksimällä keksittyjä syitä.

apple-wwdc-2010-209-rm-eng.jpg


Kyllähän toi on aivan normaalilla tasolla. iPhone 4 vielä parantaa sitä. Eniten akkua syö koko ajan päällä oleva datayhteys.
 
Vastaus: Kännykät

Kuuluuko applen tuotteiden myyntipakkauksiin yksi yhtiön osakekirja vai mistä moinen fanaattisuus käyttäjien kohdalla johtuu. Nehän on vaan puhelimia? :confused:

Lainaan yli viikon vanhaa viestiä, mutta väliäkö sillä. Ennen nykyistä työpaikkaani olen työskennellyt matkapuhelinliikkeessä lähes viisi vuotta. Olen nähnyt Nokian kehityksen hyvinkin läheltä. Olen myös nähnyt ja ennen kaikkea kuullut ne itkut ja hampaidenkiristelyt, joita Nokian toimimattomat puhelimet ovat aiheuttaneet. Olen kokenut itse sen tylsistymisen, mitä Nokian puhelin minulle tänä päivänä antaa. Ehkä minulla vain tuli mitta täyteen Nokiaa.

Viimeiset kolme vuotta minulla on ollut työkäytössä Nokian Kommunikaattori. Laite on raskas ja hidas. Se on ruma ja luotaan työntävä. Tein päätöksen ja hankin työkäyttöön omalla rahalla iPhonen. Vasta nyt tajuan, mitä kaikkea puhelin voi olla. Vasta nyt tajuan, että on olemassa laitteita joita ei tarvitse jatkuvasti resetoida ottamalla akkua irti. Harmittaa että vasta nyt tajusin, että iPhonen jälkeen mihinkään muuhun merkkiin en enää palaa.

Ei, myyntipakkaukseen ei kuulu osakekirjaa ;) Siihen kuuluu viimeisen päälle suunniteltu ja toimiva laite, joka on oikeasti nopea ja sitä on miellyttävä käyttää. En pidä Mersuista ja Volvoista niiden statuksen sekä ylihinnoittelun takia, mutta Applen iPhonesta maksan hymyssä suin myös merkistä.
 
Vastaus: Kännykät

Paras vaihtoehto kelle? Sinulle, minulle vai kaikille? ;)

No sanotaan nyt sitten ainakin olevan monien suosiossa.

Tosiaan varasin tänään Samsung Galaxyn kerron mietteitä sen jälkeen kun olen sen maanantaina hakenut ja siihen vähän tutustunut.
 
Vastaus: Kännykät

Viimeiset kolme vuotta minulla on ollut työkäytössä Nokian Kommunikaattori. Laite on raskas ja hidas. Se on ruma ja luotaan työntävä. Tein päätöksen ja hankin työkäyttöön omalla rahalla iPhonen. Vasta nyt tajuan, mitä kaikkea puhelin voi olla.

En nyt Nokiaa puolusta, IPhonessa on jotkin asiat tehty todella esimerkillisesti koko teknologia alalla ja muihen täytyy ottaa mallia. Mutta et voi kyllä verrata vanhaa kommaria ja iPhonea keskenään. Suunniteltu täysin eri tarpeisiin ja teknisesti myös iPhone ja pari vuotta uudempaa raudan puolesta.

Vasta nyt tajuan, että on olemassa laitteita joita ei tarvitse jatkuvasti resetoida ottamalla akkua irti. Harmittaa että vasta nyt tajusin, että iPhonen jälkeen mihinkään muuhun merkkiin en enää palaa.

Muista että laitteen ohjelmiston voi ja kannattaa päivittää. Auttaa kaatumatauteihin ja esimerkiksi akun kestoon. Samaa pätee muihinkin laitteisiin, nykyäänhän tarvitsee päivittää jo television softatkin.
 
Vastaus: Kännykät

Muista että laitteen ohjelmiston voi ja kannattaa päivittää. Auttaa kaatumatauteihin ja esimerkiksi akun kestoon. Samaa pätee muihinkin laitteisiin, nykyäänhän tarvitsee päivittää jo television softatkin.

Kuten kerroin, olen työskennellyt matkapuhelinalalla, joten tottakai tuo on tiedossa. Softaus ei auta ja akkua joutuu nykimään irti tuon tuostakin. Paitsi Iphonessa, jossa homma toimii ilman vippaskonsteja.

Niin ja kommari on suunniteltu työkäyttöön, kun taas iPhonessa focus on viihteessä. Pakko kylläkin myöntää, että on tämä iPhone myös työkäytössä ihan yliveto.
 
Vastaus: Kännykät

Paitsi Iphonessa, jossa homma toimii ilman vippaskonsteja.

Kyllä se iPhonekin menee joskus jumiin. Tosin mulla on pari kuukautta ollut käytössä iOS 4.0:n eri betaversioita ja sitä ennen luuri oli jailbreakattu. Ihan normisoftalla voikin olla eri juttu. Home- ja virtanappia pohjassa niin luuri softaresettaa itsensä.
 
Ylös Bottom