Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

Itselle tuli viikonloppuna sellainen ongelma, että laitoin näppäimistön suojakoodin päälle, ja sen jälkeen puhelin meni näppäinlukkoon eikä se hyväksynyt oikeaa koodia :mad: Vähän iski paniikki kun kaikki numerot ovat vain puhelimen muistissa, ei sim-kortin. Kyllä se puhelin siitä sitten illalla aukesi ja palasi muuten normaaliksi, mutta puhelin ei anna "itse laitetettujen" sovellusten, kuten Opera Mini tai eBuddy käyttää internet-yhteyttä. Kun valitsen sovelluksen kohdalla Valinnat -> Sovelluksen Käyttö -> Viestintä -> Verkon käyttö -> "Kysy 1. kerralla" ja valitsen sen, puhelin laittaa sen automaattisesti takaisin "Ei sallittu" kohtaan. Voin sanoa että mökillä oli aika hemmetin tylsää kun puhelimella ei päässyt meseen, irkkiin eikä nettiin :( Tietäiskö kukaan että miten nuo sais takas toimintaan?

Puoli vuotta on iPhone ollut käytössä. Tyytyväinen puhelimeen olen ollut, ja kertaakaan ei ole kaatunut tai muutenkaan sekoillut. Toivottavasti vaan kestää pitkään :) Hyvälaatuinen mp-3 soitinkin on aina mukana ;)

Joo, ei oo ku pari kk aikaa kun huollossa käytin että päivitetty pitäs olla. Monestihan se kaatuu juuri siksi kun liikkuu liian nopeasti, mutta yhtä usein se kaatuu kun rauhassa kirjoittelee viestiä/soitat jollekkin/et edes koske puhelimeen. ihme homma :confused: Mutta lähdempäs tästä tarkistelemaan onko uutta päivitystä.

Yks vaihtoehto vois olla kosketushäiriö akun ja puhelimen välillä. Edellinen luurini, Nokia 3510i:ssä oli juuri tuollainen ongelma. Puhelin sammuili itsekseen ja käynnistyi kunhan akkua vähän kuritti. :p

Tuosta en tiedä...Alkuperäinen akku(jolla esiintyi yhtälailla sekoilua) hävisi ja hankin uuden akun, jolla sekoilee vähintään yhtä paljon. Kyllä siellä näyttäs nuo kultaset langat olevan ihan suorassa jne, ne mitkä koskettaa akun pohjaan. Ja hirveän taiston jälkeen sain tietää että asennettuna oli jo uusin versio. edit: nojustiinsa, iha seko puhelin. Menin viestejä selaamaan rauhassa niin puhelin kaatuu, no se käynnistyy itteksee ja menen uudestaan viesteihin niin heti suoraan kaatu. Kiitos elisa kun myytte tämmösiä paska rotteloita.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Iteltä löytyy tuollainen Nokia 5610 Xpress Music. Ihan hyödyllinen kapistus ollut ja kamera on tosi hyvä.

Tällä hetkellä SE G900. Näppärä puhelin kyllä. Hieman hidas mutta ei tuo minua haittaa ja kosketusnäyttö sopii omaan käyttöön mainiosti. Lähes jokaista isompaa puhelinmerkkiä olen kokeillut (en iphonea) ja kyllä täytyy sanoa että Sony Ericsson on omaan käyttöön paras.

Meikä vetää pohjat tässä keskustelussa, mulla on Sony Ericssonin Z600

Ostin puhelimen keväällä 2004, eli värkki on reilut 4 vuotta vanha, kunnon veteraani kun puhutaan mistä tahansa tekniikasta. Sama akku edelleen käytössä, kun ostopäivänä, kestää n. 5 päivää yhdellä latauksella. Ominaisuuksia ei käytännössä ole. Kamera löytyy, mutta se on niin p*ska, ettei sillä kannata ottaa edes kuvia. Läppä ja saranat toimii edelleen todella hyvin, mitä nyt vähän on tietty käytössä löystynyt. Tarvitsemani ominaisuudet tietty löytyy, eli puheluiden ja tekstarien lisäksi herätyskello, laskin ja kalenteri :)

Jos ja kun puhelin joskus hajoaa, pitää yrittää haalia jostain uus samanlainen. Tämä puhelin on paras ostokseni, ikinä. Piste.

<3

Menin sitten tällä viikolla ensimmäistä kertaa ostamaan ihan itse itselleni kännykän, joka on minulle peräti kolmas kännykkäni koskaan (hieman eroa kavereihin jotka ostavat uutta vuosittain). Kyseessä on Sony Ericsson W890i, ja muutaman päivän koeajon perusteella olen ollut hyvin tyytyväinen. Lähinnä tarvitsin siistin tavan tarkistaa aikatauluja ja suorittaa kevyttä perussurffausta liikenteessä, ja 3G-tuen läppärikäyttöön (ironisesti tätä viestiä kirjoitan niin metsästä, ettei 3G-verkko tänne asti kuulu). Vielä viime sunnuntaina käytössäni oli uskollisesti ja käyttööni ihan riittävästi palvellut viisi vuotta vanha aikanaan työnantajan sponsoroima (mutta sain itse vaikuttaa valintaan) Sony Ericssonin T68i, jota ennen minulla oli jonkin aikaa niinikään työnantajan antama (ja silloin vain antama sen kummemmin kysymättä) legendaarinen Nokian 7110, eli Nokian tahmeiden käyttöliittymien kantaisä.

Oon ajatellu ostaa tollasen nokia n95:en, ku vaikuttas melko pätevältä kapulalta.
Miten helppoa tämmöseen puhelimeen on asentaa pelejä, musiikkia jne.

Nokian N73 ollut jo käytössä kohta parisen vuotta.

Onko ollut pitemmässä käytössä minkälainen? Itsellä kohta vuosi takana, ja uusi akku pitää ehdotomasti hommata. Se on finito. Kamera on pirun hyvä, kuten soitin ja radiokin. 1 gigan kortille mahtuu kuvia ja biisejä paljon. Hias on kyllä, mutta enpä ole vielä kerenyt päivittämään luuria, jolloin tuokin ongelma vissiin vähenisi?

Onko ollut pitemmässä käytössä minkälainen? Itsellä kohta vuosi takana, ja uusi akku pitää ehdotomasti hommata. Se on finito. Kamera on pirun hyvä, kuten soitin ja radiokin. 1 gigan kortille mahtuu kuvia ja biisejä paljon. Hias on kyllä, mutta enpä ole vielä kerenyt päivittämään luuria, jolloin tuokin ongelma vissiin vähenisi?

Kyllähän tuo on ihan mukavasti pelittänyt ja akkukin on kestänyt. Ja eipä se nyt niin hirveän hidaskaan ole, kun olen aina päivittänyt uusimman firmiksen kun sellainen on putkahtanut.

Nokia 6131. paras *puhelin* mitä olen ikinä testannut. Siis puhelin eikä multimediawebbikahvinkeitin. Isot näppäimet, riittävä näyttö, hauska kamera ja tyylikäs sekä kätevä nappi millä simpukan kansi ponkaisee auki.

Olen vakavissani miettinyt toisen tälläisen hankkimista varalle.

N80 on mulle kelvannu eikä päivittämisen jälkee pahemmin mitää ole valitettavaa. :)

Herätyskellona Nokia 6021.
Käytössä E65 ja edellinen käyttis (N95) meni vaimolle hänen oman puhelimensa (6111) tultua tiensä päähän.

aluksi oli jonkin aikaa tuo nokian 3310(muistaakseni oikein...) siitä lähtien ollut n-gage. Täytyy sanoa,että lähes julkasuissa ostettu n-gage on toiminut aina ja edelleen. Tosiaan rahalle vastinetta. Toiminut hyvin, nykyään pientä oikkuilua ja taidan siirtyä muutenkin n95:seen jossain vaiheessa. :)

Nokia 5200 sininen tällä hetkellä. Eka tais olla se legendaarinen perusnokia missä oli taskulamppu. En muista mallia.

Uusi kännykkä.

Niin, entinen lävähti maahan ja nyt pitäs saada uus. Suositelkaas mulle jotain hyvää luuria, hintaluokka sellain satasen molemmin puolin. Jos joltain löytyy käytettynä hyväkuntoinen känny niin tarjotkaa.

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/57430 <-Tuossa olisi yksi vaihtoehto, en ole yhtään katunut vaikka kyllä hiukan moitittavaakin löytyy, pienet liuskamaiset näppäimet (jos isot nakit niin haittaa) ja takakansi narskuu käytettäessä. Nuokin on lähinnä tottumuskysymyksiä. Itse olen tykännyt luurista ja mitään bugeja tai probleemia ei ole tullut vastaan.

Ylös Bottom