Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oon nyt useamman päivän ollut pelkän luurin päässä, joten laitan ranskalaisin viivoin.
Plussat:
-hyvä kädessä materiaalien ansiosta, ei liukas kuten Samsungit
-tehoa riittää
-erittäin hyvä kamera, toimii hyvin hämärässäkin. 20.7mpix kuvat hieman rakeisia, 8mpix kuvat varsin hyviä.
-muistikorttipaikka
-mukana lataustelakka jonka avulla vesitiiviitä lätkiä ei tarvitse availla
-päivitykset tulleet hyvin pienellä viiveellä (luvattu android L)
Miinukset:
-hieman normaalia pienemmät katselukulmat, ei haittaa normaalissa käytössä.
-kamera käynnistyy yleensä sekunnin sisällä, mutta erään päivityksen yhteydessä sekin hidasteli
-kamera kaatuilee satunnaisesti, mutta erittäin harvoin
-naarmuuntuva suojakalvo, jota ei saa poistaa
TL;DR
Ei ole ikävä Samsungin laitteita.
On kyllä huikea puhelin tämä sony Xperia z1, näin muutamien käyttötuntien jälkeen. Ei ole kyllä paluuta Samsungin puhelimiin sillä tuntuhan tuo galaxy s2 niin lelulta verrattuna tähän... Ehkä hiukan liian iso mun käteen, mutta ei oikeastaan haittaa ollenkaan, päinvastoin. Kamera vaikutti tosi hyvältä vaikka automaatti säädöillä testasin. Ois kyllä kelvannut tuo lataustelakka mullekkin, mutta eipä semmosta tullu paketissa.. Saa nähdä miten tuo naarmuuntuva suojakalvo kestää raksahommissa ja muissa harrastuksissa, melkeen tilata tähän muutama kalvo että ei tuo sonyn kalvo naarmuunnu. Vielä riittää opettelemista..
Jonkun verran nuita turhia sovelluksia löytyy mutta vähempi kuin Samsungeissa, pitää vielä karsia turhia pois listoilta kuleksimasta. Mikä tässä muuten toimii musiikintoisto sovelluksena? Walkman?
Teki tepposet aamutuimaan että piti sammuttaa punaisesta pikku kytkimestä.. Tekeekö muilla usein tommosia jäätymisen?
Mikä tässä muuten toimii musiikintoisto sovelluksena? Walkman?
Ostin itse kyseisen luurin heti kun sitä sai Suomesta (joskus viime vuoden puolella), ja kerran on sinä aika juminut vastaavasti.
Juurikin Walkman, päivitysten jälkeen siitäkin on saatu loistava. Toki jos Walkman ei jostain syystä miellytä, niin onhan Play-storessa vaikka mitä ohjelmia tähänkin hätään.
Itsellä on jumiutumiset menneet ihan poweria pitkään painellessa ohi, eli "hard boot"-näppäintä ei ole tarvinut painella. Z3 taitaa ollakin tulossa joidenkin huhujen mukaan jo syyskuussa (ainakin julkistus), joten kovaan tahtiin Sonyllä päivitellään hardista.Asia harvinaisen selvä!
Tällähetkellä puhelin on juminu 3 kertaa mutta joka kerta juminu ku oon sammuttanu perfect kick pelin.. Piti poistaa koko peli ettei enempää jumittele. Mutjoo enskerralla pitää kokeilla tuota pitkää powerin painamista, ku vähä hirvittää tuo Hard boot.Itsellä on jumiutumiset menneet ihan poweria pitkään painellessa ohi, eli "hard boot"-näppäintä ei ole tarvinut painella. Z3 taitaa ollakin tulossa joidenkin huhujen mukaan jo syyskuussa (ainakin julkistus), joten kovaan tahtiin Sonyllä päivitellään hardista.
Tällähetkellä puhelin on juminu 3 kertaa mutta joka kerta juminu ku oon sammuttanu perfect kick pelin.. Piti poistaa koko peli ettei enempää jumittele. Mutjoo enskerralla pitää kokeilla tuota pitkää powerin painamista, ku vähä hirvittää tuo Hard boot.
Ei valitettavasti pysty.Sony Z2:lla voi pelata sen omia pelejä DS3:lla, mutta pystyykö niitä myös pelamaan DS4:lla?
Ei valitettavasti pysty.
Loistava puhelin tosiaan kyseessä. jos tuon remote playn tähän vielä saisivat niin ei olisi mitään syytä päivittää uudempaan.Höh. Z3 varmaan sitten pystyy, kun on tuo PS4 stream. No tuli tilattua Z2 alle 500 ja voi sitä ostaa joskus Vitan halvalla, jos haluaa käsilaitteilla pelata.
Tänään oli NeoGAFilla sellaista tietoa, että jotkut olivat onnistuneet jo sovittamaan Remote Playn mille tahansa Android 4.x -puhelimelle. Tosin jotta tuo onnistuu, täytyy puhelimen olla ns. rootattu, jotta tuollaisen epävirallisen softan voi asentaa. Lisäksi on täysin mahdollista, että Sony keksii keinot tuon estämiseksi.Loistava puhelin tosiaan kyseessä. jos tuon remote playn tähän vielä saisivat niin ei olisi mitään syytä päivittää uudempaan.
Toisaalta, kaikista lippulaivamalleista on saatavilla se alle viiden tuuman miniversio. Ja siis valehtelematta _jokaisesta_ ison valmistajan lippulaivamallista. Nexus taas on edelleenkin enemmän semmoinen kehittäjille tarkoitettu malli, vaikka on siirtynyt jo lähemmäs kuluttajaluureja.Itse käytin pitkään HTC Desire HD:tä (4,3 tuumaa). Se oli täydellisen kokoinen puhelin, ja metallikuorisena mukavan laadukkaan tuntuinen. Nyt olen puoli vuotta käyttänyt Nexus 5:ttä, joka on viisituumaisen jo liian iso taskupuhelin kaltaiselleni skinifarkkutyypille. Muutenkin inhottaa nähdä, että kaikki Android-huippumallit ovat järkyttävän isoja lankkuja.
Siksipä on tullut ensimmäistä kertaa oikeasti innostus vaihtaa Applen tuotteisiin, ja nimenomaan "vanhaan" iPhone 5S:ään. Kaupassa kokeiltuna se tuntuu hienolta laitteelta, mutta vähän tietenkin hirvittää siirtyä Android Lollipopista iOS:ään. Lisäksi 5S on vieläkin ominaisuuksiinsa nähden todella kallis.