HideoMiyamoto
Well-Known Member
iphone XS Max 64Gb tähtiharmaa. Hyvin on pelannut ja katsotaan seuraavan kerran luurin vaihtoa kun saadaan 5G Applen luureihin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täällä mennään OnePlus 7 Pro -mallisella luurilla.
Olen tavallaan kanssasi samaa mieltä. En itsekään ostaisi tuhannen euron puhelinta, mutta voin silti ostaa 700 euron puhelimen, jos maksaminen hoituu noin 20 euron kuukausitahdilla. Pidän sitä vähän kuin osana puhelinlaskua, ja sitä se myös käytännössä on kun samalla laskulla ovat.Kaikilla on tietenkin käyttötarkoituksensa puhelimille, mutta ihmettelen silti niitä ihmisiä, jotka kuluttavat lähes tonnin tai jopa yli puhelimeen. Ei sillä taivaspaikkaa meinaan saa ostettua, vaikka kalliin kuurin ostaisikin. Itse käytän mieluummin sen rahan tietokoneeseen, jolla on paljon mukavampi kirjoittaa, hoitaa pankkiasiat ja katsella vaikka YouTubea, kuin sillä muutaman tuuman kokoisella luurilla, vaikka siinä luurissa olisin vaikka Omenan logo ja vaikka timantteja pinnassa. Se käyttömukavuus ei siitä silti muuksi muutu.
Vastataan nyt, kun minun tekstiin viittaat. Jos könttäsummana joutuisin puhelimen ostamaan, niin olen kanssasi samoilla linjoilla. En maksaisi puhelimesta 700 euroa. En ehkä edes 200 euroa. Mutta kun puhelimen saa osaksi puhelinlaskua ilman että kokonaishintaan tulee lisäkuluja, koen tämän niin hyväksi diiliksi, että voin ottaa vähän paremman puhelimen.En kyllä äkkiä hoksaa miksi maksaa puhelimesta edes sitä 700 euroa (saati tonnia) kun vähän päälle 200 eurolla saa laitteen, joka tekee nuo samat asiat. Tuossa ylempänä siis tuo OnePlus 7 Pro -teksti.
Itellä Oneplus 3 käytössä. Ikää vähän yli 3 vuotta ja takakameran zoomi simahti tuossa noin kuukausi takaperin. Ilmeisesti kuitenkin yleinen tyyppivika ja korjaavat ilmaiseksi vaikka takuu loppunutkin. Nice ! Sitten kun hennoo luopua puhelimesta siksi aikaa että käy korjauksessa, nii samalla reissulla voisi vaihdattaa akun. Ei ole enään ihan niin iskussa mitä alkuaikoina. Aux reiän olen myös saanut murjottua huonoon kuntoon survomalla sinne tyhmyyksissäni kieroja liittimiä. Sitä ei ikävä kyllä voi aspan mukaan vaihtaa erikseen, vaan sitten pitäisi koko emolevy vaihtaa ja rupee tulemaan sitten sitä laskua siinä määrin että melkeen sama ostaa uusi luuri. Kuulokkeet kuitenkin toimii, mutta meinaavat pienimmästäkin liikkeestä kammeta itsensä ulos. Ominaisuuksia, ei vikoja...
Kaiken kaikkiaan todella hyviä kokemuksia ollut Oneplus 3:n kanssa ja näillä näkymin kun sen seuraavan luurin aika joskus koittaa, niin sama logo tulee siinäkin komeilemaan.
Sanoja.
Täysin sama homma muuten omassa akussa ! Ratkaisin ongelman lataamalla kaikki podcastit luuriin.
ps: julkaisu ollut tuolla T-mallille 2016 marraskuu, että 4 vuoden käyttöikää saat vielä tammikuun jälkeenkin varrota![]()
Itellä Oneplus 3 käytössä. Ikää vähän yli 3 vuotta ja takakameran zoomi simahti tuossa noin kuukausi takaperin. Ilmeisesti kuitenkin yleinen tyyppivika ja korjaavat ilmaiseksi vaikka takuu loppunutkin.
Tervetuloa vuoteen 2010!Oneplus3 saatu takaisin omiin käpäliin. Näemmä kaikki tiedot olivatki synkattu tähän google tiliin ja puhelin osasi totaalisen nollauksen jälkeen hakea kaikki sovelluksetkin takaisin pilvestä. Wow. Meitsi vanhanaikaisena teki "muistilistan" mitä pitää ladata takaisin. Vallan kätevää. Miinuksena jokseenki huolestutta(vakin?) tieto ja ennekaikkea ymmärrys siitä että googlella on tosiaan paljon sitä dataa olemassa. Vaikka mielestäni olen aina koittanut laittaa täppää hirveesti kohtaan että ei saa vakoilla ja salakuunnella. The world we live in...