Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kansikuva Sega GT 2002 / JSRF bundleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mattilaj
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mattilaj

New Member
Moro!

Hommasin Xboxin ja mukana tulivat nuo pari peliä. Pelit eivät tulleet kotelossa, joten kysynkin: mistä voisi löytyä (epävirallinen) kansipaperi tulostettavaksi? Googlella ei ainakaan tähän mennessä ole tullut vastaan. Olisi mukava saada nuokin hyllyyn niin, että selkämyksestä näkisi kotelon sisällön. Koteloitahan saa ostettua tyhjinäkin.

- Jussi

Kansipapereista en tiedä, olen nähnyt vain kuvia itse pelien kansista. Koteloista sen verran, että tietojeni mukaan niitä vihreitä koteloita ei ainakaan Suomesta saa, mutta läpinäkyviä ja mustia kylläkin, jos ei ole niin tarkka kotelon väristä.

Pistetään nyt alle vielä ne kansikuvat:

Jet Set Radio Future (UK)
Jet Set Radio Future (US)
Sega GT 2002 (UK)
Sega GT 2002 (US)

Ovatko muuten pelit eri levyillä, ja näyttävätkö muuten aidoilta, paitsi että kotelot puuttuivat? Entä manuaalit?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Ovatko muuten pelit eri levyillä, ja näyttävätkö muuten aidoilta, paitsi että kotelot puuttuivat? Entä manuaalit?

Jäi tosiaan sanomatta, että pelit tulevat yhdellä ja samalla levyllä. Levy näyttää "aidolta", hologrammeineen päivineen ja levyn päälle on painettu molempien pelien nimet. Manuaali on kahteen suuntaan painettu (kuten Seiska-lehti), jossa kumpaakin peliä kohden on ehkä neljä sivua ohjeita, eli varsin kitsaasti. Nämä neljä ohjesivua per peli toistetaan toki lukuisilla eri kielivaihtoehdoilla.

Tarkennuksena ensimmäiseen viestiini voisikin lisätä, että paras kansipaperi olisi sellainen, jossa näkyisi selkämyksessä molempien pelien nimet, ja kannessa molempien pelien kuvat. Luulisi, että jossain joku sellaisen väkertää ihan omaksi huvikseen. :) Itse en sitä tee, ennen kuin on varmaa, ettei joku ole sitä jo valmiiksi tehnyt.

- Jussi

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Olisko tää kansikuva mitään? Löysin tän Player Onen uutisesta (jossa kerrottiin Xbox Bundlesta), ja muistin sinun tekemäsi aiheen. Toivottavasti täyttää toivomuksesi.

http://www.playerone.fi/images/marvin//xbox_tarjous.jpg

Kiitos ehdotuksesta. Ei tuokaan ihan sellaisenaan DVD-kotelon kanteen sovi (jää kylki ja takakansi tyhjiksi...), joten taidan joutua teroittamaan graafikon kykyjäni. Taiteilen siis oman yhdistelmän tuosta ja muista ketjun linkeistä löytyvistä kuvista. Kiitokset kaikille osallistujille!

- Jussi

Kai tuo on "niin kauan kuin tavaraa riittää" -alennuksia, mutta luultavasti tulee muitakin tarjouspaketteja vielä ennen joulua.

Jos aiot tehdä yhden paperin ja taittaa sen etukanneksi, selkämykseksi ja kyljeksi, niin laita selkään SegaGT:n kansikuva, kanteen JSRF:n kansikuva ja kylkeen molempien pelien nimet niiden omilla fonteilla.

Taisin selittää hiukan sekavasti.

Pitää herättää vanha threadi eloon ja kysyä, että onko mitään uutta. Nyt kun tuli itsellekin tarve saada tuollainen. Eli onko kukaan tehnyt kansipaperia tai löytänyt sellaista netistä. Itse en ole.

http://www.cdcovers.cc

tuolta ne löytyy niinku jo aiemmin mainittiin
sieltä vaan "covers" ja sitten alhaalta "xbox covers" tms.
muistaakseni S:n kohdalta löytyy.

Yritin tulostaa, mutta siitä tuli liian iso. Paljonkohan sitä pitäisi pienentää, että tulisi hyvän kokoinen?

Ei mitään tietoa :) Itse en viitti käydä tulostamaan kun ainoa tulostin jonka omistan on 20v vanha mv-laseri :D
Ennemmin olen ilman kansia kuin sillä tulostettuja kansia katselisin :D

Ylös Bottom