Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kauppapalautetta

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Joo o kusetti perkele 16 euroa tuo darkven, ei laittanut peliä tulemaan. Selitti vaan ettei voi mitään jos posti kuppaa.. Onneton selitys.
 
Minä puolestani sovin kaupat Darkvenin kanssa GBA SP:stä ja peleistä mutta tilille maksun jälkeen kaveri ei ole enää vastannut soittoihini, viesteihin, privaviesteihin tai sähköpostiin. Maksun suoritin jo 20.9. Tavaraa ei ole näkynyt.

Olen ilmoittanut tästä jo moderaattoreille ja tehnyt myös rikosilmoituksen. Kaverin nimi sekä tili- ja puhelinnumero ovat tiedossa, joten luulen että poliiseilla ei ole kovin vaikea edetä jutun selvittämisessä.
 
Tota sattuuko kukaan tietämään tän darkvenin oikeata nimeä. Eikö tällaset heput kuulus samantien sulkea koko boardilta? :mad:
 
Koska valtaosa käyttäjistä tekee hyviä kauppoja muiden kanssa, niin pyytäisin että tähän laitetaan vastaisuudessa vain huonoja kokemuksia, jotta me muut osaamme vastaisuudessa varoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan solar3147
Minä puolestani sovin kaupat Darkvenin kanssa GBA SP:stä ja peleistä mutta tilille maksun jälkeen kaveri ei ole enää vastannut soittoihini, viesteihin, privaviesteihin tai sähköpostiin. Maksun suoritin jo 20.9. Tavaraa ei ole näkynyt.

Olen ilmoittanut tästä jo moderaattoreille ja tehnyt myös rikosilmoituksen. Kaverin nimi sekä tili- ja puhelinnumero ovat tiedossa, joten luulen että poliiseilla ei ole kovin vaikea edetä jutun selvittämisessä.

paljonkos maksoit?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Tota sattuuko kukaan tietämään tän darkvenin oikeata nimeä. Eikö tällaset heput kuulus samantien sulkea koko boardilta? :mad:

Marko Miettinen se väitti olevansa kun antoi nimen ja tilinumeron rahan siirtoa varten.. Tiedä sitten onko tekaistu vai oikea nimi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HavoCci


Ei oikein suju:
Zuppo: Pelissä vain levy tallessa, jossa siinäkun oli naarmuja. Kamat muka pikkuveljen hukkaamia. Toissaviikolla väitti laittavansa lipareet postiin ja kysyi osoitetta. Ei ole miehestä mitään kuulunut, ei vastaa tekstiviesteihin eikä enää ole edes privaattiviestimahdollisuutta.


Vitsit, että minä säikähdin. Tuli kerrattua, että mitähän olen tehnyt väärin, mutta nimimerkit kyllä liippaa aika läheltä. Vai että Zuppo, älkää sekoittako zippoon.
 
Supa on luotettava ostaja, pienestä sähellyksestä huolimatta kaikki sujui hyvin ja rahat tulivat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ainakin seuraavien henkilöiden kanssa kaupat/vaihto ovat sujuneet(lähes) ongelmitta:

Cyberfairy
Trevor
Pelimies
KeljuK
Ollio
 
Mielestäni on edelleen tarpeetonta listata hyviä kauppoja tällä systeemillä, koska tätä on näin ehkä hankala selata.
Jos olisi erillainen systeemi, kehuisin Jartzea, mutta koska mielestäni tähän pitäisi listata vain nimet ketä tulee varoa, en sitä tee.
 
Juu, kyllä mäkin kehuisin Jodea äärimmäisen nopeasta ja varmasta toiminnasta, mutta eipä sitä ole tarpeellista kertoa... :)
 
Näiden kanssa olen asioinut (olen ostanut pelejä) ja on onnistunut hyvin. Pistän vielä perään tavan, jolla kauppa käytiin.

Paavi^ (postiennakko)
Rash aka. Rasiina (postiennakko)
Fudgeh (nouto)

Epäonnistuneita kauppoja ei vielä ole ollut. Tähän aiheeseen on kyllä hyvä kerätä luotettavia vaihto/osto/myynti kumppaneita, jotta ei tulisi huijauksia yms.
 
mielestäni taas tämä nykyinen käytäntö on aivan turha. Jos ostaa pelin niin on paljon helpompi selata lyhyt lista huonoista kaupoista, kun tällainen kilometrilista hyvin/normaalisti menneistä kaupoista. Tämän viestiketjun voisi aivan huoletta poistaa ja tehdä tilalle sellainen, josta olisi oikeasti hyötyä. Toisaalta onhan tässä kiva kehua ja pönkittää toisten omakuvaa.

--------------------------------------------------------------------------------
vedänpä tässä muokkauksella vastauksen tuohon alempaan viestiin.

Tottakai positiivinen palaute on myös tärkeää, mutta tämä tapa jolla nyt olemme menossa on aivan liian työläs (kuten itsekin mainitsit).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllä se positiivinen palautekin on tärkeää. Ajattele nyt: Luotatko mieluummin uuteen käyttäjään (en tarkoita Uutta Käyttäjää), joka tekee ensimmäisiä kauppojaan täällä vai myyjään, joka on saanut "kilometritolkulla" hyvää palutetta.

En nyt tarkoita tietenkään, että uudet myyjät olisivat rosmoja. Listathan on aina huviä, mutta taitaa olla liian työläs.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom