Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Jesh, liveaikaa tuli taas hommattua joten Fifa 09 pääasiallisesti (kohtapuoliin 10), GTA IV ja GoW 2 (tätä pitää kyl treenata lähes vuoden pelaamattomuuden jälkeen hiukan ensin) ja arcadeja hommauslistalla kunhan fyrkkapolitiikka selventyy taas/on peliseuraa...
Lisäilkääpä ihmeessä minutkin listoillenne.
Live kavereita on vain kourallinen ja peliseuraa on näin ollen hankala saada.
Pelejä on lähes joka lähtöön.
esimerkkeinä vaikka Fifa 10, NHL 10, COD WAW, GTA IV, GOW2, GH 2 , 3 sekä IV
Ja lähitulevaisuudessa tulee hankittua ainakin Flashpoint ja Modern Warfare 2
"Vanha" parta pelailee ei niin vakavasti NHL 10 tällä hetkellä. Forza 3 hankinnassa. Dirt 2 & Grid löytyy. GTA IV myös mutta en ole livessä sitä pelannut.
Poikapuoli pelaa samalla tagilla Halo 3 ja ODST eikä varmaan hänkään pahaksi laita peliseuraa, itse en kyseisiä pelejä henkilökohtaisesti pelaa.
Itse pelailen yleensä iltaisin/öisin tai aamuisin/aamupäivisin.
Joten voi lisäillä jos on kiinnostusta pieksää "vanha" veteraani lätkässä
tubenator:in saa myös lisätä, löytyy Saints Rowit, GoWit, Mercenaries 2, Crackdown, Halo 3 ja ODST, SF4 ja lost planet, ainakin. Joku vois opettaa mua pelaamaan tota sfää.
Pelikaverit NHL kymppiin olisivat tervetulleita. Lätkäkokemusta ei itseltä vielä hirveästi löydy, mutta jonkun verran olen pyörinyt Liven online-joukkuepeleissä. Osallistuminen johonkin sarjaan tai turnaukseenkin kiinnostaisi.