Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kavereita Liveen!

Tähän aiheeseen varmaan voikin lisätä kysymyksen, eli millä peleillä on eniten pelaajia Livessä? Lähinnä ajattelin jos jonkun uuden live -pelin saisin suht koht halvalla, niin voisi ehkä ostaakkin.

Onko Top Spinille paljon pelaajia? Oman pelin pyörittäminenkään ei varmaan vaadi laajakaistalta paljoa, jos kerta samassa pelissä on vain 2-4 pelaajaa? Entä miten on RS3 ja PGR2:n pelaajakunta? Kuinkas paljon näitä löytyy? Ja löytyykö kyseisistä pelaajista paljon suomalaisia? Kuinkas isoa peliä 512/256 nopeuksinen netti pyörittää (lagiamatta) näissä peleissä?
 
Arcane, miten sen nyt sanoisi. Ei Top Spinissä liiikaa ole pelaajia, mutta inhimillisinä aikoina sieltä löytyy aina joku pelaaja. Itsehostaamassa pelissä ei ainakaan itselläsi pitäisi olla lagia, että suosittelen melkein hostaamaan pelit itse.

PGR2:sessa pelaan lähes päivittäin kahdeksan suomalaispelaajan (maksimi) kanssa, että porukkaa kyllä riittää.

Joku saa kertoa RS3:sta tarkemmin. Kyllä ainakin näyttäisi olevan pelaajia lähes saman verran kuin PGR 2:sessa tai enemmänkin.
 
Oma vähäinen Top Spinin Livettäminen on osin johtunut siitä, että pelaajia ei yksinkertaisesti paljoa ole, ja kun oma uusien otteluiden(muiden hostaamien) lista ei päivity refreshilläkään.
Tällä hetkellä pelailen reilusti eniten Moto GP:tä(demo) Livessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan valzu!!!
Oma vähäinen Top Spinin Livettäminen on osin johtunut siitä, että pelaajia ei yksinkertaisesti paljoa ole, ja kun oma uusien otteluiden(muiden hostaamien) lista ei päivity refreshilläkään.
Tällä hetkellä pelailen reilusti eniten Moto GP:tä(demo) Livessä.
Hakkaa sitä refreshiä niin kauan kunnes niitä matseja tulee. Kyllä niitä ilmestyy sinne, usko pois.
 
mä olen kyllä tosin huono pgr2:ssa mutta jos haluaa huonotasoista peliseuraa niin voi pistää kaveri lutsua mulle :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericola
mä olen kyllä tosin huono pgr2:ssa mutta jos haluaa huonotasoista peliseuraa niin voi pistää kaveri lutsua mulle :cool:

Eilen hän vielä leijui kudosrankillaan (26), mutta tais ottaa neuvoista vaarin vähän liiaksikin. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
No niin, nyt on Live-paketti hommattu ja Sampo Electron tilauksessa... Vielä vaan puuttuu Xbox :( Modasin tuon oman koneeni progesignaalin takia, ja eihän sillä Liveen pääse. Nou hätä, 2. Xbox on varattu vakioliikkeeseen ja saan sen haettua puolenkuun maissa. Sitten voin liittyä joukkoonne :D

Muuten, onko täällä kellään tuota Steel Battalionia? Siihenhän pitäisi tulla Live-lisäosa kohta... Alkaa tuo yksinpeli hieman tympiä.



kunhan se tulee, niin minusta saat "laatu" seuraa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Entä miten on RS3 ja PGR2:n pelaajakunta? Kuinkas paljon näitä löytyy? Ja löytyykö kyseisistä pelaajista paljon suomalaisia? Kuinkas isoa peliä 512/256 nopeuksinen netti pyörittää (lagiamatta) näissä peleissä?


Rainbow Six 3 ja Project Gotham Racing 2 löytyy runsaasti kotimaisia pelaajia lähes kellon ympäri. Varmasti ne suosituimmat live-pelit tällä hetkellä. Laajakaistayhteyden merkittävin tekijä hostaamisessa on ns. upstreami eli sun tapauksessa toi 256 on kyllä liian matala. Ota yhteys operaattoriin ja vaihda yhteys 512/512.
 
No niin, nyt minullakin on viimein Xbox ja kahden kuukauden Live-trial käytössä. Tarkoitus olisi hankkia starter kit ja PGR 2 tässä kevään aikana. Pelejä on MotoGP 2 ja MM3. MotoGP:ssä tarvitsisin sellaista peliseuraa, joka suostuu pelaamaan sim level 100 prosentissa. Gamertag on PaperinikFIN.
 
Steel Battalion: Line of Contact on tilauksessa ja kyllähän sitä livessä tullaan pelaamaan. Peli ilmestyy maaliskuun 26. ja sitten pääsee vihdoin pelaamaan myös livessä.

Live tuki olisi kyllä pitänyt olla jo ensimmäisessä Steel Battalionissa. Luulempa, että peli saa aivan uuden tason sen jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikaeli
Steel Battalion: Line of Contact on tilauksessa ja kyllähän sitä livessä tullaan pelaamaan. Peli ilmestyy maaliskuun 26. ja sitten pääsee vihdoin pelaamaan myös livessä.

Live tuki olisi kyllä pitänyt olla jo ensimmäisessä Steel Battalionissa. Luulempa, että peli saa aivan uuden tason sen jälkeen.
Luulenpa, että pelaajamäärä ei ole mitään kovin suurta. Älä odota liikoja, sillä peli maksaa niin helekutan paljon, että ihan joka pojalta ei peliä löydy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Luulenpa, että pelaajamäärä ei ole mitään kovin suurta. Älä odota liikoja, sillä peli maksaa niin helekutan paljon, että ihan joka pojalta ei peliä löydy.


yup, mutta se löytyisi jos porukka osaisi ettii laitetta kuin minä:) .

(esim: muutama päivää sitten hommasin nuita muutaman.)
 
Gamertag Ragitagha ja peliseura kelpaa aina. Peleinä tällä hetkellä ainoastaan PGR2. Demot toki löytyvät, mutta ei tule pahemmin niitä sahattua.
 
Ei noita Steel Battalionin pelaajia varmaan paljon ole, mutta sen verran varmaan kuitenkin, että pelaamaan pääsee. Luulempa vaan, että nekin vähät on sitten sieltä fanaattisemmasta päästä pelaajia (kuka hullu muuten maksaa 200 ohjaimesta ja pelistä).

Ainakkin elättelen toiveita mahtavista mech-taisteluista ja pitkistä öistä taistelutantereella. Toivoahan aina saa.
 
Gamertag on Kluge ja saa kutsua friends listiin :)
Pelailen muuten Counter-Strike, ESPN Nhl Hockey ja Motogp2
 
Eli minä pelaan vain PGR2:sta tällä hetkellä, mutta minulla ei ole VIELÄ kuulokkeita. Hankin ne näillä näkymin kuukauden sisään.
Inviteä vain peliin, mutta kunnolla autoja löytyy tällä hetkellä vain American Muscle sarjaan asti. Mutta tähänkin tulee kokoajan muutos.

Kaverilista on sitten tyhjä, joten mielellään otan sinne porukkaa lisää ... Ja tosiaan ne kuulokkeet löytyy varmastikkin pian.

TAG on siis Wiineri, ainakin tällä hetkellä.

// Nyt sitten on autot jo Ultimate sarjaan asti, joten paasen kunnolla ajamaan kisaa ...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Siitä vaan lisäämään kun osan jota olen lisännyt eivät tajua hyväksyä listalleen. Lähinnä nytten pelaillut Crimsonia ja öisin mutta eipä löydy muita kuin jenkkejä sieltä.
Eikka vaan listoille jos peli löytyy.
Loput pelini löydät tagini takaa.
Parhaat peliajat on itselleni yöt jolloin en ole töissä (yö duuni)
tai sitten 12-17 jolloin ei lapsista ole haittaa
 
Ylös Bottom