Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kavereita Liveen!

Siis milloinka te yleensä Livessä oleskelette? Yritin tuossa äsken pelata SOF kakkosta, mutta siellä ei ollut ketään... Wolfensteinissa sama homma. Midtown Madness 3:ssakaan ei ollut tänään kuin 1 suomalainen. Huoh, ostinko hirveän nipun Live -pelejä turhaan?

Ei muuta kuin rohkeasti pelikutsuja kehiin :D
 
Maanantaina pitäisi saada Wolfenstein, MotoGP2 ja MM3, sillon vois nakata kaverikutsuja tulemaan kaikille (halukkaille ja haluttomille).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Osirius
Minäkin sain vihdoin (eilen) tuon Xbox LIVE! paketin ja olen nyt pelaillut NHL 2K3:sta ja MechAssaultia. Tällä hetkellä myös lainassa on RTCW jotain olen kerran yrittänyt. No onhan tuo live kyllä ihan hieno keksintö. Gamertagini on OsiriusX jonka olen jo kyllä lisännyt tuonne gamertag listaan. Nähdään joskus liven merkeissä.

Mua kiinnostais kanssa pelata MechAssaultia ja NHL2K3:sta. Lähinnä ehkä siksi, ettei muita live-pelejä löydy hyllystä vielä.. Sopii kutsua pelaan! Gamertagi on Sarvihepo.

Pystyykö muuten jostain tsekkaamaan mitä peliä porukka pelaa livessä kulloinkin ja mistä maasta he ovat kotoisin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Saminem
hmmm... ?

Sanotko saman niin että tyhmäkin ymmärtää?

No yritetään... Eli modasin toisen Xboksini sen vuoksi, että saan videotykille parhaan mahdollisen kuvasignaalin. Paras kuvanlaatu (progressiivinen skannaus) saadaan nimenomaan NTSC:llä, johon koneen voi pakottaa vasta modauksen jälkeen. Käytän siis tätä jenkkilästä hommattua High-Definition AV Pack -komponenttijohtoa, enkä scarttia.

Modatulla koneellahan ei Liveen pääse...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Modatulla koneellahan ei Liveen pääse...

Tai ei ainankaan kannata yrittää, onko jossain muuten jo virallista tietoa siitä mitä käy jos modatulla boxilla yrittää Liveen? Yritin jokin aika sitten etsiä tietoa mutta arvailujen varassa roikkuivat tiedot. Onko kukaan uskaltautunut?
 
Joskus muistan kuulleeni, että väki Live merkitsee Xboxin kiintolevyn numeron jonnekin palvelimelle muistiin(jos siis mod-piiri löytyy koneesta), ja tämän avulla kyseisellä konsolilla ei pääse enää Liveen. Ei vaikka ostaisi uuden starter kit:n.

Toisaalta oon myös kuullut jostain, että pelkästään henk.koht. rekisteröintikoodi lukittaisiin. Tiedä sitten.
 
Minutkin saa kutsua mukaan milloin haluaa. Nickini on Vulcanoid ja pääasiassa nyt pelailen Crimson Skiessia. Muut pelaamani pelit löydätte gamertag listasta.
 
Tagina olisi aRah ja peleinä pelkkä Crimson skies.

Olisi kiva jos joku ottaisi kaverikseen niin ei tarvitsisi aina italialaisille söngertää pizzojen nimiä.
 
Tag: Pale Scarface

Live pelit: NHL2k3 MotoGP2 + demot

Sain Liven perjantaina, enkä oo vielä ehtinyt pahemmin pelailla Livessä.

Saa kutsua pelaamaan. Ainakaan NHLään ei tuntunu löytyvän pelaajia. Onhan se mukavampaa pelata Suomalaisten kanssa
 
Jeps, sain itekki juuri liven ja peleistä löytyy tällä hetkellä seuraavat:

Project Gotham 2
Counter-Strike (luultavasti parin päivän päästä eli n. 8-9.12)
ja tietty demot mitkä tuli messissä.

gamertagin näkee tos signissä :)

T: Skorppa
 
Juuh, palailen LIVEn pariin luultavasti joululoman aikana, kun saadaan vihdoin viritellä w-lan kuntoon.
Ei oikein ole pystynyt kun isoveljellä opiskelut kesken, niin ei oikeen ole voinut nettiä sulkea, sanoin vaan jos jotkut ovat ihmetelleet mihin LIVE:stä katosin
 
Mullekin kelpaa vastustajia listalle, Top Spin on nyt koneessa, muut pelit löytyvät täältä. Itse olen siis low experience pelaaja.

Yleensä kun optimatchilla otan livessä pelin, niin saan vastaani jotain top500 -pelaajia, vaikka olinkin valinnut low experiencen. Kerran tosin tuli joku tasoltaan noin vastaava, ja peli olikin tiukka, tie breakiin jouduttiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Gamertag: BaDari

Live-pelit: Counter-Strike

Saa lisätä kaveri-listaan jos haluaa.
 
Hoh! Noista gamertageista olen nähnyt vaikka mitä Livessä mutta kansalaisuudesta ei ole ollut koskaan tietoakaan. No nytpä selvisi sekin.

Gamertagini: Dirty Esa . Tällä hetkellä pelailen eniten Wolfensteinia, joskus myös Midtown Madness 3:sta. Demo-cd:tä olen kokeillut vain kerran, sitä MotoGP:tä ja olin vasta niin keltanokka että ei napannut katsella kun toiset ottavat kierroksella kiinni. :D

Harmittaa, kun kaveri olisi myynyt Ghost Recon: Island Thunderin halvalla mutta en ollut kiinnostunut. Onko ollenkaan ostamisen arvoinen? Sehän lähtee tietääkseni muutenkin aika halvalla.
 
Kutsuja minulle, jos boxi päällä, niin aina valmis pelaamaan. Pelit GR: Island Thunder, NHL 2k4, Top Spin ja joulun jälkeen Project Gotham Racing 2

Tagi: Akula 87
 
Ylös Bottom