Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kavereita Liveen!

Vastaus: Kavereita Liveen!

Kaipaisin peliseuraa Nhl 12 eashl:län sparripeleihin. Halua olisi kehittää äijää eteenpäin. Lisätä voi siis livessa tontsa79 nimimerkin.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

peliseuraa voi lisäillä gametag: Lost Collector

tällä hetkellä online bullerstorm , gow , forza 3

hankinnassa lukuisia pelejä .
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Moi! Elikkäs Xboxille kavereita haen liveen!
Pelailen yleensä bf3 mutta cod4:kin löytyy.
Olen vasta 12v mutta en helaroi siihen mikkiin :)
Eli samanikäistä(toki vanhempaakin) pelikaveria pääsääntöisesti Bf3 peliin.
Pelailen siinä 15-21 välillä.
Lisätkää vaa liveen.
Gt:xXDoNiZiXx
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Hei!
Etsin peliseuraa / Klaania itselleni
Olen 13v ja en oo sellane helaripiippari :) ja CoD4 ja BFBC2 Paukuttelen nytte ja toki crysis2 ja sun muuta
CoD tykkään quckscopee ja vetää haulikol ja rynkyl :)

GT: iQ JarZzki tossa on mun Gamertagi <:
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

25-vuotias karvainen miehenalku etsii peliseuraa. Gamertag löytyy näytön vasemmasta reunasta. K-18.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Elikkä etsiskelen co-op porukkaa kaverilistalle pelailemaan vanhoja, uusia ja tulevia pelejä. Pääosin pitäis tässä pelailla Gears of War 3sta ja Borderlandsia, mut kyllä niitä muitakin vois pelailla mitä nyt sattuu löytymään ja hommaamaan.
GT: Zivilyn Bane ja pääosin pelailen päivällä ja illalla (miten töiden lomassa nyt vaan kerkiää :D )
Lähes kaikki pelit mitä achievements listassani on löytyy hyllystä, joten jos cooppi kiinnostaa niin kaverikutsua tulemaan vaan.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Moi! Tänä vuonna 11vuotta täyttävä poika kaipais kivaa peliseuraa liveen,ei oo vielä yhtään kaveria [:(]
Pelailen livessä Avatarta,Chronicles of riddick(dark athena),Call of duty 4(mwf). Muita livepelejä mulla on tällä hetkellä
Pattlefield (PC2)<---pehmee p ei toimi näppiksessä juuri nyt [:D],NFS undercover,REsident evil 5,AVP ja Assassins creed 2.
Olen pelannut aika pienestä asti erilaisia pelejä niin tietsikalla kuin muillakin pelikonsoleilla,joten en ole mikään aloittelija.
Mieluiten etsin peliseuraa 9-15vuotiaista.

Gamertagini on aippa79(vanhempani valvonnan alla).
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Morot, livekavereita etsiskelen koska omasta kaveripiiristäni lähes kaikki ovat PS3-fanpojuja, koitan siis olla erilainen nuori. Pellailen tällä hetkellä BF3 ja NHL12:sta, näitä nyt on ainakin tullu hakattua parit viime viikkoa. Mikki myös löytyy, mutta en oo käyttänyt herran aikoihin. Voi lisätä muutenkin, tulee ostettua kumminkin aina uusia pelejä vähän väliä mitä pelata sitten livessä. Pelailen aina iltapäivästä yömyöhään, jos jaksaa huvittaa eikä oikea elämä lyö hikisellä ****lla kasvoille.

GT: Nuupeli
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Elikkä ettisin peliseuraa Saints Row: The thirdiin! Ikää on 14, mikki löytyy ja GT on FastBaune
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Olen 12.v, en kilju mikkiin jos sitä pelkäätte.. Eli pääsääntöisesti hiihtoloman ajan (ainakin) MW3 ja NHL12 pelit joita pelailen. GT: Tomppa99
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Tässä olis tämmöstä kohta mopoikästä peliseuraa Bf3 ja satunnaisesti COD:ien pelaamiseen. :D
Että jos seura kelpas nii kysykää vaan kaveriksi. Boxin GT löytyy tuolta reunasta <<--
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

MORO!

Tullee pellailtua hirviästi pelejä tuolta Arcaden puolelta, ja kaipais vähä vipinää tuonne leaderboardseille + tekemään joskus joitain co-op hommeleita. Pitäs myös saada kahden pelaajan achievementti tuolta Dante's Infernon St. Lucia mikälie lisäristä, nii siinäki ois apu ihan kiva.

Gamertag: JaniFromHell

Saa lisäillä ihan vapaasti.

PS. Ei oo mikkiä, eikä tuu. Enkä pellaa myöskään MW3 tai BF3.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Leppossaa peliseuraa seuraaviin peleihin:
BF3+B2K
RDR+kaikki lisärit
GTA TBOGT ja TLAD
Splinter Cell Conviction
CoD:WaW
Borderlands + lisärit
R6:Vegas 2
GoW 2
GT: FastBaune

Myös Ass Creed Revelationin multiplayeriin lössiä
 
Täällä ikää löytyy 16, mikkikin löytyy.
Pelailen mw3, lisäilkää jos peliseura kelpaa.
Gt löytyy vasemmalta nimen alta.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Saa lisäillä gamertagin Dincir. Nyt tulee pelattua Mass Effect 3:sta ja NHL 12:ta eniten, mutta myös muitakin pelejä tullaan pelaamaan. Kevät ja syksy tuovat markkinoille todella kovia hankintoja, jotka vain entisestään pidentävät peli-iltoja :)
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Meikäläisen GamerTag on Andyliini, saa lisätä. Tarvitsisin pelikaverin ainakin TMNT 1989 Arcadeen saadakseni kaksi viimeistä Achievementtiä. Nekin vähät, jotka sitä pelaavat ovat Amerikkalaisia, ja verkkopeli on kovin kehnosti rakennettu, jotenka lag on valtaisa. Melkeinpä tarvitsisi suomalaisen kaveriksi.

Pelaan myös Castlevania: Harmony of Despairia, sekä nyt kun Orange Box olisi hallussa, niin kaipa myös Team Fortress 2:ta jonkin verran.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Lisätkää toki gamertag Mahdoto, pelailen tällä hetkellä enimmäkseen Mass Effect 3 ja jonkin verran Assassin's Creed Revelations multiplayeriä. Voisin myös pelata mielelläni muiden seurassa ainakin Left 4 Dead 2:sta, Dead Islandia ja joitakin muita pelejä Livessä.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Moi olen uusi liven käyttäjä ja pelaan forza motorsport nelosta ja vähän muita pelejä livessä. Olisi kiva saada kavereita kun niitä ei ole kun 1 :D Mun nimi on livessä EkiOnPro pyytäkää vaan kaveriks jos olisitte nii hyviä :D
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Enny tiä onko tää oikeessa paikassa, mut xboxin osto edessä tossa ens kuun alussa, ja vanhan myin joku puol vuotta sit. Eli, pystynkö ottamaan takas mun vanhan gamertagin eli t33mu1992? JA jos pystyy, niin saa lisäillä kaikki ketkä pelaa nhl12, UFC undisputed 3, fifa 12.
 
Ylös Bottom