No joo kyllä, vapaa-aika tässä on mun mielestä melkein se suurin tekijä ja se motivaatio ja hermot ennenkaikkea. Mutta siis, mulla on psn kaverilistalla eräs kaveri jonka nimeä en nyt mainitse niin sillä on 6 tai 7 platinumia ja aina vaan lisää tulossa, niin voisin sanoa että ei ne kyllä ihan tuurilla oo saatu! Pakko myöntää, taitava kaveri on. Esim Killzone2:nen kun tuli niin eihän sillä kyseisellä kaverilla mennyt varmaan edes viikkoa tai noh ehkä just viikko mut kuitenkin, kun oli jo platinum trophy. Kyllä siinä hieman pyöristelin silmiä että yhtä kauan ollaan pelattu mut kaveril on 100% kun ite jossain 20% tiennoilla.
Mutta siis, jos jollain on tilillä 896 pronssi trophya eikä yhtää platinumia niin se kertoo vaan sitä että on pelannu miljoona eri peliä. Mutta kaveri jolla on vaikka 429 trophya ja 12 platinumia niin sitä en enää väittäis tuuriksi. Kuten tiedätte varmaankin niin joissain peleis jotkut vaikeemman tason läpäistykseen eivät tuurit riitä, vaan ihan puhtaasti taidot. Eli siis mun mielestä pelkästään kulta ja platinum ja joo kyllä ne hopea trophytki kertoo jotain, mut lähinnä ne kulta/ platinum pystit kertoo että kyseessä ei ole ihan mikä tahansa sunnuntai pelaaja.
Trophyen keräily on kyllä ihan hauskaa, ihan vaan sen takia että se antaa hyvän syyn aloittaa vanhojen pelien pelaamisen uudestaan. Niikun kerran kun vedin unchartedin läpi kun se ilmestyi, sit kun tuli trophyt niin oli taas ihan kiva palata sen pariin metsästelee pystejä.