Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kesä 2006 ja festivaalit

Vastaus: Kesä 2006 ja festivaalit

Oliver sanoi:
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=11638
Jos tapoihini kuuluisi festareilla kiertely, kävisin ehdottomasti Provinssissa tsekkaamassa Strapping Young Lad -nimisen orkesterin. Oikeasti hyvää, genre-nipotuksesta vapaata raskasta musiikkia.

Asiallista... myös Soulfly on tänään ilmestynyt vahvistamaan Provinssin ohjelmistolistaa... kyllä tulee melkoiset kekkerit. Myös serkkupojan yhtye Komedia Vulgaria vahvistaa festareita pikkulava zanzibarilla :cool: aivan helevatan hianoa!!!

Perkele! Pakko tulla lauantaiksi ja sunnuntaiksi, vielä kun keksis missä yön viettäis ja miten? Soulfly on tosi kiva lisä jo muutenkin mielenkiintoiseen bändilistaan.

Ruisrockiin taas täytyy mennä ihan Toolin takia

Lippu olis Provinssiin sunnuntaiksi, mutta kun Korn perui tulemisen niin saattaappa olla että myös minä perun kyseisen reissun. Jos korvaava artisti on joku ihan ygönen niin sitten voin harkita tulemista uudelleen, muuten kyllä palautan lipun :(

Kaikki vaan parhaimmille festareille, eli Ilosaarirockiin =) meikäläisenkin voi nähdä siellä heilumassa KonsoliFIN t-paita päällä.

Onneks yöpaikat kusi, niin en ehtiny ostaan lippuja provinssiin. Ois syöny aikalailla miestä, kun kornin takia olin sinne menossa :)

Onko ketään Ruisrockiin menossa? Minulla oli tarkoitus mennä, mutta ei siellä ole kuin Morrisey joka kiinnostaisi nähdä, joten enpä sitten lähde..

olge sanoi:
Onko ketään Ruisrockiin menossa? Minulla oli tarkoitus mennä, mutta ei siellä ole kuin Morrisey joka kiinnostaisi nähdä, joten enpä sitten lähde..

Sunnuntaille.

Ei ihan yhtä kiinnostava setti kuin viime vuonna, ainoa must on sunnuntain Tool. Vituttaa vain, että menee täysin päällekkäin futiksen MM-finaalin kanss.

Turkuseen Uuden Musiikin Festivaaleille elokuussa ja heinäkuussa Konemetsään.

UMF:n liput on tänä vuonna vaan aika kalliit, 50. Viime vuonna taisi olla jotain 30. On vaan niin hyvä tapahtuma, että on se pakko pulittaa. Tänä vuonna ainakin Accu ja Hidria Spacefolk! Konemetsään hommasin liput jo Early Bird -hintaan eli 27.

Siinäpä noi. Muuta ei tarvii.

Ilosaarirock taas myyty loppuun. Kymmenes kerta putkeen, näin se homma toimii.

olge sanoi:

Minut tunnistaa Chuck My Norris-paidasta. Ja Mewin keikalta löytää.

Tulipahan tuossa Ruisrockissa pyörähdettyä lähinnä Toolin perässä ja täytyy kyllä sanoa että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vaivaudun ruissaloon katsomaan bändejä. Jumalattomat kävelymatkat ihan mihin tahansa ja perkeleen pölynen maasto ei kyllä houkuttele enää toista kertaa. Vaikka olin paikalla vain sunnuntaina, niin ihmisiä tuntui olevan aivan liikaa tungettuna festarialueelle.

Mut on se Tool vaan niin rawk!, eikä hevikaraokekaan (terveisiä Tinkelle) kylmäks jättäny.

Edittiä:

Ens vuonna vois harkita Ilosaaren tsekkaamista.

Rokkityöt tehty ja huomenna sitten viihteelle!! Raised Fist, Scar Symmetry, Mokoma jne.. :cool:

Kuopiorockin eka päivä takana. Stam1na veti ihan mahtavan keikan, mutta myös Deathchain ja Diablo vetivät hyvin. Huomenna tsekkaamaan ainakin Tarot ja Mokoma \,,/

Ilosaarirockissahan tuota tuli pyörähdettyä. Lineup ei ehkä yltänyt aivan viime vuoden tasolle, mutta hyvät festarit oli nevertheless.

Ylös Bottom