Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kesätyöt

Hifi_Mies

New Member
Missä olet kesätöissä? Vai oletko vasta menossa kesätöihin? Mitä hauskoja kommelluksia sinulle on sattunut kesätöissä?

Itse aloitin noin viikko sitten istuttamaan puuntaimia.

Koska aloitin aiheen, niin tässä yksi kommellus näin alkajaisiksi että päästään alkuun.

Kerran oli helkkarin suuret taimisäkit yhdellä suolla. No heitin selkää noin 60 kiloa painavan säkin. Matkaa työmaalle oli noin 400 metriä. Lopulta tulin purolle, joka oli melko leveä. Päätin nostaa säkin suorille käsille pääni päälle ja heittää säkin yli joesta. Kun lopulta annoin säkille kunnon vauhdin, niin samassa ojasta petti penkka ja putosin ojaan vyötäröäni myöten. Siinä sitten hetken kuivateltuani jatkoin hommia ihanat suo aromit vaatteissani vielä muutaman tunnin. Kaiken lisäksi satoi vielä vettä. :D
 
Nyt olisi tiedossa ihan perinteistä myyntihommaa, jonkin verran designia ja säkällä yksi markkinointisuunnitelma. Saisi nyt vähän rahaa kun tuohon opiskeluun uppoaa niin hemmetisti. Pitää miettiä niitä kommelluksia, löytyy paljon siltä ajalta kun olin pienenä pelikaupassa ;)
 
No sanotaan nyt että postiin, saa nauraa :/
Mutta rahaa ainakin tulee, game cube ainakin pitäisi ostaa...
 
No sanotaan nyt että postiin, saa nauraa :/
Mitäs siinä on nauramista? Itsekin olisin mennyt mutta ikäraja oli 16. Mutta ensi vuonna sinne voisi taas yrittää.. Ja on niitä paljon paskempiakin kesätöitä tarjolla! :D
 
Lähden yliopistolle vaihto-oppilaiden oppaaksi esittelemään nähtävyyksiä

Ja parasta tässä on se että kyseinen yliopisto on saksassa, 2 kk "töitä"...
 
3 viikkoa juhannuksen jälkeen Edita Label OY:lle Kirkkonummeen. Faija (ei Mitro) hommas sinne. Palkka on ihan jees, siinä 40 mk (6,5-7) tunnissa.
 
Meikäläinen paloi aikoinaan kesäduunissa ollessani auringossa ravun punaseks. Nukahdin ulos aurinkoon pariksi tunniksi, eivätkä hitsarit perkele herättäneetkään lähtiessään syömään, vaikka lupasivat.

Olin hommissa palovahtina. Kuittailua sainkin sitten kuulla koko loppukesän...
 
Itse olen myös metsän istutus hommissa (melkohyvä palkka jos on vaa nopee mulla on n.80mk/h), mutta tuokin homma loppuu jo varsin aikaisin, mutta toinen paikka on vielä avoinna (selvii loppuviikosta)...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster

Mitäs siinä on nauramista? Itsekin olisin mennyt mutta ikäraja oli 16. Mutta ensi vuonna sinne voisi taas yrittää.. Ja on niitä paljon paskempiakin kesätöitä tarjolla! :D

niinpä ja rahaa tulee lähemmäks kymmenentuhatta markkaa :D ,
saa sitten ostettu cuben ja paljon pelejä :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Olen toista kesää peräkkäin caddie masterina golfkentällä.
Hemmetti miten sinne pääsit? Pelaan tgk:ssa ja sinne otetaan vain töihin pelioikeuden omistajat, kävin kysäsee mutta paikat oli menny jo:rolleyes:
 
Kai mä pyörätuoleja meen kokoamaan. Tai sitten jotain muita sairaalakalusteita. Mutta luulisin että antavat pyörätuolipuolelta hommia kun olen ollut siellä ennenkin.
 
varmaan kesäkuuksi menen myymään ruokaa ja/tai maalariksi.
sitten heinäkuussa kutsuu armeijan harmaat....kele!

kommelluksiakin on tapahtunut ihan mukavasti aikaajoin duuneissa.
 
Lakaisen ulkona roskia ynnä muuta... on meinaa pikkusen kivaa ;)
On se hyvä kun on tuntipalkalla ja hätäseen saan noin puolituntia menemään aamulla :p ! On se vaan hienoa, mutta eipä siinä vielä kaikki... sain sentään koko kesäksi nuo työt, ja rahat menee luultavammin peleihin.
 
17.6 ja siitä 2 viikkoa eteenpäin olen töissä S Marketissa.

Loppu ja Alku kesän yritän päästä Keskisuomen Mastorakenteelle (Hyvä palkka ja loppuu työt jo aikasin päivällä 06.00 - 14.00)
 
Lucky bastards... Pääsette kesätöihin... Minun pitää olla työharjoittelussa, eli ilman palkkaa :(
 
Ylös Bottom