Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kesäpeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Mikä on kesän 2002 kovin PS2-peli? Eli mitä olette nyt kesällä pelanneet kaikkein eniten? Perustelut mukaan!

Itselläni se on ehdottomasti PES, jota on kavereiden kanssa tullut pelattua todella paljon. Tietenkin futiksen MM-kisat innostivat pelaamaan entistä enemmän. Vaikka PES onkin jo vanhempi julkaisu, on se silti mielestäni loistava kesäpeli!

Ja koska nyt on kesä, on pelaaminen jäänyt vähemmälle, eli yleensä pelataan vaan sillon kun ollaan jossain "aloittelemassa" ts. ennen kun lähdetään radalle.

PS2 peleistä on tullut pelattua eniten Final Fantasy X:ää, sillä sain sen vasta kuukausi takaperin. Myös MGS2:ta on tullut tahkottua aika tiuhaan tahtiin edelleen :D

PES:n parissa on tullut vietettyä eniten aikaa näin kesällä, sillä se on sellaista leppoisaa pelailemista, jota voi pelata siinä sivussa aina jonkun puolituntisen, ja kaveriporukan kanssa se vasta loistavaa hupia onkin, varsinkin pienessä jurrinpoikasessa. Muuta ei oikein ole näin helteillä jaksanut vääntää, eikä viime aikoina ole paljon kerennytkään kun on tullut mokkeiltyä viimeiset viikot.

Jak & Daxter on ollut koneessa varmaan jo yli kuukauden ja sitä olen välillä pompotellut. Saa tosin antaa tilaa GT Conceptille heti tänä iltana.

Devil May Cryn läpäisin vähän aikaa sitten, eikä mitään tuommoista isompaa ole juuri nyt kesken. State of Emergencyä pelailin eilen, sinänsä kesäpeliksi se on ihan OK, koska se sopii hyvin juuri tuommoisiin lyhyempiin pelisessioihin.

En ole ihan varma, minkä sitten ottaisi seuraavaksi työn alle. FFX voisi olla kiva, tai sitten VF4 - kun ei yhtään puhdasta päähänlyöntipeliä ole vielä tullut hommattua; tosin kuten nyt tuostakin voi päätellä, en ole mikään intohimoinen tuon genren fani.

Alkukesästä pelasin paljon Final Fantasy X:ä. Nyt olen iltaisin pelaillut Red Factionia, jonka ostin käytettynä vähän aikaa sitten.

Juuri tajusin, että olenhan mä vääntänyt Golden Sunia GBA:lla paljonkin mökillä, mutta ei tullut mieleen. On muuten loistava peli, yksi parhaimpia RPG:itä ikinä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Juuri tajusin, että olenhan mä vääntänyt Golden Sunia GBA:lla paljonkin mökillä, mutta ei tullut mieleen. On muuten loistava peli, yksi parhaimpia RPG:itä ikinä.
Unohdin itsekin mainita GBA-pelit, tosin ihan tarkoituksella. Ajattelin että tätä threadia lukevat varmaan enimmäkseen PS2-pelaajat - katso vaikka ensimmäinen viesti ;)

Final Fantasy X:ää tuli pelattua alku puolisko kesästä nyttemmin on tullut pelailtua PSX:n klassikko pelejä kuten Parasite Eve, Parasite Eve 2, Dino Crisis 2 ja ehdottomasti parhaimpana Squaresoftin Chrono Cross.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Muuten samaa mieltä, mutta se koppaa KAIKEN!!! snessin, ja muiden konsoleiden RPG veteraaneilta.

FFX:ää tuli tahkottua paljon mutta replay valueta ei paljoa ole ja vähän tylsäkin se peli oli joten myin sen pois. Nyt on tullut pelattua FF8 ja kun sen olen läpäissyt (ihan kohta) niin vuorossa ovat Grandia ja pitäisi kai viimein mennä se Shenmue läpi. Puuhaa siis riittää koko loppukesäksi:)

En ole mitään peliä pelannut erityisen paljon, no headhuntteria vähän takonut. Eli sanotaan että Headhuntteria oon tänä kesänä palannut eniten, vaikka en sitäkään ole pelannut kun kolme llisenssiä eteenpäin vaikka peli on olllut kesän alusta lähtien mulla.

Ylös Bottom