Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskiarvo??

Lukuaineiden ka: 9.1
Kaikki yhteensä: ~8.8, en ole laskenut laskimella

Lukuaineiden ka oli varmasti luokan (ja koko koulun) kovimpien joukossa. Jos jollakulla on parempi, niin korkeintaan 0.2:lla, mutta sitäkin epäilen suuresti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
On teillä helppoa! Olkaa onnellisia.
Meidän luokalla stidendin sai henkilö jonka ka. oli 9, se oli vissiin samalla koko koulun paras. Meiän koulu on niin saaturan vaikee ja nipo.

Saadakseen kympin tulee oppilaan osoittaa harrastuneisuutta kyseisessä aineessa, eli tehdä jotain aineeseen liittyvää toimintaa koulun ulkopuolella ja pystyä todistamaan se jotenkin. Ei auta, vaikka kokeiden keskiarvo olisi 10, mikäli harrastuneisuutta ole.

Jotain tuohon tapaan lukee opettajien arvosteluohjeissa. Pykälä on ollut voimassa 3 vuotta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Lukuaineiden ka: 9.1
Saadakseen kympin tulee oppilaan osoittaa harrastuneisuutta kyseisessä aineessa, eli tehdä jotain aineeseen liittyvää toimintaa koulun ulkopuolella ja pystyä todistamaan se jotenkin. Ei auta, vaikka kokeiden keskiarvo olisi 10, mikäli harrastuneisuutta ole.

Jotain tuohon tapaan lukee opettajien arvosteluohjeissa. Pykälä on ollut voimassa 3 vuotta.

Ikinä en ole tuota kuullutkaan :D

Täälläpäin kymppi tulee kun kokeista napsahtaa 9 1/2 tai korkeampi ja tunnilla on kohtuullisen aktiivinen. Tosin opettajien väliset erot ovat yllättävän suuret.

Ja itse kysymykseen: lukuaineet: 9,3 ja kaikki 9,1.

On muuten yllättävän paljon ysillä alkavia keskiarvoja täällä... Ei mene ihan Gaussin käyrän mukaan :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
On muuten yllättävän paljon ysillä alkavia keskiarvoja täällä... Ei mene ihan Gaussin käyrän mukaan :p

Huonommalla keskiarvolla varustetut amikset tuunaavat autoja 24/7, eikä aika millään riitä vastaamaan näihin kyselyihin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Huonommalla keskiarvolla varustetut amikset tuunaavat autoja 24/7, eikä aika millään riitä vastaamaan näihin kyselyihin.

Minäpä muistelen saaneeni 7-7,5 keskiarvon päästötodistuksen peruskoulusta. Oishan sillä päässyt lukioonkin, kun jotkut tutut pääsi 6,9 keskiarvollakin, täällä lukiot ei ole niin kranttuja. Enpä sitten mennyt lukioon, kun tiesin suunnilleen mitä tahdon isona puuhata.

Sen jälkeen en ole jaksanut numeroiden keskiarvoa laskea, kun eipä sillä niin merkitystä ole. Toisaalta voishan sitä nyt käydä laskemassa, ihan mielenkiinnosta.
 
Itellä oli peruskoulun toikkarissa keskiarvo vajaat kahdeksan, vaikka en muuta tehnyt kuin nukuin. Kuka vittû nyt peruskoulussa ( saati sitten vielä lukiossakaan) jaksaa rehkiä.
Ihmetyttää tommoset "eliittilukiot", joihin pyrkivillä pitäisi olla keskiarvon likemmäs yhdeksää. Kaikki halukkaat kyllä pitäisi ottaa kyytiin, kyllä paska sitten itsestään tippuu rattailta.
 
Yläasteen päästötokarissa tais olla 7,5 tai 7,6. Lukion päästötokari on samaa tasoa. Kirjoitukset suunnilleen samaa tasoa (ruotsi laskee mukavasti keskiarvoa).
 
9.-luokan päättötodistuksen keskiarvoksi muodosti 8.4 ja lukuaineiden noin 8.2. Sain myös elämäni ensinmäisen kympin todistukseen. Se tuli teknisestä.




No voi saasta sentään. Tietenkin 8.4 eikä 9.4. Täydellisessä vahingossa tuli 9 eikä 8.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Peruskoulun päättötodistus oli jotain yhdeksäisen pintaan, lukuaineiden osalta hivenen korkeampi. Se ei edes olis riittänyt lukioon johon hain, mutta kun erityislinjalla oli erityiset pääsykokeet, jotka sitten napsahti kohdalleen, niin ottivat mut sisään. Lukion päästötodistus en sitten ole vielä saanu, että keskiarvo on varmaan vähän päälle 6 (asteikko 1-7).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
200? Mun todistuksesta annettiin mulle juuri ja juuri sellaiset 50. Noh, kyllähän ne sentään Project Gotham Racing Classiciin riittää. :D

Okei, off topic tältä erää loppui tähän, jatketaan aiheessa.
Toi mun saama rahamäärä noin suhteessa huonosta ka.sta nosti näköjään vähä närää. Siinä on nähkääs semmonen juttu että koulu jota käyn on oulun vaikein koulu. Ja mut oikeastaan pakotettiin sinne( ei nyt iha, mutta melkein). Enkä saa normaalisti rahaa juuri mistään, muuta ku viikko rahan. Että sen takkii mun mutsi on vähä anteliaampi kouluasioissa.

Se miinus puoli onkin sitte se että vaikka teen töitä puolet enemmän ku muut saan silti huonompia numeroita enkä pääse lukioon. Elämä on epäreilua... :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rash
Täällä tosiaan on vähän "hikareita" kun kaikkien KA tuntuu olevan yli ysin...
Peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli tasan 10.
Lukiossa keskiarvo sitten tipahtikin ysin pintaan ja kirjoitin E:n paperit.

Ainoa tie siitä oli luonnollisesti alaspäin, ja nykyään en enää edes halua ajatella arvosanojani.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
9.-luokan päättötodistuksen keskiarvoksi muodosti 9.4 ja lukuaineiden noin 9.2. Sain myös elämäni ensinmäisen kympin todistukseen. Se tuli teknisestä.

Kerroppas nyt miten on mahdollista saada yli 9 KA, jos sait vain yhden kympin ja sekään ei ollut lukuaineesta?

Ja itse kysymykseen, lukuaineet 8.1, kaikki 8,3...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli tasan 10.

No huh huh!

Mulla oli peruskoulun päättötodistuksen ka 7.8 tai jotain.
Nyt kun valmistuin merkonomiksi niin ammatillistenaineiden ka oli 4.2 ja sitten kaikki aineet yhteen laskettuna ka oli 3.5. Ilman mitään sen kummempaa panostamista/pingottamista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli tasan 10.
Lukiossa keskiarvo sitten tipahtikin ysin pintaan ja kirjoitin E:n paperit.

Ainoa tie siitä oli luonnollisesti alaspäin, ja nykyään en enää edes halua ajatella arvosanojani.
Voe mahoton!
Ei tainut pojalla silloin olla muuta mielessä kuin koulu? ;)
 
Itselläni peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli 9,7. Keskiarvo oli koulun korkein, ja sain kolme tai neljä stipendiä, jotka tosin olivat naurettavan pieniä (yhteensä alle tuhat markkaa). Nyt on lukiosta kaksi vuotta käyty, ja keskiarvo siellä ysin tuntumassa.

Mitä rahaan tulee, on naurettavaa, että todistuksista maksetaan. Ettehän te parempia numeroita halua vain siksi, että saisitte enemmän rahaa lukuvuoden päättyessä? Omaan mielipiteeseeni ei vaikuta se, ettei minulle ikinä ole maksettu mitään todistuksesta :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gilgamesh1
Mitä rahaan tulee, on naurettavaa, että todistuksista maksetaan. Ettehän te parempia numeroita halua vain siksi, että saisitte enemmän rahaa lukuvuoden päättyessä? Omaan mielipiteeseeni ei vaikuta se, ettei minulle ikinä ole maksettu mitään todistuksesta :rolleyes:

Kummasti se tuohi vain joitakin silti motivoi.
 
Ylös Bottom