Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskiarvo??

PK:n päättötodistuksessa oli kaikkien ainaeiden KA 9, lukuaineiden hiukan parempi 9.63.

Taitaa tulla sanomista.
 
Olin tyytyväinen että kemia nousi kasista kymppiin, mutta olisivat bilsa ja uskonto saaneet pysyä kymppeinä. Ensi vuosi tulee olemaan aika kova, kun vaihdan suomenkieliseen lukioon käytyäni koko peruskoulun ruotsiksi.
 
Lukuaineet: 9.6
Kaikki aineet: 9.5 (ja jotain vielä päälle)

Ei tullu ees mitään stipendiä, kun en ollu ees paras :/ Ja sanottakoon vielä, että olen (tai nyt olin) kahdeksannella luokalla ylä-asteella.

Oli neljä ysiä, yksi kasi ja loput kymppejä. Kasi tuli liikunnasta :/

Ja kympin aineet olivat: ATK, konekirjoitus, ruotsi, englanti, saksa, matematiikka, historia, kemia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku


Ei tullu ees mitään stipendiä, kun en ollu ees paras :/ .

Koulussamme parhaan oppilaan lukuaineiden keskiarvo oli tasan 10, ja muiden aineiden taisi olla 9.7. :D Aika hyvin. Sai 100 stipendin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Koulussamme parhaan oppilaan lukuaineiden keskiarvo oli tasan 10, ja muiden aineiden taisi olla 9.7. :D Aika hyvin. Sai 100 stipendin.

Meillä sama homma... Paitsi kaikkien aineitten ka:ta en tiedä...

EDIT: paitsi stipendi ei ollu niin iso
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
On teillä helppoa! Olkaa onnellisia.
Meidän luokalla stidendin sai henkilö jonka ka. oli 9, se oli vissiin samalla koko koulun paras. Meiän koulu on niin saaturan vaikee ja nipo. Mulla keskiarvo oli 7.9 vaikka lopetin pelaamisenkin läksyjen ja kokeiden takia ja tein töitä aina yömyhään asti. Enkä oo mikään palikka, vaikka niin luulette. Ja tässä oli palkinto! Näyttää siltä etten pääse edes lukioon.
No ka. nousi sentään jollakin desimaalilla.

Niin, ja nostamisen avulla sain emännältä 200 rahaa. Että tarkemmin ajateltuna, ei mikään paska mäihä.:)
Ja luokka oli kasi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Niin, ja nostamisen avulla sain emännältä 200 rahaa. Että tarkemmin ajateltuna, ei mikään paska mäihä.:)
Ja luokka oli kasi.

200? Mun todistuksesta annettiin mulle juuri ja juuri sellaiset 50. Noh, kyllähän ne sentään Project Gotham Racing Classiciin riittää. :D

Okei, off topic tältä erää loppui tähän, jatketaan aiheessa.
 
Kaikista aineista 9.10 ja lukuaineista 9.33. Tjooh, mä sain vain parikymppiä porukoilta. Kyllä ketuttaa, kun kaverit saa kokeista numeron mukaan rahaa (7=7) ja mä en saa koskaan mitään. :/ Kasistakin tulee vaan nipotusta kotona.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Kaikista aineista 9.10 ja lukuaineista 9.33. Tjooh, mä sain vain parikymppiä porukoilta. Kyllä ketuttaa, kun kaverit saa kokeista numeron mukaan rahaa (7=7) ja mä en saa koskaan mitään. :/ Kasistakin tulee vaan nipotusta kotona.

Ihan sama ongelma mulla. Se on se kun porukat tietää, että lapsi saa normaalisti kiitettävän numeron ja kympissä ei ole mitään ihmeellistä, niin mitä siitä rahaa antamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nightcrawler
Ensi vuosi tulee olemaan aika kova, kun vaihdan suomenkieliseen lukioon käytyäni koko peruskoulun ruotsiksi.
En usko että se tulee olemaan niin vaikeaa, ainut ongelma voi olla eri aineiden (esim. matematiikan) terminologian uudelleen opetteleminen. Mihinkäs lukioon menet?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Tjooh, mä sain vain parikymppiä porukoilta. Kyllä ketuttaa, kun kaverit saa kokeista numeron mukaan rahaa (7=7) ja mä en saa koskaan mitään.
4=4?:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Ihan sama ongelma mulla. Se on se kun porukat tietää, että lapsi saa normaalisti kiitettävän numeron ja kympissä ei ole mitään ihmeellistä, niin mitä siitä rahaa antamaan.

Sama juttu mullakin... Tosin ei kyllä kaveritkaan saa rahaa numeroittensa mukaan. Olisin varmaan aika rikas jos saisin numeroitten mukaan rahaa :D Pahimmassa koeruuhkassa 3-4 koetta viikossa ja huonoimmista kokeista tulee joku 9 ja parhaista 10, että kyllähän siinä rahaa tulis :p

Meidän koulussa kyllä vähän helpolla tulee kymppejä, mutta hyvä näin. Pitää olla 9½ vähintään kokeitten ka jostain aineesta, jos meinaa kympin saada, ja sitten vielä pitää olla tunnillakin edes vähän asiassa.
 
Täällä tosiaan on vähän "hikareita" kun kaikkien KA tuntuu olevan yli ysin tai sitten tähän ei vastaa huonompia numeroita saaneet.
Mun koulussa jokainen ysiluokkalainen jonka keskiarvo on yli ysi saa stipendin tosin niitä oli joka luokalla suunnilleen kaksi.
 
Ylös Bottom