Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskiarvo??

8.4 oli KA, olisin tarvinnu 8.5 että vanhemmat ois ostanu mulle XBox Liven ja RTCW: TOW:in! Että mua ketutti kun laskin että 8.4 oli KA. No, onneksi omat rahat riittivät tohon RTCW:hen ja tänään vanhemmat tilaa Liven. Siis kaikki hyvin valtakunnassa:p
 
Päättötodistuksessa oli lukuaineiden keskiarvo 8,9 (nousi 0,3) ja kaikkien taisi olla 8,7. Yksi kymppi, englanti, huimasti ysejä ja muutama kahdeksikko. Jees, ihan tyytyväinen oon.
 
Kaikkien ainettan ka. oli 8 ja sama myös lukuaineissa.

Ja sain mäkin elämäni ekan kympin, se tuli maantiedosta.
Ja todistukseen oon kyllä tosi tyytyväinen
 
Lukion päättötodistuksen keskari oli 8,5. Peruskoulussa 9. luokan jälkeen tais olla jotain 9,3.
 
Peruskoulun pt 9,8 ja lukion 9,1. Nyt yliopistossa tähän mennessä jotain alle kakkosen keskiarvo, kun ei tuo akateeminen vapaus oikein minulle sovi. ;)
 
Keskiarvo oli siinä ysin tuntumassa kolmen kympin avustuksella, ja lukuaineiden hiukkasen parempi. Offtopiccina stipendi irtosi Suomi-Amerikka seuralta kirjan muodossa, vissiin tuo englanti on sitte tarpeeksi hyvin sujunut.
 
Pk: keskiarvo tais olla lukuaineissa 8 ja lukion ekan vuoden jalkeen oli 7.9 . Nyt tana vuonna on mun toikkari pelkkia A:ita.. eli gpa on 4. noh jenkki koulu on ollu helppoo tai no oottanu lahinna helppoja kursseja.. lukioo ku olen menossa takas tokalle (ku en ma mitaan kursseja taalta saa) ni voi olla taas ihanaa hakee sita asennetta ku oon ollu lomalla taal...


OFF-Topiccii...
Hei yoshi mikakohan on "oulun-vaikein" koulu?? ja mitenkoha sun porukat sunt sinne "pakotti"?
 
Peruskoulun päättötodistuksen lukuaineiden KA: 8,8.
En ole vielä panostanut opiskeluun paljoakaan mutta kesän jälkeen lukiossa voisi jo alkaa opiskella.
 
Kivaku mullaki olis edes kasi ka. Mun toikkari repes kahtia kun pikku serkku repi sen, mutta se onkin vasta 2v.
Sano vaan että "hassu numero papeli meni likki kun leikin sillä lentokonetta"

(keitti vähän sinä iltana pässä.)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
Kivaku mullaki olis edes kasi ka. Mun toikkari repes kahtia kun pikku serkku repi sen, mutta se onkin vasta 2v.
Sano vaan että "hassu numero papeli meni likki kun leikin sillä lentokonetta"

(keitti vähän sinä iltana pässä.)
Ja mitä tämä muka haittasi, jos saan kysyä? Siinä pikkuserkkusi oli sinua viisaampi, että hän sisäisti että kyseessä oli vain paperi.
 
Kuten potsku tuolla jo vihjailikin, oli minun kahdeksannen luokan todistuksen lukuaineiden ka 10 ja kaikkien aineiden 9.788. Konekirjoitus oli 8 (jouluna 9) ja liikunta 9. Stipendinä sain hurjat 30e, jee!:mad:
 
Kun nyt puhe näyttäisi olevan stipendeistä, tässäpä teille tarina: Keskiarvoni lukiossa on noin kasi. Sain 100 euron stipendin aktiivisuudesta, hyvästä menestymisestä (häh?) ja vastuuntuntoisuudesta koulussa.

Olenko vain niin mukava ihminen? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vahe
Et.
Äitisi/isäsi tai joku sukulaisesi on opettaja, tai sitten olet vain helvetinmoinen perseennuolija.
Hah, ei.

Toisaalta enpä ole itsekään varma mistä syystä sain tuon stipendin. Ainoa asia, josta olen varma, on se, että stipendi meni aivan väärälle ihmisille (joka ei sinänsä ole mikään uusi asia).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Ainoa asia, josta olen varma, on se, että stipendi meni aivan väärälle ihmisille (joka ei sinänsä ole mikään uusi asia).

Ja teit tietenkin ankaran protestin ylemmälle taholle? :D
 
Ylös Bottom