Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PlayStation 3:n nettiselaimesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vermu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PS3 verkkoselain ei tyhjennä sivuhistoriaa (???)

Terve

PS3 Slim 120gb konsolini verkkoselain ei tyhjennä sivuhistoriaa. Valitessani valikosta "poista" ja vahvistettuani kaikkien tietojen poiston, mitään ei tapahdu. Samat sivut näkyvät edelleen sivuhistoriassa.

Koko recovery menu on tyypattu lavitse ja käyttiksenkin kautta on kaikki järjestelmänpalautustemput tehty. Ei vaikutusta, tosin kiintolevyn alustus taisi poistaa kaikki selatut sivut. Tällä hetkellä konsolissa on asennettuna uusin tarjolla oleva päivitys. Mikään toimenpide ei siis ole korjannut ongelmaa.

Mikä voisi olla vikana ja kuinka ongelman saisi korjattua?

Kiitosm etukäteen avusta.

Vastaus: PS3 verkkoselain ei tyhjennä sivuhistoriaa (???)

Oliskohan samanlainen tapaus kuin tässä viestissä?

Terve ja kiitos vastauksesta. Itse kyllä käsittäisin että kyseessä on nimenomaan sivuhistoria eli millä nettisivuilla on tullut käytyä... :rolleyes:

Kolmio -> Historia -> Kolmio (poista kaikki) -> poista

Ja mitään ei tapahdu. Samat sivut näkyvät edelleen listalla.

"Tyhjennä hakuhistoria" löytyy omana valintana "työkalut" valikosta ja olettaisin sen olevan juuri eri asia eli nimenomaan hakuhistoria.

#@£$€£# kun ottaa päähän. Ongelma ei ole millään tavalla merkittävä, mutta #@£$€# kun vehkeet ei tunnu toimivan sillä tavalla kun pitäisi :mad:

Vastaus: PS3 verkkoselain ei tyhjennä sivuhistoriaa (???)

Terve ja kiitos vastauksesta. Itse kyllä käsittäisin että kyseessä on nimenomaan sivuhistoria eli millä nettisivuilla on tullut käytyä... :rolleyes:
Seuraa silti niitä viestin lainauksessa olleita (surkealla) englanninkielellä annettuja ohjeita, jos niistä olisi taikaa. Kieltämättä tuntuu omituiselta, jos selaushistoriaa ei saisi tyhjennettyä ihan suoraan selaimen omilla toiminnoilla. Eli ratkaisun avain piillee siinä, että pitää tyhjentää myös ne ennakoivan kirjoittamisen sanat.

Vastaus: Keskustelu PlayStation 3:n nettiselaimesta

Kiitos, näin on tehtävä jos muukaan ei auta.

Muistaakseni edellisellä 120gb slimmillä olen pystynyt kyseisen toimenpiteen tekemään oikealla / suunnitellulla tavalla ilman tolkutonta kikkailua.

Tämänhetkinen vehje on uusi vaihtokone Nordisk Filmiltä kun ensimmäisestä laukesi blu-ray lukupää vajaan kolmen kuukauden käytön jälkeen ostopäivästä.

Muistaakseni edellisellä 120gb slimmillä olen pystynyt kyseisen toimenpiteen tekemään oikealla / suunnitellulla tavalla ilman tolkutonta kikkailua.
Testasin tuolla omalla 60-gigaisella, ja kyllä se historia katosi juuri niin kuin aluksi kerroitkin; kolmio -> Historia -> kolmio -> Poista kaikki. Tuossa laitteessa on tosin softaversio 3.15.

Jos ei v3.21-päivityksessä ole tullut jotain bugia, on selaimen historia jotenkin päässyt sekoamaan. En tiedä, kuinka monta osoitetta se säilöö, mutta esim. jokin älyttömän pitkä osoite ja/tai selaimen title on voinut saada historian korruptoitumaan. Siitä saattaa selvitä sillä, että yksinkertaisesti käyttää selainta niin pitkään ja hartaasti, että koko selainhistoria on mennyt kokonaan uusiksi.

Testasin tuolla omalla 60-gigaisella, ja kyllä se historia katosi juuri niin kuin aluksi kerroitkin; kolmio -> Historia -> kolmio -> Poista kaikki. Tuossa laitteessa on tosin softaversio 3.15.

Jos ei v3.21-päivityksessä ole tullut jotain bugia, on selaimen historia jotenkin päässyt sekoamaan. En tiedä, kuinka monta osoitetta se säilöö, mutta esim. jokin älyttömän pitkä osoite ja/tai selaimen title on voinut saada historian korruptoitumaan. Siitä saattaa selvitä sillä, että yksinkertaisesti käyttää selainta niin pitkään ja hartaasti, että koko selainhistoria on mennyt kokonaan uusiksi.

No huhhuh, hyvä tietää että sinulla sivuhistorian tyhjennys toimii niinkuin pitääkin, ettei tarvitse alkaa itse epäilemään että puhun höpöjä tai että alkaa lanttu lahoamaan...

Okei, erikoista tilanteessa on se, että olen jo kertaalleen saanut tänään sivuhistorian tyhjäksi tyyppaamalla koko recovery menun valinnat lävitse. Mutta heti kun sivuhistoriaan tulee uutta tavaraa, niin sitä ei sitten saa poistettua. Olen tosin kokeillut kyseistä toimintoa pelkästään uusimmalla tarjolla olevalla v3.2.1 päivityksellä, mutta jos vielä myöhemmin kertaalleen tyyppaisin koko recovery menun lävitse, viivaisin pleikan "puhtaalle pöydälle" ja kokeilisin sitten tyhjän sivuhistorian täyttöä ja sen jälkeen sen tyhjentämistä ilman tuota v3.2.1 päivitystä. Tällä tavalla voisi saada selvitettyä olisiko toimintahäiriö mahdollisesti tuohon v3.2.1 päivitykseen liittyvä bugi.

Jos kiinnostaa, niin voin ilmoitella myöhemmin mitä toimenpiteellä selviää.

Jos kiinnostaa, niin voin ilmoitella myöhemmin mitä toimenpiteellä selviää.
Ilmoita toki. Tosin luulen ainoan tepsivän vaihtoehdon olevan tehdasasetusten palautus, jota ennen on syytä ottaa täysi backup koko Pleikkarin kiintolevyn sisällöstä.

No niin, taas toimii sivuhistorian poisto.

Recovery menun kautta palauta tiedostojärjestelmä ennalleen ja homma ratkesi sillä.

Niille joilla on hiiri ja näppäimistö PS3seen niin tässä olisi pari oikotietä niille napeille.
F1=kolmio F2=neliö F3=select F4=start F5=? ESC=ympyrä ENTER=X
Windows nappi=PS näppäin
Oikea hiiri(klikkaus)=kolmio
Oikea hiiri(2sec painallus)=ympyrä
Vasen hiiri(klikkaus)=X
Keskipyörän painallus=PS näppäin
selectistä kirjanmerkit ja startista osoitteenkirjoitus.
kolmio>näytä>maksimikoko näyttää fullscreen.

Toivon mukaan näistä on apua niille jotka näitä eivät tienneet.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jotain bugeja tuossa selaimessa on eilen tilttasi facebookissa ja tänään youtubessa. Ja kaikille tiedoksi käytän sen takia ps3 selainta koska koneeni on huollossa.

Ylös Bottom