Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Uusi PS3 saapui Nordiskilta mutta kun se tuli käynnistettyä ensimmäisen kerran niin hetkessä tuuletin rupee huutaa ja nousee neljä nopeustasoa ja siihen se jääkin pyörimään koko ajan. Tuliko sieltä susi vai pystyykö tuon itse hoitamaan kuntoon? Versio oli 3.15 jos se siitä johtuisi, vanha kovalevykin tuli vaihdettua paikalleen ennen kuin se tuli käynnistettyä.
On ollut jo tarpeeksi kauan ilman sitä :p.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Eli pieni update tuohon meikäläisen pleikka ristiretkeen:

Hommasin uuden 500GB kovon ja forkkasin koko laitteen. Vieläkin saan saman jäätymisen kun yritän painaa PS store ikonia. Koko laite vain jähmettyy ihan täysin. Muistuttaa samaa, kuin nettiselaimen jäätyminen. Valot palaa yms. mutta mitään ei voi tehdä ja oikean yläreunan kello jähmettyy paikalleen (se joka pöyrii julmetusti, kun jotain lataa).

Tänään sain myös uuden error koodi tuttavuuden: 8002B105. Tämä ilmestyi vanhan 80040514:n tilalle, kun yrittää startata peliä. Pääsen painamaan starttia ja sitten kerrotaan, että Trophyja ei voi ladata tjsp. tuon em. koodin kaunistamana.

Vanhanliiton 80010514 tulee kun yritän synkata trophyja ensimmäisellä kerralla, mutta uudemmilla yrityksillä tuo onnistuu ihan nätisti. Sama toistuu buuttauksen jälkeen- ensimmäinen kerta aiheuttaa errorin ja myöhemmät kerrat onnistuvat normaalisti. Tämä ei kuitenkaan vaikuttanut pelien toimivuuteen.

Ehkä maailman ärsyttävintä, että tuota Playstationin flash-muistia ei pääse itse tyhjentämään. Hieman sellainen tuntuma, että OS:n kokonaan deletoiminen ja uuden asentaminen voisi olla ratkaisu.

PS: Nordisk Film ei tykkää vastata puhelimeen. :mad:
 
Ehkä maailman ärsyttävintä, että tuota Playstationin flash-muistia ei pääse itse tyhjentämään. Hieman sellainen tuntuma, että OS:n kokonaan deletoiminen ja uuden asentaminen voisi olla ratkaisu.
Kokeilitko uusimman päivityksen ajamista uudelleen Recovery Menun kautta? Vai pitikö kiintolevyvaihdon yhteydessä ajaa firmis muistitikulta sisään? Jos piti, ei Recovery Menustakaan ole taikaa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

miksi minulla mag lopettaa lataamisen kun lataa sen päivitys tiedostoa. joko 0,34 tai 1,69megaa sitten se lopettaa vai lataamisen.

kiitos jos joku vois autaa tässä ongelmassa. omista litteä ps3:mad:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Nytkö se sitten tapahtui? Minun 60gb pleikkari hajos :( Kun käynnistän jonku plin ni sit lukee että "käynistyksen aikana tapahtui virhe" nii et mikä täs olis vikana? ja et pystyykö sitä korjaamaan? vai pitäiskö ostaa uuus plege :'(
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

PS: Nordisk Film ei tykkää vastata puhelimeen. :mad:

joo, keskiviikkona 2,5h soitin melkeen kokoajan eikä vastata, keskiviikkona myös lähetin sähköpostia enkä vastausta ole saanut... prkl.

mun pleikka oli kolme viikkoa huollossa, vihdoin sain sen takaisin niin rikkihän se on. taitaa olla kokonaan toinen kone jossa eri vika, se sammuu 5-10minuutin pelaamisen jälkeen, virrat häipyy kokonaan mikään valo ei jää palamaan, pitää käyttää virta johto irti seinästä niin taas hetken toimii.

takuu huollot on kyllä aika hanurista, ensin menee viikko ennenkuin saa ketään kiinni, matkoihin menee muutama päivä ja huollossa 3viikkoa eli noin kuukauden joutuu aina oleen ilman konetta.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Onko muilla nyt ollu tällästä että mukamas sähköpostiosoite tai salasana väärin kun yrittää kirjautua sisään ps3? Ja sittenku pistää että unohtunut salasana tms niin tulee joku error 80023017?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Samaa vikaa... :mad: Ja alkoi päivityksen jälkeen... Kerrankin olisi ollut aikaa pelata.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Noble3;1152411 begin_of_the_skype_highlighting**************1152411******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Samaa vikaa... :mad: Ja alkoi päivityksen jälkeen... Kerrankin olisi ollut aikaa pelata.

Itse pystyin kirjautumaan päivällä päivityksen jälkeen, noin 15-17 aikaan. Mutta nytkun tulin kotiin niin en pääse sisään. Eli muillakin tätä ongelmaa?
Toivottavasti korjataan pian.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tännekin samat terveiset:

Nyt kun kaikki toivottavasti jo tietävät ja ymmärtävät, että PSN:ssä on huoltokatko meneillään ja että se kestää klo 04 asti (eli aamuyöhön), ei enää tarvita "mullakaan ei toimi" -viestejä.

Jos verkko-ongelmat jatkuvat vielä huomennakin, sitten voi palata asiaan tuolla verkkoasioissa.

Kiitos ja hyvää illan jatkoa.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Mitäs sitten tehdään, kun ilmenee sa ongelma, että automaattinen sisäänkirjautuminen poistuu(huoltokatkon johdosta) ja salasana kenttä on tyhjä, eikä muista sitä, eikä sitä että minkä syntymäajan laittoi PSN tietoihin? :D
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Mitäs sitten tehdään, kun ilmenee sa ongelma, että automaattinen sisäänkirjautuminen poistuu(huoltokatkon johdosta) ja salasana kenttä on tyhjä, eikä muista sitä, eikä sitä että minkä syntymäajan laittoi PSN tietoihin? :D
Sitten kirotaan omaa tyhmyyttä, kun on annettu väärä syntymäaika.

Jos käytätte feikkisyntymäaikoja, pistäkää se ylös jonnekin salasanan kera.
 
80029940 -virhe, ps3 ei lue kaikkia bluray-levyjä

Slim 120-malli, jotkin levyt toimivat, mutta useimmiten katselu 'jäätyy' etenkin leffan loppupuolella ja ps3 alkaa etsimään esitettävää kohtaa ja tulee tuo numerovirhe. Eräs leffa ei toimi ollenkaan vaan tulee käynnistettäessä tuo virhe, vaikka valikossa levy tunnistetaankin bluray-levyksi. Tuo täysin toimimaton leffa toimii toisessa (julkaisuversio) ps3:ssa moitteetta. Peleissä ei ole esiintynyt ongelmaa !!!
Taitaa pleikkari joutua huoltoon. Laitan kuitenkin läskimalliin vielä tuon uusimman päivityksen ja katson tuleeko vika myös siihen, ettei vain johtunut siitä kun Slimissä päivitys on jo. Läskimallissa on toiseksi uusin päivitys.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Olen kuullut että saisi salasanan jos soittaisi Sonylle ja kyselis sen perään ja vastailis tiettyihin kysymyksiin.. Paskaa?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Olen kuullut että saisi salasanan jos soittaisi Sonylle ja kyselis sen perään ja vastailis tiettyihin kysymyksiin.. Paskaa?
Jos kyseessä on selvästi aktiivinen suomalainen PSN-tunnus, tällaisissa tapauksissa on saatettu heltyä nollaamaan salasana. Jos kyseessä on esim. feikki-US/JAP-tunnus, niin sille voi heittää hyvästit.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Pitääpi varmaan soittaa sinne Ameriikoihin. Vai onko suomessakin vastaavia asiakaspalveluita johonka voisi soittaa passun perään?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Playstation 3 FAQ. Mistä löydän tämän? Oon koittanut etsiä FAQ hausta, mutten löytänyt, viitsiikö ketään laittaa suoraa linkkii uusavuttomalle? :D Kiitos :)
 
Ylös Bottom