Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

TT-2k sanoi:
Jos näyttötila on 720p, ja kuvassa näkyy edelleen paljon sahalaitaa, se kuulostaa jo laitevialta Pleikkarin suhteen.

PS. Onhan 1080i-tila kokonaan ruksittu pois näyttöasetuksista, jotta sitä ei vahingossakaan käytetä?

On suljettu 1080i pois ja mäki oon alkanu epäillä et ps3 ois paskana
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Onko kellään käytössä PS3:ssa RGB-scarttia? Itselläni moinen on ja välillä ilmenee ongelmia värien suhteen. Välillä värit menevät punaisiksi, välillä sinisiksi. Asiaan auttaa (useimmiten), jos johdon ottaa irti ja kiinnittää uudelleen.

Lisäksi tuo kaapeli on löysän tuntuinen kiinnitettäessä. :eek: Kyseessä on muistaakseni Mad Catzin kaapeli ja PS2:ssa tuo toimii vallan mainiosti. Että olisikohan noissa PS2:n ja PS3:n johtokiinnityksessä eroja? Vai onko minulla irtoamassa tuo PS3:n kiinnityspaikka.. :(
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Tathalas sanoi:
Onko kellään käytössä PS3:ssa RGB-scarttia? Itselläni moinen on ja välillä ilmenee ongelmia värien suhteen. Välillä värit menevät punaisiksi, välillä sinisiksi. Asiaan auttaa (useimmiten), jos johdon ottaa irti ja kiinnittää uudelleen.

Lisäksi tuo kaapeli on löysän tuntuinen kiinnitettäessä. :eek: Kyseessä on muistaakseni Mad Catzin kaapeli ja PS2:ssa tuo toimii vallan mainiosti. Että olisikohan noissa PS2:n ja PS3:n johtokiinnityksessä eroja? Vai onko minulla irtoamassa tuo PS3:n kiinnityspaikka.. :(

Itse koittaisin ensin toista rgb-johtoa ja jos silti sekoilee ni ps3 takuuseen.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

miks pleikka3 ei toimi hdmi johdolla. pistin sen just kii mutta se vaan näyttää mustaa. mistä tää johtuu:confused:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

jukkat007 sanoi:
miks pleikka3 ei toimi hdmi johdolla. pistin sen just kii mutta se vaan näyttää mustaa. mistä tää johtuu:confused:
Vaihdoitko vakiopiuhasta HDMI-kaapelin? Kun käynnistät PS3:n, paina sitä virta"nappia" pohjassa n. 10 sekuntia, niin haistelee PS3 näyttöasetukset automaattisesti uusiksi. Sen jälkeen sen pitäisi tajuta, että nyt on vaihdettu komposiittikaapeli HDMI-letkuun.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

jukkat007 sanoi:
kokeilin,mut ei toimi.se vaan näytää mustaa ruutua:(
Voitko testata jollain toisella laitteella, että HDMI-kaapeli on varmasti ehjä? Entä muistithan kääntää television oikealle inputille? (Telkkarit eivät osaa automaattisesti vaihtaa HDMI-inputiin, vaikka signaalia sylkevä laite käynnistetäänkin.)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Dodiin. Eilen soitin Anttilaan (koneen ostopaikkaan) ja sanoin että pelissä on vähän vikaa, siis Nhl 08. Kun peli pätkii ja kun aloittaa pelaamisen niin kuvakulma on ihan väärä ja zoomaa niin hemmetin lähelle. No Anttilasta sanottiin etteivät ota enää sitä peliä vastaan, koska olin ostanut sen jo syyskuussa. Käskivät vain soittaa EA:n puhelimeen.

No sitten soitin sinne, hän koitti auttaa mahdollisimman monella keinolla, esimerkiksi. poistaa kaikki tallennukset, ja kokeilla "neitseellisesti" käynnistää peli uudestan --> ei auttanut. Soitin sinne uudestaa, sitten hän sanoit että tietää varmaksi että pelissä on paljoin virheitä, mutta uskoi silti että pleikkarissa on jokin vika. Ja käski vielä kokeilla samaa peliä jonkun toisen pleikkarin kanssa.

Sitten menin kokeilemaan kaverin pleikkarilla, siellä näytti kaikki hyvältä. Samalla napsasin kaverin Nhl 08 omaan taskuun ja menin omalla koneella kokeilemaan, sama ongelma jatkui.

Taas soitin EA.lle, he sanoivat että kannattaa soittaa Sonylle.

Sitten soitin Sonylle. Ärsyttävän kuulon jätkä vastasi, ja mä selitin samat liirumit ja laarumit. Niin hän vaan sanoi että tee oma virheraportti, kopio kuitista ja palauta pelkkä konsoli ostopaikkaan. Sieltä sitten ne lähettää sen Sonylle, ja he tutkivat onko ps3 vikaa. Ajasta kuinka kauan siinä menee eivät osanneet sanoa mitään, joten kysynkin kauanko yleensä siinä on mennyt kun he tutkivat sen? Muuten ei pleikkarissa ole ollut mitään vikaa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

faktahomma sanoi:
Sitten menin kokeilemaan kaverin pleikkarilla, siellä näytti kaikki hyvältä. Samalla napsasin kaverin Nhl 08 omaan taskuun ja menin omalla koneella kokeilemaan, sama ongelma jatkui.

Oletko kokeillut tehdä PS3:lle tehdasasetusten palautuksen, eli resetoida vehje kokonaan?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Ostin tänään Warhawkin ja sen mukana tuli se mikki. PS3 ei jostain syystä löydä tuota mikkiä kun laittaa että rekisteröi Bluetooth -laite. Mikähän voisi olla vikana?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

player_fin sanoi:
Ostin tänään Warhawkin ja sen mukana tuli se mikki. PS3 ei jostain syystä löydä tuota mikkiä kun laittaa että rekisteröi Bluetooth -laite. Mikähän voisi olla vikana?
Käynnistä PS3:sesi :D
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

player_fin sanoi:
Ostin tänään Warhawkin ja sen mukana tuli se mikki. PS3 ei jostain syystä löydä tuota mikkiä kun laittaa että rekisteröi Bluetooth -laite. Mikähän voisi olla vikana?
Paina sitä nappulaa pohjassa kaaaaaauuuuaaaannn.

Pitäisi lähteä sillä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Jos joku pelaa 16:10 tft-näytöllä, niin voitko kertoa millä mallilla ja tekeekö näyttö dvi-d -liitännällä mustat palkit ylös ja alas vai ei.
 
Blu-ray aseman putsaus?

En tiedä mistään mitään, joten kysäisen, että onkos PS3:lle tehty sellaista "putsaus"levyä joka putsaa levyaseman.?
Vai millä toi Luurei-asema putsataan, kun eikös ainakin CD- ja DVD-asemat pitäisi putsata säännöllisesti? Ja ainakaan tota mun PS3:sta ei oo kertaaka putsattu. :eek: paitsi pölyt on pyyhitty?
 
Vastaus: Blu-ray aseman putsaus?

Pyörittäähän se niitä dvd levyjäkin. Itse en tosin putsaisi, jos ei mitään tarvetta siihen olisi (siis jos ei mitään vikaa ilmene). Eipä tuonne asemaan pitäisi mitään kertyä, ainakaan jos ei mitään pölylevyjä sinne tunge.
 
Vastaus: Blu-ray aseman putsaus?

Timppa78 sanoi:
En tiedä mistään mitään, joten kysäisen, että onkos PS3:lle tehty sellaista "putsaus"levyä joka putsaa levyaseman.?
Vai millä toi Luurei-asema putsataan, kun eikös ainakin CD- ja DVD-asemat pitäisi putsata säännöllisesti? Ja ainakaan tota mun PS3:sta ei oo kertaaka putsattu. :eek: paitsi pölyt on pyyhitty?

Niitä levyjä käytetään yleensä vasta kun asema on niin likainen ettei se enää lue levyjä kunnolla. Joten jos kone toimii ja pyyhit pölyt koneen päältä ja sen lähistöltä tarpeeksi usein ei niille puhistuslevyillekkään pitäisi olla mitään tarvetta.
 
Ylös Bottom