Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista
Mielenkiintoisen asian tässä juuri havaitsin. Nyt viimeisimmän päivityksen myötä ( siis sen alkuperäisen 2.40 päivityksen ) kovalevylle tallennetut divx videot ei yksikään toimi enää. Tulee vaan tieto: Tiedostotyyppiä ei tueta 800288BF . Onko kellään kokemusta moisesta? Kaikki muut videot trailerit yms.toimii paitti KAIKKI divx clipit. Kiva juttu.
Jep! Tämä ongelma on todellakin raivostuttavan tuttu.
Lainaus omasta viestistäni sivulta 35:
"Ja firmis 2.41:n piti korjata edellisen bugit vai? Ja P*...kat! Itse ainakin törmäsin tommoseen miinaan, että aikaisemmin toimineet (firmis 2.36:ssa) DivX-klipit eivät suostukaan jostain syystä enää PS3:ssani toimimaan.
! Esimerkiksi Youtubesta Vixy.net:illä aveiksi konvertoimani videopätkät, joita olin ulkoiselle kovolleni keräillyt ja hekotellut, antavatkin nyt vain herjan: "Tiedostotyypiä ei tunnisteta". Olen varmuuden vuoksi koittanut saada niitä skulaamaan PS3:n omalta kovolta, mutta turhaan."
Siis, "käpy" on firmis 2.41:ssä, joten ei siinä auta muu kuin odottaa sitä päivää, jolloin Sony tunkee kehiin uudemman päivityksen (2.42? 2.50? Vaiko kenties 3.00?).
ED. Pistipä samantien netissä silmään consolespot.net-sivustolla tälläinen teksti (24.7):
"Well, for those who own the PS3 you may be interested to know that Sony is coming out with a new firmware, 2.42 or 2.50. Well if the PS3 owners don't know yet why Sony release 2.40 or 2.41, any firmware that has 2.41 is for bugs in the ps3, while the firmware that is 2.40 is for the big updates. At the moment we don't know which firmware Sony's going to release, that's why it's a rumor. According Ninjaraiden89 a member on the official PlayStation Forum, it will be launched on July 31 and will be firmware 2.50."
Toivoa todellakin sopii, että nämä eivät olisi vain perättömiä huhuja. Täytyy olla kuulolla ja katsoa, mitä tuleman pitää...