Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Luin kyllä manuaalin mutta eipä hirveästi auttanut. Mulla tuossa Playstation Network-kohdassa ei ole mitään kirjaudu sisään-kohtaa. On ilmeisesti joku automaattinen sisäänkirjautuminen käytössä, saakohan sitä jostain pois päältä...?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Luin kyllä manuaalin mutta eipä hirveästi auttanut. Mulla tuossa Playstation Network-kohdassa ei ole mitään kirjaudu sisään-kohtaa. On ilmeisesti joku automaattinen sisäänkirjautuminen käytössä, saakohan sitä jostain pois päältä...?
Kuinkahan tarkkaan mahdoit manuaalin lukea? ;) Siellä kun on myös kohta Salasanan tallentaminen/automaattinen kirjautuminen.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Pitääkö PS3:ssa erikseen mennä konffaamaan noi USB portit / lisälaitteet? Jos esimerkiksi yritän tökätä ulkoisen kovalevyn niin se ei ilmoita mitään et sellainen on kiinni?

Ulkoinen kovalevy on Lecien tämä porche malli.

Missäs formaatissa pitää olla esim video pätkät, kuvat jne et se ne tunnistaa?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

tälläne ongelma sixaxisessa(taas): ei suostu millään ottamaan yhteyttä ilman usb kaapelia(kaikkee oon koittanu restarttanu konee ja kaikki)? mikähän on? bluetooth rikki kapulassa?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Pitääkö PS3:ssa erikseen mennä konffaamaan noi USB portit / lisälaitteet? Jos esimerkiksi yritän tökätä ulkoisen kovalevyn niin se ei ilmoita mitään et sellainen on kiinni?

Missäs formaatissa pitää olla esim video pätkät, kuvat jne et se ne tunnistaa?
USB-kiintolevyt tai muutkaan USB-laitteet Pleikkarilla eivät vaadi mitään konffaamista. Ulkoisen kiintolevyn pitää olla alustettu FAT32-tiedostojärjestelmälle, ja tiedostot kopioitu juuressa olevaan VIDEO-, PHOTO- tai MUSIC-hakemistoon. (Oletan, ettei tarvitse selittää, mitkä tiedostot menevät mihinkäkin hakemistoon...)
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Voihan #####:mad: Mitenkäs noi huolto jutut menee kun Pleikka on yli vuoden vanha ja takuu siis on loppunut? Ja vielä se bonus että pleikka ostettiin heräteostoksena kaupasta 400km päästä eli sinne ei ihan heti käydä viemässä.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Voihan #####:mad: Mitenkäs noi huolto jutut menee kun Pleikka on yli vuoden vanha ja takuu siis on loppunut? Ja vielä se bonus että pleikka ostettiin heräteostoksena kaupasta 400km päästä eli sinne ei ihan heti käydä viemässä.
Yksi sana: virhevastuu. (Vinkki: käytä hakua.) Ja ota vaikka puhelimella yhteyttä myyntiliikkeeseen. Suomessa Kusti polkee ja posti kulkee.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Entäs silloin kun on vaihtanut kovon?
Kiintolevyn saa vaihtaa ihan vapaasti, eikä se vaikuta takuuseen mitenkään. Mutta kysy toki myyjäliikkeeltä, jätätkö vaihtamasi kiintolevyn Pleikan sisään vai et. Koska Pleikkareita ei huolleta, ne vaihdetaan aina.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Kiintolevyn saa vaihtaa ihan vapaasti, eikä se vaikuta takuuseen mitenkään. Mutta kysy toki myyjäliikkeeltä, jätätkö vaihtamasi kiintolevyn Pleikan sisään vai et. Koska Pleikkareita ei huolleta, ne vaihdetaan aina.

Laitan vakion takas. Ainut juttu sitten minkä teen on varmuuskopio ja kokeilen vielä täydellistä järjestelmän palautusta.
 
Vastaus: Hajosiko Playstation?

Minulla on mennyt jo kaksi Playstation 3 - laitetta rikki. Molemmat on korvattu uudella.

Onko käytössäni jotain vikaa? Mielestäni olen käyttänyt sitä aivan normaalisti ja molemmilla kerroilla konsoli on lakannut lukemasta levyjä.

Pelkään kolmannen pleikkarini puolesta...

Vakuutustakaan mulle ei varmaan myönnetä enää kun 2 on mennyt rikki :D
 
Vastaus: Hajosiko Playstation?

Onko käytössäni jotain vikaa?
Jos kohtelet Pleikkariasi niin kuin mitä tahansa vähänkään hienompaa elektroniikkaa ja pidät sen siistinä (ts. vähintään pyyhit pölyt säännöllisesti), tuskin se silkalla käytöllä rikki on mennyt. Se on vaan kurjaa tuuria, eikä sille voi mitään.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Tulipas ostettua kikantista tuommonen Philipsin 32" hd ready töllö, 439 taisi olla. Siihen lisäksi vielä kotiteatteri, Sony DAV-DZ30, jota en saa toimimaan. Pleikka on hdmi piuhalla töllössä kiinni ja teatteri tvssä scartilla. Ohjeita olen lukenut vaikka millä mitalla mutta ei vaan mene jakeluun missä mättää. Voisiko joku kiltti ihminen jelpata?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Tulipas ostettua kikantista tuommonen Philipsin 32" hd ready töllö, 439 taisi olla. Siihen lisäksi vielä kotiteatteri, Sony DAV-DZ30, jota en saa toimimaan. Pleikka on hdmi piuhalla töllössä kiinni ja teatteri tvssä scartilla. Ohjeita olen lukenut vaikka millä mitalla mutta ei vaan mene jakeluun missä mättää. Voisiko joku kiltti ihminen jelpata?

Emmäkään saanu scartilla toimiin. Veikkaisin ettei kovin helpoti saa. Sensijaan, mikäli kotiteatterissasi ei ole hmdiliitäntää, laita äänet vahvarista suoraan pleikalle valokuidulla. Näin tein itse. Mulla vaan alkaa vahvari hajoamaan ja hukkaa signaalin nykyään aikas usein.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Kävin eilen hakemassa ton ps3:n. Tuli lievä pettymys ku noi ps2 pelit ei toimikkaan 80gb versiolla :confused:
Sit nää latausajat, ekaks ku laitoin piuhat kiinni ja koneen päälle, piti ladata kaiken maailman päivityksiä . Siinä vaiheessa meinas hermo mennä ku laitoin Prostreetin sisään, se latas YLI 2 TUNTIA päivityksiä (722mb) ennen ku pääsin pelaa, voin sanoa että ketutti :mad:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

[pmp];727435 sanoi:
Tuli lievä pettymys ku noi ps2 pelit ei toimikkaan 80gb versiolla :confused:
Luulisi, että PS2-yhteensopivuuden pois putoaminen olisi aika hyvin tiedossa. Se kuitenkin tapahtui jo vuosi sitten. Mutta toisaalta Sonya voi soimata erilaisten mallien paljoudesta.

Sit nää latausajat, ekaks ku laitoin piuhat kiinni ja koneen päälle, piti ladata kaiken maailman päivityksiä . Siinä vaiheessa meinas hermo mennä ku laitoin Prostreetin sisään, se latas YLI 2 TUNTIA päivityksiä (722mb) ennen ku pääsin pelaa, voin sanoa että ketutti :mad:
Nuo päivityksien hitaat latausnopeudet korpeavat jopa tällaista vannoutunutta fanipoikaakin yli kaiken. Ja valitettavasti asiaan ei ole tullut minkäänlaista muutosta tässä n. puolentoista vuoden aikana.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Meidän 9 megan yhteydellä ei ole ollut kyllä minkäänlaisia ongelmia noitten latausaikojen kanssa... :D
Miksiköhän? :):)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Meidän 9 megan yhteydellä ei ole ollut kyllä minkäänlaisia ongelmia noitten latausaikojen kanssa... :D
Miksiköhän? :):)
Yhteyden nopeus ei välttämättä kerro mitään. 30/1M-yhteydelläni Storesta bitti tulee hyvinkin liukkaasti (1-2 megaa sekunnissa), mutta pelipäivitykset tuntuvat tulevan jostain 56k-modeemin päästä. Olen kaiken teknisen tietotaitoni pistänyt peliin, mutta sama ilmiö toistuu edelleen, vaikka palveluntarjoajakin on välissä vaihtunut ja ADSL-modeemi kaapelimodeemiksi.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Ongelma (PS3 80GB):

DualShock 3 -ohjain menettää satunnaisesti yhteytensä (voi olla katkeamatta montakin tuntia) konsoliin, eikä siinä mitään, mutta yhteyttä ei tunnu saavan palautettua enää mitenkään. On koitettu usb-johdon kanssa kikkailua, ohjaimen resetointia ja pleikkarin alustamista.

Ratkaisu(ko?):
En nyt ole varma onko tähän edes mitään järjellistä selitystä, mutta sen jälkeen, kun poistin oikeassa ylälaidassa näkyvän uutisbannerin käytöstä, niin yhteys ohjaimiin ei ole kertaakaan katkennut. *Koputtaa puuta* :D
 
Ylös Bottom