Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sammuta virrat takana olevasta päävirtakytkimestä, odota 10 minuuttia, laita virrat takaisin päälle ja yritä käynnistää normaalisti.Ei nyt tuli paniikki. TT-2k osaatko sanoa miksi ps3 ei suostu käynnisty? Tänä aamulla vielä toimi ja nyt kun painaa käynnistystä tulee ensin vihreä valo sitten tule KELTAINEN valo ja syttyy punainen valo vilkkumaan.
O_O Toivotaan sitten parasta ettei ole rikki!Sammuta virrat takana olevasta päävirtakytkimestä, odota 10 minuuttia, laita virrat takaisin päälle ja yritä käynnistää normaalisti.
Jos ei toimi, niin se on varmaankin mennyt rikki. Tuo keltainen valo on aika huolestuttava.
Pahoin pelkään, että se on rikki. Keltainen valo on "general hardware failure", eli jokin määrittelemätön rautatason vika.O_O Toivotaan sitten parasta ettei ole rikki!
Ei ole muuta tapaa kuin viedä ps3 roskiin ja hankkia uusi?Pahoin pelkään, että se on rikki. Keltainen valo on "general hardware failure", eli jokin määrittelemätön rautatason vika.
Sinulla taisi olla se jostain Kauko-Idästä ostettu PS3? Voit tietysti ottaa yhteyttä Nordisk Filmiin ja kysyä heiltä, voisiko asialle tehdä jotain. Hyvällä tuurilla se menee takuun piikkiin, vaikkei sitä täältä olekaan ostettu.Ei ole muuta tapaa kuin viedä ps3 roskiin ja hankkia uusi?
Niin Hong Kongist ostettu. Viime kesänä. Takuu jo mennyt umpeen. Saisiko sen numeron niin soidan sinne.Sinulla taisi olla se jostain Kauko-Idästä ostettu PS3? Voit tietysti ottaa yhteyttä Nordisk Filmiin ja kysyä heiltä, voisiko asialle tehdä jotain. Hyvällä tuurilla se menee takuun piikkiin, vaikkei sitä täältä olekaan ostettu.
Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 15-21). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.Saisiko sen numeron niin soidan sinne.
Itsellä meni huonosti. Mies ei suostu millään auttaa. Hokee vain että emme voi tehdä mitään.On olemassa tiettyjä ennakkopäätöksiä asiasta, että ei ole väliä että mistä tuote on ostettu. Kyseisen maan maahntuoja vastaa aina korjauksista ja takuuasioista.
Näin ainakin EU:n alueella.
Milloinka takuu meni tarkalleen umpeen?
Itselläni on varsion hyvä kokemus Nordisk Filmin joustavuudesta näissä asioissa(juuri takuu loppunut).
Puhu nätisti, jos ei auta niin tummaa:
"noh, pakko kai sit ostaa XBOX kun ei rahat riitä uuteen pleikkariin "
Mikä vaivaa Ps3 kun kerran yritin sammuttaa niin ei sammunut vaan jäi jumittaan niin painoin takaa napista sammuksiin. Seuraavan kerran kun laitoin päälle niin ps3 sanoo "Kovalevyn tiedostojärjestelmä on vioittunut ja palautetaan ennalleen" no painoin ok ja se meni 100% kun palautti ennalleen mutta mitään ei tapahdu. aina ku painaa ok ja se "palauttaa ennalleen" niin kysyy heti uudestaan samaa. Monta kertaa tehnyt sen eikä mitään tapahdu. Mitä pitää tehdä että saa toimimaan vai pitääkö viedä takaahuoltoon?
Vuoden takuu. Ja jos haluat tietää asiasta lisää, on tässä foorumissa toiminto nimeltään Etsi tästä ketjusta. Hyviä hakusanoja ovat esim. "takuu*" tai "virhevastuu*". (Tähti perässä on wildcard, joten sanojen taivutetutkin muodot huomioidaan.)Muuten, kuinka pitkä Takuu Pleikkareila on? Omassa PS3 ei ole mitään vikaa, mutta en tiedä onko siinä jo takuu mennyt. Olen omistanut sen jo yli vuoden.
Kuulostaa hajonneelta kiintolevyltä. Kokeile vielä sitä, että sammutat konsolin takaa päävirtakytkimestä, odotat muutaman minuutin ja käynnistät uudelleen.Mitä pitää tehdä että saa toimimaan vai pitääkö viedä takaahuoltoon?