Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Mitenkäs kun siellä on peli sisällä, niin menetänkö sen tuossa vaihdossa?
Et tietystikään. Laita lappuun mukaan tieto, mikä levy siellä on sisällä, niin pitävät sen tallessa ja lähettävät paluupostissa yhtä aikaa vaihdetun konsolin kera.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Ei varsinainen ongelma ole, muuta enpä halunnut tästä uutta aihetta tehdä. Saako tuota konsolin käynnistyksessä kuuluuvaa piippausta pois?? Aika ärsyttävä yöllä ruveta pelaamaan, kun kaikki muut nukkuu jo.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Tässä hieman järjestelin huonetta ja vaihdoin TV:n ja PS3:sen paikkaa niin kävi yksi "kämmi". Nyt meni PS3:sen ja TV: virtajohdot sekaisin...:mad: Kummatkin käy sekä TV:seen ja Pleikkariin. Laitan tähän kuvat johdoista, niin voisiko joku tunnistaa PS3:sen virtajohdon? Minulla on ihan tavallinen suomesta ostettu 40GB PS3.

Vasemmalla olevassa johdossa lukee:
-203H
-H.R SILVINE
-16A 250V

Oikeassa:
-LS-60
-LONGWELL
-10A 250V
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Tässä hieman järjestelin huonetta ja vaihdoin TV:n ja PS3:sen paikkaa niin kävi yksi "kämmi". Nyt meni PS3:sen ja TV: virtajohdot sekaisin...:mad: Kummatkin käy sekä TV:seen ja Pleikkariin.
Onko tuolla niin väliä? Kumpikin toimii kummankin kanssa. :)

Mutta oikeanpuoleinen kuuluu Pleikalle.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Pistetään nyt tämmöinen pulma - ratkaisu, mikä varmaan jossain ketjun päätä lukeekin jos etsimällä etsiii. Mutta ompahan nyt helposti näkyvillä hetken aikaa, mikäli jollakulla tämä ongelma ilmenee.

Jos ongelmana on saada kuvaa/ ääntä ulos, niin kokeile seuraavaa.
Koneen ollessa stand-by tilassa (ps3 ei päällä, mutta punainen valo palaa) pidä virtanappia 5s pohjassa. Kone käynnistyy, palauttaen samalla kuva-asetukset alkuperäisiin asetuksiinsa.

Omassa masiinassa oli jäänyt päälle 1080p asetukset, kun otin sen mukaan testatakseni kaverilla FullHD kuvaa. Ääntä ei myöskään kuulunut, koska käyttämäni asetukset poikkesivat aiemmin tallennetuista.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Pistetään nyt tämmöinen pulma - ratkaisu, mikä varmaan jossain ketjun päätä lukeekin jos etsimällä etsiii. Mutta ompahan nyt helposti näkyvillä hetken aikaa, mikäli jollakulla tämä ongelma ilmenee.
Vinkki löytyy myös viestiketjun otsikossakin mainitusta ongelma-FAQista. Se pitäisi olla kaikille se ensimmäinen paikka kurkata apuja ongelmatilanteissa. :)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Ongelma:

Televisio ei tunnista ps3:a ollenkaan se väittää että tarkista liitännät, mutta ne ovat OK.
Eilen toimi täysillä ja kunnon tykityksillä ja nyt se sammu.*-*
Pleikkari surisee normaalisti, mutta kuva ei näy.
Olen kokeillut sitä palautus juttua, että painan virtanappia pohjassa ja se hakisi uudelleen kaikki, mutta silti KUVA EI NÄY.

Ps. Cod4 tublapiste viikonloppu jumissa ja sit käy näin VITUTUKSEN MÄÄRÄ ON SUURI :mad:
Odotan pikaista viestä sähköpostiini. Osaisko joku vaa helppiä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Olen kokeillut sitä palautus juttua, että painan virtanappia pohjassa ja se hakisi uudelleen kaikki, mutta silti KUVA EI NÄY.
Onhan television varmasti oikealla "kanavalla"? Et kertonut, millä tavalla Pleikkasi on televisioon kytketty, mutta kokeile varmuuden vuoksi myös konsolin mukana tullut komposiittiletkua. (Ja kun vaihdat siihen, muista resetoida näyttöasetukset pitämällä sitä hipaisukytkintä pohjassa n. 5 sekuntia konsolia käynnistäessäsi).
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Mulla oli ihan sama ongelma aluksi ettei kuva näkynyt mutta pleikkari surisi..no tarkistin sitten että johdot olivat hyvin kiinni telkkarissa ja kappas siellähän oli johto vähän irronneena. Joten tarkistappa johdot.

Itselläni on myös kysymys: tallensin ps3 pelien tallennukset muistitikulle varmuuden vuoksi, jos vielä joskus tulen hankkimaan ps3 kun olen nyt myyntiaikeissa. Voinko siis huoletta tyhjentää ps3 kovalevyn tehdasasetuksiin että tallennukset vielä joskus toimisivat? Eikös tuossa samalla poistu minun PSN tunnus?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

tallensin ps3 pelien tallennukset muistitikulle varmuuden vuoksi, jos vielä joskus tulen hankkimaan ps3 kun olen nyt myyntiaikeissa. Voinko siis huoletta tyhjentää ps3 kovalevyn tehdasasetuksiin että tallennukset vielä joskus toimisivat? Eikös tuossa samalla poistu minun PSN tunnus?
Savetuksia voi tosiaan käyttää toisissa Pleikoissa ihan huoletta. Palauta PS3-järjestelmä ennalleen -toiminnolla pyyhkäistään kaikki sileeksi.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Kiitos paljon tuo ohje tuleekin tarpeeseen.

Ymmärtääkseni kun teen tuon kiintolevyn ennalleenpalauttamisprosessin niin myös minun oma PSN tunnus häviää? Eli jos joskus ostan ps3 niin pitääkö minun tehdä vanha tunnukseni uudestaan vai onko se minua odottamassa? Entäs jos joku nappaa minun vanhan tunnukseni? Saako sitä enää ikinä takaisin? Näihin kysymyksiin kun saisin vastauksen niin oi kiitos. :)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Ymmärtääkseni kun teen tuon kiintolevyn ennalleenpalauttamisprosessin niin myös minun oma PSN tunnus häviää? Eli jos joskus ostan ps3 niin pitääkö minun tehdä vanha tunnukseni uudestaan vai onko se minua odottamassa? Entäs jos joku nappaa minun vanhan tunnukseni? Saako sitä enää ikinä takaisin? Näihin kysymyksiin kun saisin vastauksen niin oi kiitos. :)
PSN-tunnuksesi ei sinällään häviä yhtään mihinkään, vaan se pysyy olemassa "ikuisesti". Jos ja kun haluat sitä käyttää joskus, valitset yksinkertaisesti Olemassa olevan tilin käyttäminen -vaihtoehdon.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Onhan television varmasti oikealla "kanavalla"? Et kertonut, millä tavalla Pleikkasi on televisioon kytketty, mutta kokeile varmuuden vuoksi myös konsolin mukana tullut komposiittiletkua. (Ja kun vaihdat siihen, muista resetoida näyttöasetukset pitämällä sitä hipaisukytkintä pohjassa n. 5 sekuntia konsolia käynnistäessäsi).

HDMI 1 on kanava ja HDMI joholla ihan kiinni. Ja se valittaa että tarksita singaali kaapeli eli pleikassa ei pitäisi vikaa siis olla ja enmä noita letkujuttuja tiiä kuules:D
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

HDMI 1 on kanava ja HDMI joholla ihan kiinni. Ja se valittaa että tarksita singaali kaapeli eli pleikassa ei pitäisi vikaa siis olla ja enmä noita letkujuttuja tiiä kuules:D
Eli Pleikan mukana tulee aina tällainen komposiittikaapeli. Kokeile, saatko kuvaa tuolla aikaiseksi. Ja jos talosta löytyy toinen HDMI-kaapeli, kokeile silläkin.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Pleikkarin kovalevyltä on COD4 map pack kadonnut jonnekin enkä tiedä minne:confused:
En löytänyt sitä pikaisen vilkaisun jälkeen mistään storen latauslistaltakaan. Miten toimitaan jos haluaa ladata uudelleen jonkin jo kerran maksetun tuotteen?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

^Vastaan itselleni. Muistin, että olin jossain vaiheessa poistanut yhden tileistäni ja olin näköjään sitten ladannut map packin juuri sillä poistetulla tilillä. Onkohan mitään tehtävissä?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Eli Pleikan mukana tulee aina tällainen komposiittikaapeli. Kokeile, saatko kuvaa tuolla aikaiseksi. Ja jos talosta löytyy toinen HDMI-kaapeli, kokeile silläkin.

JAAA toi joo kokeiltu ja myös toho se scartti liitimellä mutta silti se vaa jaksaa sanoa että tarkista singaali kaapeli ja ku painoin inffo nappulaa niin tulipahan että: SRS TS XT - Ei käytössä.
Kokeilen tänään kaverin pleikkaa mun telkalla ja johoilla että jos se toimii niin tietää että pleikassa on vikaa mutta toivon että sekään ei toimisi. Olisiko vika televisiossa kun kerta ei tunnista samsungin 32 hd ready.

Joo eli lisää tietoa eli kokeilin kaverin pleikkaa omilla johdoilla ja telkallani ja hyvin toimi eli siin pleikassa on jokin tunniste vika tai tälläistä eli pleikka helsinkiin maahan tuojalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom