Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

^Vastaan itselleni. Muistin, että olin jossain vaiheessa poistanut yhden tileistäni ja olin näköjään sitten ladannut map packin juuri sillä poistetulla tilillä. Onkohan mitään tehtävissä?

Ei taida olla... Poistetut tavarat saa kyllä ladattua uudestaan -->käyttäjätiedot-->downolads..jos omistaa vielä kyseisen accon.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

^Vastaan itselleni. Muistin, että olin jossain vaiheessa poistanut yhden tileistäni ja olin näköjään sitten ladannut map packin juuri sillä poistetulla tilillä. Onkohan mitään tehtävissä?
Luo tili uudestaan ja lataa karttapaketti uudestaan. Latauskertojen määrää kun ei ole mitenkään rajoitettu. :)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

JAAA toi joo kokeiltu me kutsutaa sitä scart liittimeks mut tosin scartissa o se mötikkä ja on mötikällä kokeiltu ja ilman sitä eli tol normi joholla. tosin pleikka sanoo tai tos telkassa lukee että singaalia ei löydy tarkista kaapeli eili voikohan vika olla esim että kaapeli jossai lahessa kaatunu ja nyt ei vaan toimi sillä eilen ainakin 11 illalle pelitti hyvin joten jos huomisen kokeilen ja kirjottelen lisää tänne jos ei toimi.
Kaapelitelevisiolla ei ole tämä asian kanssa sentään mitään tekemistä. :) SCART on liitäntätapa, ja komposiitti puolestaan on yksi kaapelityyppi. Mutta jos edes tuolla komposiittiletkulla ette saaneet kuvaa (ja muistutte resetoida näyttöasetukset), voi sitten olla, että Pleikan näytönohjain on rikki. Kokeilkaa vielä varmuuden vuoksi toisella HDMI-kaapelilla. Mutta jos siitäkään ei ole apua, laite on syytä lähettää takuuvaihtoon.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Luo tili uudestaan ja lataa karttapaketti uudestaan. Latauskertojen määrää kun ei ole mitenkään rajoitettu. :)

Taitaa jäädä haaveeksi kun en muista email osoitetta mitä olen käyttänyt.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Joo eli nyt kävi tenkkapoo jälleen. Kun kerta ps3 menee huoltoon ja jos joudun hommaamaan uuden ps3 tai jotain niin en muista ps3 networking salasanaa mutta kyllä tietenkin sähköpostin muistan mutta salasanaa ei muisti. Niinpä menin ps3 kotisivuille ja kun laitoin unoditko salasanan niin se kysyy sähköpostia jonka laitoin oikein mutta myös ikää VOI VIDDY enhän mä muista minkä iän siihe laitoink ku melkee 15v ostin pleikan ja nyt oon 16 ni laitoin et oon täysikäne ettei tuu mitää rajotuksia ja kaikki salasanat on kokeiltu mitä on vaa voinnu olla ! apuva apuva aaapuVA
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Joo eli nyt kävi tenkkapoo jälleen. Kun kerta ps3 menee huoltoon ja jos joudun hommaamaan uuden ps3 tai jotain niin en muista ps3 networking salasanaa mutta kyllä tietenkin sähköpostin muistan mutta salasanaa ei muisti. Niinpä menin ps3 kotisivuille ja kun laitoin unoditko salasanan niin se kysyy sähköpostia jonka laitoin oikein mutta myös ikää VOI VIDDY enhän mä muista minkä iän siihe laitoink ku melkee 15v ostin pleikan ja nyt oon 16 ni laitoin et oon täysikäne ettei tuu mitää rajotuksia ja kaikki salasanat on kokeiltu mitä on vaa voinnu olla ! apuva apuva aaapuVA
Vastasinkin jo privana tähän, mutta muistutuksena muillekin.

1) Pitäkää salasanat hyvässä tallessa ja
2) älkää antako väärää syntymäaikaa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Voi viddu! Nyt alko todella pelottaa.. Tulin äskön kotiin ja iskin tietty heti plegen päälle, ja mitä tapahtuukaan, koneen puhaltimet alkaa huutaa aivan TÄYSILLÄ! Koitan sammuttaa sen, mutta ei sammu napista eli takaa vaan pääkytkin pois. Sitten käynnistän noin 1min päästä uudelleen ja tsadaa. kaikki toimii taas niinkuin pitääkin. Onko tässä nyt kyse vaan jostain harmittomasta pikku oikosulusta vai onko jokin pahempi kyseessä? :rolleyes:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Onko tässä nyt kyse vaan jostain harmittomasta pikku oikosulusta vai onko jokin pahempi kyseessä? :rolleyes:
Kuulostaa siltä, että jostain syystä Pleikka päätti käynnistyä nk. fan test modessa. Mutta ei sinällään vaarallista, jos tuosta ei nyt ihan jokapäiväistä ilmiötä tule.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

miten voi korjata tälläisen ongelman tulee ilmoitus 80711008 eli trophy tietojen , miten toi voi korjata ?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

miten voi korjata tälläisen ongelman tulee ilmoitus 80711008 eli trophy tietojen , miten toi voi korjata ?
Tuo virhekoodi tuntuu liittyvän mediaserveriltä videoiden striimaamiseen, ei Trophyihin. Missä yhteydessä tuo virhekoodin sait? Oletko käynnistänyt Pleikan ja modeemin jo uudelleen?

PS. Yritän vielä kerran ystävällisesti huomauttaa: panostaisitko viestiesi kirjoitusasuun? Tekstisi tuntuu olevan tajunnanvirtaa, ja siitä on välillä hyvin vaikea ottaa mitään selvää. Noinkin lyhyen viestin oikolukeminen ei vie monta sekuntia.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

kun yritän synkroroida troyphy tietoja silloin tulee 12-15 prosentin kohdalla toi ilmoitus 80022D05 :eek:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

kun yritän synkroroida troyphy tietoja silloin tulee 12-15 prosentin kohdalla toi ilmoitus 80022D05 :eek:
Se on tunnettu bugi firmware v2.60:ssa. Sen syytä ei vielä tarkalleen tiedetä, mutta sen voi yrittää kiertää seuraavin keinoin.
"If you get an error code when trying to sync your trophies, go compare trohpies with a friend if you still get the error compare with a different friend this syncs your trophies. It happened to me once and after the compare all is fine. Try that mate and let us know how you get on."

Lisää aiheesta voi käydä lukemassa PlayStation.comin foorumilta.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Osaakos joku sanoa, mitä seuraava virhekoodi meinaa?
80029C55.

Kun Laitoin ensimmäisen kerran Killzone 2 levyn sisälle ja ps3:sen firmware pitää päivittää niin päivittämisen yhteydessä pukkaa tuollaista koodia.

Ärsyttää vaan että Killzonea ei nyt pelailla koska en saa konetta päivitettyä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Mistäs johtuu että Ninja Gaiden sigma demon käynnistäessä resoluutio menee ihan sekasin. 1080p näytöllä pelailen.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Osaakos joku sanoa, mitä seuraava virhekoodi meinaa?
80029C55.

Kun Laitoin ensimmäisen kerran Killzone 2 levyn sisälle ja ps3:sen firmware pitää päivittää niin päivittämisen yhteydessä pukkaa tuollaista koodia.

Ärsyttää vaan että Killzonea ei nyt pelailla koska en saa konetta päivitettyä.
En tiedä mitä meinaa, mutta koita myöhemmin uudelleen. Kyllä sitä peliä pystyy pelaamaan, kun otat asetuksista internet-yhteyden pois päältä.

Mistäs johtuu että Ninja Gaiden sigma demon käynnistäessä resoluutio menee ihan sekasin. 1080p näytöllä pelailen.
Luulen ettei peli tue 1080p-resoluutiota. Laita asetuksista 720p-resoluutio päälle ja koita uudestaan.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Missä vika kun PS3 ei löydä puhelintani annoin sen etsiä mutta se etsi muutaman minuutin ja ei löytynyt joten keskeytin etsinnän. missä vika
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Missä vika kun PS3 ei löydä puhelintani annoin sen etsiä mutta se etsi muutaman minuutin ja ei löytynyt joten keskeytin etsinnän. missä vika
Ei löydä puhelintasi? Yrititkö liittää puhelintasi Bluetoothilla PS3:een jotenkin?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Ps3:een tuli harvinaisen kiva nettibugi.

Kun tuohon WLAN routeriin laittoi sisäisen palomuurin, niin PS3 rupesi vain aina sanomaan "Yhteys PSN-verkkoon aikakatkaistiin".

Tämän sai korjattua PSN-nettiguidesta löytyneiden TCP/UDP porttien avulla. Nyt voin siis taas logata sisään.

Mutta itse pelien online ei toimi. "Ei yhteyttä EA:n palvelimeen" jne.
Sain Burnout Paradisen toimimaan ohjekirjasta löytyneillä TCP/UDP porteilla. Muiden pelieni (Esim. Battlefield: Bad Company ja LittleBigPlanet) ohjekirjoissa taas ei portteja löydy, ja netistä löytyy 500 eri porttia yhteen peliin, ja vaikka ne kaikki avaisi, peli ei toimi.

Eli nyt viestin pääasiaan:
Onko mahdollista saada routerissa oleva palomuuri ohittamaan PS3?
Jos on, saisinko ohjeet joltakulta?
 
Ylös Bottom