Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

LeGeNDa sanoi:
Ostin tuossa joku aika sitten Datelin headsetin, mutta kun laitan sen päälle nii sixxaxis sammuu??? Eli voin käyttää headsettii vaa jos sixxaxis on USB-johdolla pleikkaris, mikä on perseestä. Oon kyllä rekisteröiny laitteen.
Että voiskohan joku auttaa?

Pura kauppa. Datelin headsetti on paskin saatavilla olevista headseteistä.. Tuo ei ole ongelma, vaan feature.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Janus sanoi:
Pura kauppa. Datelin headsetti on paskin saatavilla olevista headseteistä.. Tuo ei ole ongelma, vaan feature.
ok. osaakko suositella mitään headsetiä?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

LeGeNDa sanoi:
ok. osaakko suositella mitään headsetiä?

Tuo Jabra mitä Vinnie suositteli on se, mikä tulee Warhawkissa ja Socomissa.. Toimii.. Melkein kaikki muutkin toimivat.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Typerä kysymys

Pyöriikö Oblivion kaikilla hyvin.

Pelailin ihan onnessani ja hyvi pyöri kunnes tulin Siege of Kvacth tehtävää.
Eli
Oblivion portti on suljettu
Kirkon vierestä on pahikset teurastettu
Pappi on viety turvaan
Se soturi pyysi auttamaan linnan porteille
Siellä oli Imppejä maassa ja linnanmuureilla muita vihollisia
Portti on suljettu
Ja tuossa kohdassa peli nylkyttää kuin viimeistä päivää.
Ruudun päivitys on pelattavan alapuolella.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Tietääkö kukaan millainen takuu käytäntö ps3:lla on? Kun ostin jonkin aikaa sitten starter packin ja toisessa mukana tulleessa ohjaimessa on pientä häikkää. Ei meinaa kunnolla toimia X näppäin. Nappi kyllä toimii, mutta sitä joutuu painamaan aika kovasti ennen kuin se hyväksyy painalluksen. Luuletteko, että menee takuuseen? Paketti on ostettu prismasta.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

niksaisa sanoi:
Tietääkö kukaan millainen takuu käytäntö ps3:lla on? Kun ostin jonkin aikaa sitten starter packin ja toisessa mukana tulleessa ohjaimessa on pientä häikkää. Ei meinaa kunnolla toimia X näppäin. Nappi kyllä toimii, mutta sitä joutuu painamaan aika kovasti ennen kuin se hyväksyy painalluksen. Luuletteko, että menee takuuseen? Paketti on ostettu prismasta.

Varmasti menee.

PS. Vinnie onko ehdottamasi headset, se joka tuli Warhawkin mukana? Se on kyllä toiminut hyvin eikä akkukaan ihan heti lopu mutta kyllä se onkin latauksessa aina kun sitä en käytä... Onko kukaan muuten kokenut sellaista että Bluetoothilla toimivat ohjaimet ja headset sekoavat jotenkin, eikä PS3 niitä havaitse? Minulla on tainut käydä niin nyt kahdesti... Ehkä olen vain tehnyt jotain väärin :eek:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

The Great Samu sanoi:
PS. Vinnie onko ehdottamasi headset, se joka tuli Warhawkin mukana?
on juurikin tuo WH-Bundlattu headset, todella hyvä, vaikka aluksi omaa typeryyttäni olin jo manailemassa. :eek:

niksaisa sanoi:
Luuletteko, että menee takuuseen?
menee takuuseen.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mistäs mahtaa johtua kun joskus kun koneen sammuttaa, siis PS nappi pohjaan ja Turn off niin välillä kone piippaa ja sitten vasta sammuu. Vaikka yleensä sammuu vaan ihan ilman minkäänlaista ääntä.
 
Kysymys: PS3 problems

Sain juuri PS3:seni ja heti on probleemaa. Ekanakin kone kuumuu ihan helvetisti, ja en usko että sen pitäisi noin paljon kuumua, ja pidän sitä avoimella paikalla että ilma kiertää. Sitten kuvan suhteen, mulla on hd valmis tv jota pystyisi pitämään tietokoneen näyttönä, mutta NHL 2008 näyttää ihan paskalta siinä, todella epätarkka ja risoinen kuvanlaatu, kuten myös NBA Street Homecourtissakin. Vaikka mulla ei vielä ole tuota HDIM-liitintä, niin sen ei pitäisi näyttää tuolta, kun olen kaverin luona kokeillut tuota NBA:tä ja se näytti hyvältä siinä... Eli mikä neuvoks, kun tv asetukset pitäs olla kunnossa. Miten muuten on tuon koneen palautuksen suhteen, pitääkö se viedä sinne liikkeeseen takas mistä ostettu vai mitä? Se nimittäin olisi iso ongelma kun hain tuon Tuurin kyläkaupasta ja itse asun Kuopiossa...

Vastailkaa!!
 
Vastaus: Kysymys: PS3 problems

beamen sanoi:
Sain juuri PS3:seni ja heti on probleemaa. Ekanakin kone kuumuu ihan helvetisti, ja en usko että sen pitäisi noin paljon kuumua, ja pidän sitä avoimella paikalla että ilma kiertää. Sitten kuvan suhteen, mulla on hd valmis tv jota pystyisi pitämään tietokoneen näyttönä, mutta NHL 2008 näyttää ihan paskalta siinä, todella epätarkka ja risoinen kuvanlaatu, kuten myös NBA Street Homecourtissakin. Vaikka mulla ei vielä ole tuota HDIM-liitintä, niin sen ei pitäisi näyttää tuolta, kun olen kaverin luona kokeillut tuota NBA:tä ja se näytti hyvältä siinä... Eli mikä neuvoks, kun tv asetukset pitäs olla kunnossa. Miten muuten on tuon koneen palautuksen suhteen, pitääkö se viedä sinne liikkeeseen takas mistä ostettu vai mitä? Se nimittäin olisi iso ongelma kun hain tuon Tuurin kyläkaupasta ja itse asun Kuopiossa...

Vastailkaa!!
Jos käytät PS3:a sillä kaapelilla, joka tuli sen mukana, ei ole ihmekään että kuva on rosoinen, koska se kaapeli voi välittää vain SD kuvaa (normi telkun kuvaa). Kannattaa ostaa se HDMI-kaapeli, jos käytät HD-telkkaria. On se sen verran parempi kuva ;)
 
Vastaus: Kysymys: PS3 problems

beamen sanoi:
Sain juuri PS3:seni ja heti on probleemaa. Ekanakin kone kuumuu ihan helvetisti, ja en usko että sen pitäisi noin paljon kuumua,

Miten sen toteat? Ulos tulevan ilman lämpö, pinnan lämpö?

epätarkka ja risoinen kuvanlaatu, kuten myös NBA Street Homecourtissakin. Vaikka mulla ei vielä ole tuota HDIM-liitintä, niin sen ei pitäisi näyttää tuolta, kun olen kaverin luona kokeillut tuota NBA:tä

Ilman HDMI tai komponenttikaapelia kuva näyttää huonommalta ja sen perusteella ei kannata vielä paljon arvuutella onko vikaa vai ei. Osta HDMI kaapeli ja katso miltä näyttää sen jälkeen. Laitteen mukana tuleva komposiittikaapeli ei sovellu lainkaan HD tasoisen kuvan välittämiseen, sieltä ei siis tule HD kuvaa vaan 576p perus PAL-resoluutiolla, joka näyttää kamalalta kaikilla isommilla näytöillä. Jos haluat HD ruutuasi hyödyntää, hanki HDMI johto, muuten voit pelata yhtä hyvin vanhalla kuvaputkiruudulla.
 
Vastaus: Kysymys: PS3 problems

beamen sanoi:
Sain juuri PS3:seni ja heti on probleemaa. Ekanakin kone kuumuu ihan helvetisti, ja en usko että sen pitäisi noin paljon kuumua, ja pidän sitä avoimella paikalla että ilma kiertää. Sitten kuvan suhteen, mulla on hd valmis tv jota pystyisi pitämään tietokoneen näyttönä, mutta NHL 2008 näyttää ihan paskalta siinä, todella epätarkka ja risoinen kuvanlaatu, kuten myös NBA Street Homecourtissakin. Vaikka mulla ei vielä ole tuota HDIM-liitintä, niin sen ei pitäisi näyttää tuolta, kun olen kaverin luona kokeillut tuota NBA:tä ja se näytti hyvältä siinä... Eli mikä neuvoks, kun tv asetukset pitäs olla kunnossa. Miten muuten on tuon koneen palautuksen suhteen, pitääkö se viedä sinne liikkeeseen takas mistä ostettu vai mitä? Se nimittäin olisi iso ongelma kun hain tuon Tuurin kyläkaupasta ja itse asun Kuopiossa...

Vastailkaa!!

Mikä lie trolli lienee...

Ensiksi, jos sinulla on HD-ready TV, niin kyllä sieltä se HDMI-liitäntä pitäisi löytyä. Ja mitä tämä "kuumuu helvetisti" on, enemmän, kuin boksi, mistä kohdasta kuumuu?
 
Vastaus: Kysymys: PS3 problems

Ro0Ki3 sanoi:
Mikä lie trolli lienee...

Ensiksi, jos sinulla on HD-ready TV, niin kyllä sieltä se HDMI-liitäntä pitäisi löytyä. Ja mitä tämä "kuumuu helvetisti" on, enemmän, kuin boksi, mistä kohdasta kuumuu?

Siis uskomatonta miten rososelta noi grafiikat, näyttää ja sitten myös valikossa on semmoista jännää värinää tekstien kohdalla, ja olen kaikki asetukset käynyt läpi... Se kuumuu siitä tuulettimen kohalta yläkulmasta (korkeussuunnasta katottuna)
 
Vastaus: Kysymys: PS3 problems

beamen sanoi:
Siis uskomatonta miten rososelta noi grafiikat, näyttää ja sitten myös valikossa on semmoista jännää värinää tekstien kohdalla, ja olen kaikki asetukset käynyt läpi... Se kuumuu siitä tuulettimen kohalta yläkulmasta (korkeussuunnasta katottuna)

Jeps.

Eli kuva on normaalia komposiittikuvaa, eli ei ongelmaa.. Ja juuh, kyllähän se kone lämpenee. Sen takia sen pitääkin olla paikassa, jossa se voi hengittää.
 
Vastaus: Kysymys: PS3 problems

beamen sanoi:
Sain juuri PS3:seni ja heti on probleemaa. Ekanakin kone kuumuu ihan helvetisti, ja en usko että sen pitäisi noin paljon kuumua, ja pidän sitä avoimella paikalla että ilma kiertää. Sitten kuvan suhteen, mulla on hd valmis tv jota pystyisi pitämään tietokoneen näyttönä, mutta NHL 2008 näyttää ihan paskalta siinä, todella epätarkka ja risoinen kuvanlaatu, kuten myös NBA Street Homecourtissakin. Vaikka mulla ei vielä ole tuota HDIM-liitintä, niin sen ei pitäisi näyttää tuolta, kun olen kaverin luona kokeillut tuota NBA:tä ja se näytti hyvältä siinä...

Jos olet kytkenyt pleikkarin mukana tulleella komposiitilla, ei mikaan ihme jos kuva vareilee ja graffat on scheissena. Hanki komponenttikaapeli ja asian tila kohentuu hieman.

Laitteen kuuluukin kuumua ja oikein huolella. Jata ymparille tilaa ilmalle vaihtua.

Muuten kylla ihmettelen, miten mennaan hankkimaan taulutelevisioita joissa ei ole HDMI:ta? Sama kuin olisi hankkinut television ilman scartteja. Huh!
 
Vastaus: Kysymys: PS3 problems

Nisupulla sanoi:
Muuten kylla ihmettelen, miten mennaan hankkimaan taulutelevisioita joissa ei ole HDMI:ta? Sama kuin olisi hankkinut television ilman scartteja. Huh!
Mikäli on ostanut "HD Ready"-logolla varustetun television, siitä pitää löytyä HDMI- tai DVI-D -liitäntä. Muutenhan vehkeen voi viedä takaisin kauppaan ja haastaan kaikki oikeuteen.
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=25741
 
Vastaus: Kysymys: PS3 problems

Oliver sanoi:
Mikäli on ostanut "HD Ready"-logolla varustetun television, siitä pitää löytyä HDMI- tai DVI-D -liitäntä. Muutenhan vehkeen voi viedä takaisin kauppaan ja haastaan kaikki oikeuteen.
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=25741

Siis joo löytyy paikka, mutta itse en ole vielä tolle pleikalle hankkinut tuota hdmi-johtoa, mutta pitää käydä huomenna hakemassa, ja kattoa sitten...Mutta kaverillani ei ole sitä ja sillä ei näytä niin paskalle esim. tuo NBA. Mutta joo palailen huomenna asiaan...
 
Vastaus: Kysymys: PS3 problems

beamen sanoi:
Siis joo löytyy paikka, mutta itse en ole vielä tolle pleikalle hankkinut tuota hdmi-johtoa, mutta pitää käydä huomenna hakemassa, ja kattoa sitten...Mutta kaverillani ei ole sitä ja sillä ei näytä niin paskalle esim. tuo NBA. Mutta joo palailen huomenna asiaan...
Juu, tuokin on telkkarista kiinni, kuinka hyvin tai huonosti se piirtää ruudulle kuvaa, mikä ei tule suoraan teräväpiirtona. Kannattaa tosiaa käydä hakemassa se HDMI-johto.
Pätevän pitäisi löytyä 10-20 eurolla, mutta paljon kalliimpiakin tyrkytetään.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Aleksi sanoi:
Mistäs mahtaa johtua kun joskus kun koneen sammuttaa, siis PS nappi pohjaan ja Turn off niin välillä kone piippaa ja sitten vasta sammuu. Vaikka yleensä sammuu vaan ihan ilman minkäänlaista ääntä.
Ei kellään olisi tähän vastausta?
 
Ylös Bottom