Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Therussu sanoi:
Ootko kokeillut jotakin toista USB-porttia? Tai oletko kokeillut sen piuhan laittamisen jälkeen sitä, että painat PS nappulaa niin kauan että ilmestyy se valikko mistä voi mm. sammuttaa pleikan, valitset siitä että lataa ohjain tai jotain..
No nyt kun käynnistin koneesta sen ja pistin ohjaimen takas, valot syttyi, akku on loppumaisillaan, pistin piuhaan ja piuhan kiinni koneeseen, se ei ala lataamaan!!!

EDIT: Mites se ohjain latautuikaan PC:ssä? Piuha on kiinni PC:ssä muttei o tietoa lataako vaiko eikö!
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Jos on WinXP tai uudempi PC:ssä niin kyllä sen pitäisi tunnistaa USB-laitteet automaattisesti.. Jos ei tunnista niin tuskin sitä pystyy koneesta lataamaan.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Therussu sanoi:
Jos on WinXP tai uudempi PC:ssä niin kyllä sen pitäisi tunnistaa USB-laitteet automaattisesti.. Jos ei tunnista niin tuskin sitä pystyy koneesta lataamaan.
Hitto, piuhassa se vika oli! Ku vaihdoin Kameran (HP) piuhaan ni heti alkoi lataantumaan!!!
Mitäköhän mun pitäs tehä tolle alkuperäiselle?
Viedä kuitin kanssa kauppaan ja sanoa että: Kuules Börje, mä tahtoisin toimivan version tän paskan tilalle! :D
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Nonni.. :) Kyllä sen pitäis takuuseen mennä, ellet sä ole sitä piuhaa mukaan suihkuun ottanut tms. :D
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Therussu sanoi:
Nonni.. :) Kyllä sen pitäis takuuseen mennä, ellet sä ole sitä piuhaa mukaan suihkuun ottanut tms. :D
En suihkuun, vaa kävin uimassa parin tunnin uimaretkellä sen kanssa, oli mun uikkareiden naruna :D

Kiltisti se on tossa koneen vieressä ollu kokoajan siis! :)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Äh mitä mutuilua.

Viallinen usbipiuhahan tuossa on varmasti kyseessä. Eli ohjaimesta oli vain akku niin loppu, ettei jaksanut herättää, eikä piuha ladannut.

Wndows tuskin tunnistaa PS3 ohjainta, mutta sillä ei ole mitään merkitystä lataamisen suhteen. Usbiportiin syötetään kyllä sitä normaalia jännitettä koko ajan, eli ohjainta saa ladattua mistä tahansa tietokoneesta usbin kautta.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Itse lataan SIXAXIS:en Wii:n USB portin kautta, onpahan jotain käyttöä silläkin lootalla :p
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Taajuus sanoi:
Wndows tuskin tunnistaa PS3 ohjainta, mutta sillä ei ole mitään merkitystä lataamisen suhteen. Usbiportiin syötetään kyllä sitä normaalia jännitettä koko ajan, eli ohjainta saa ladattua mistä tahansa tietokoneesta usbin kautta.
Kyllä tää xp vaan löys "PS3 CONTROLLER":in. :D
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Jooh elikkä kysyisin muutamia juttuja, kun olen ehkä aikeissa ostaa tämän mahdollisen "riisutun" version.

http://nordic.lge.com/fi/prodmodeld...0501&modelCodeDisplay=M208WA-BZ&model=NOTHING
Elikkäs minulla on tälläinen näyttö jolta pelitän x360.
Komponentilla kii on. Millaiset johdot, joilla saa teräväpiirtoa, tulee ps3:n mukana? Oisko helpoin juttu että tekisin silleen että laittasin ton x360:n vga - dvi adapterilla tuohon näyttöön ja sitte ps3:n komponenttiin?

P.S. Olisi kivaa tietää että millä saa parasta teräväpiirtokuvaa, pistäisikö joku vielä paremmuusjärjestykseen. Komponentti, DVI, HDMI, VGA?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

SethCohen sanoi:
Millaiset johdot, joilla saa teräväpiirtoa, tulee ps3:n mukana? Oisko helpoin juttu että tekisin silleen että laittasin ton x360:n vga - dvi adapterilla tuohon näyttöön ja sitte ps3:n komponenttiin?

P.S. Olisi kivaa tietää että millä saa parasta teräväpiirtokuvaa, pistäisikö joku vielä paremmuusjärjestykseen. Komponentti, DVI, HDMI, VGA?
PS3:n mukana tulee valitettavasti pelkkä komposiittipiuha, mutta tuo ehdottamasi ratkaisu (X360 VGA-DVI-adapterilla, PS3 komponentilla) kuulostaa hyvältä. Paras kuvanlaatu PS3:sta irtoaa HDMI:llä, mutta sitäkin varten tarvitsisit lisäksi HDMI-DVI-sovittimen.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Ei vaan laitat sen PS3:n sinne HDMI/DVI:llä kiinni ja pidät XO:n komponentilla!
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

pziuz sanoi:
Ei vaan laitat sen PS3:n sinne HDMI/DVI:llä kiinni ja pidät XO:n komponentilla!
Toden totta. Näin päin mun se piti alunperin ajatellakin, mutta ... :) Eli jotta Blu-reiskasta saa parhaan ilon irti, niin PS3 HDMI-DVI-sovittimella ja X360 kon-po-pentillä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

TT-2k sanoi:
Toden totta. Näin päin mun se piti alunperin ajatellakin, mutta ... :) Eli jotta Blu-reiskasta saa parhaan ilon irti, niin PS3 HDMI-DVI-sovittimella ja X360 kon-po-pentillä.
Niin ja Seth muistaa sitten, että kun käytössä on DVI, niin ääntä ei saa sitä pitkin kuulumaan, vaan äänet vedetää joko RCA:sta siitä komposiitista tai optisella.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mitäköhän hemmettiä tapahtui?
Kesken NHL08 Dynasty matsin tuli teksti:
Virhe on tapahtunut. Sinut on kirjattu ulis PLAYSTATION Network-verkosta
(80710092), en pääse Pleikalla ollenkaan Nettiin! Eli en voi pelata edes lätkää netissä!!!
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Timppa78 sanoi:
Mitäköhän hemmettiä tapahtui?
Kesken NHL08 Dynasty matsin tuli teksti:
Virhe on tapahtunut. Sinut on kirjattu ulis PLAYSTATION Network-verkosta
(80710092), en pääse Pleikalla ollenkaan Nettiin! Eli en voi pelata edes lätkää netissä!!!
Mene tekemään internet yhteyden testaus...tuo auttoi omalla kohdalla juuri äsken.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Pako sanoi:
Mene tekemään internet yhteyden testaus...tuo auttoi omalla kohdalla juuri äsken.
No missä ja siis kummalla, tällä koneella vai PS3:lla (käyttävät samaa modemia)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

ps3:llasi testaat yhteyden: test network configuration. ja jos ei pelitä niin koita laittaa asetukset uusiksi.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Ostin tuossa joku aika sitten Datelin headsetin, mutta kun laitan sen päälle nii sixxaxis sammuu??? Eli voin käyttää headsettii vaa jos sixxaxis on USB-johdolla pleikkaris, mikä on perseestä. Oon kyllä rekisteröiny laitteen.
Että voiskohan joku auttaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom