Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: FAQ: PlayStation 3 -ongelmat (tietoa mm. takuusta ja PS3:n huoltoon lähettäm

No voi prkl:( Näin vähän kyllä ajattelinkin. Ei varmaankaan auta asiakaspalvelusta asiaa kysyä, luulevat vielä alaikäiseksi tai syyttävät huijaamisesta. No, onneksi ei kuitenkaan mennyt kuin n. 15 tuonne jenkkilään. Se on sitten tehtävä uusi jenkkitili, kunhan laite saapuu huollosta. Tai kokeiltava kaikki mahdolliset vaihtoehdot syntymäajaksi:D

Pahoittelut, että laitoin viestin alunperin väärään topicciin:eek:

Kaivat jostain Jenkkilän asiakaspalvelun emailin ja pistät meiliä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Jos on Playstation Network -tunnuksen tehnyt alle 18-vuotiaana, niin eikö ole mitään mahdollisuutta päästä pelaamaan räiskintäpelejä netissä? Tällä hetkellä lapsilukko estää sen käytön (lapsilukko on pois päältä). Mmm..
 
Vastaus: FAQ: PlayStation 3 -ongelmat (tietoa mm. takuusta ja PS3:n huoltoon lähettäm

Kaivat jostain Jenkkilän asiakaspalvelun emailin ja pistät meiliä.

Ihan hyvä idea, mutta mitäs minä siihen sitten kirjoitan? En muista syntymäaikaani, kertokaa se minulle?:D Olisi alunperinkin pitänyt laittaa siihen oikea syntymäaika kun kerran olen täysi-ikäinen ollut jo monta vuotta. Jostain syystä laitoin siihen ihan random päivämäärän, kun en ajatellut asialla olevan mitään väliä. Kun kuitenkin ainoastaan demojen latailuun tuon jenkkitunnuksen tein.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Jos on Playstation Network -tunnuksen tehnyt alle 18-vuotiaana, niin eikö ole mitään mahdollisuutta päästä pelaamaan räiskintäpelejä netissä? Tällä hetkellä lapsilukko estää sen käytön (lapsilukko on pois päältä). Mmm..
Ei ole muuta mahdollisuutta kuin tehdä toinen tunnus (jonka ikä on vähintään 18 vuotta).
 
PS3 Ylikuumentumis ongelma

Hei! Olen uusi täälä foorumeillä ja olen hankkinut PS3sen viime kesäkuussa.

Minulla on PS3sen kanssa ongelma, kun pelailen jotain peliä edes 5min riittää ohjain menettää yhteyden ja on pakko sammuttaa konsoli, jos pitää "kosketus"näppäintä pohjassa punainen valo alkaa vilkkumaan ja olen lukenut ohjeista että se tarkoittaa ylikuumenemista.

En usko että se on ylikuumentumista koska se on pöydän alla pystyssä sillä on tilaa siellä. Ja kyseessä on tämä 40 Gigainen versio.
 
Vastaus: PS3 Ylikuumentumis ongelma

Hei! Olen uusi täälä foorumeillä ja olen hankkinut PS3sen viime kesäkuussa.

Minulla on PS3sen kanssa ongelma, kun pelailen jotain peliä edes 5min riittää ohjain menettää yhteyden ja on pakko sammuttaa konsoli, jos pitää "kosketus"näppäintä pohjassa punainen valo alkaa vilkkumaan ja olen lukenut ohjeista että se tarkoittaa ylikuumenemista.

En usko että se on ylikuumentumista koska se on pöydän alla pystyssä sillä on tilaa siellä. Ja kyseessä on tämä 40 Gigainen versio.

Eiköhän se rikki ole. Luultavasti konsolin prossutuuletin tms ei toimi. Takuuhuoltoon vaan.
Eli siis kiikutat liikkeeseen mistä ostit pleikkarin ja sanot, että huoltoa vaatii.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Mitähän lähtis kokeilemaan kun jokaisen käynnistyksen yhteydessä joutuu irroittamaan verkkopiuhan Pleikkarin perseestä ja kiinnittämään uudelleen. Konsoli yrittää kirjautua PSN:iin, muttei mene sisään. Verkkotestin tekemällä masiina herjaa, ettei Ethernet-piuha ole kiinni. Irti vetäisy ja uudelleenkiinnitys auttaa ja homma skulaa taas seuraavaan käynnistykseen asti.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Mitähän lähtis kokeilemaan kun jokaisen käynnistyksen yhteydessä joutuu irroittamaan verkkopiuhan Pleikkarin perseestä ja kiinnittämään uudelleen. Konsoli yrittää kirjautua PSN:iin, muttei mene sisään. Verkkotestin tekemällä masiina herjaa, ettei Ethernet-piuha ole kiinni. Irti vetäisy ja uudelleenkiinnitys auttaa ja homma skulaa taas seuraavaan käynnistykseen asti.
Alkoiko ongelma ihan yhtäkkiä? Lähtisin etsimään vikaa itse nettipiuhan suunnalta, eli kokeile toiselle letkulla. Jos sama toistuu, kokeile kaapelia modeemin eri portissa (jos siinä on useita LAN-portteja). Viimeisenä vaihoehtona kokeile eri kaapelilla ja eri modeemin kanssa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

nyt kun pistin playkkarin paalle, ilmeisesti tuuletin huusi todella kovaa, kone heitti pelicdn ulos ja rupes vilkuttaa punaista valoa. lopetti vasta ku kaansin virrat pois. taman jalkeen kylla toimi, lopun alkua? 3kk vanha laite.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

[pmp];791730 sanoi:
nyt kun pistin playkkarin paalle, ilmeisesti tuuletin huusi todella kovaa, kone heitti pelicdn ulos ja rupes vilkuttaa punaista valoa. lopetti vasta ku kaansin virrat pois. taman jalkeen kylla toimi, lopun alkua? 3kk vanha laite.

Painoitko sitä levyn ulostusnappia samalla kun käynnistit masiinan?

http://www.youtube.com/watch?v=a6X1-vFYpEU&feature=related

Jos siis sinulla on 40/60gb masiina.
Tuo siis puhaltaa pölyt pois sieltä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Nyt se romu ilmeisesti hajosi. Toukokuussa -07 ostettu masiina. Kun hipaisukytkintä painaa, kone yrittää käynnistyä, keltainen valo vilkahtaa kerran jonka jälkeen sammuttaa itsensä ja jää vilkuttamaan punaista valoa. Ja mikä parasta, pleikan sisällä on pelilevykin (COD:WAW), jota tuskin enää näen JOS Nordisk Film tuon huoltoon huolii.. :mad:
Hyvin osasi ajoittaa hajoamisensa juuri joulunpyhiksi PRKLE!!!

edit: jos jollain on vinkkejä millä koneen voisi saada edes päälle levynvaihdon ajaksi, niin kuulisin mielelläni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

C&VG kirjoittaa ongelmasta Trophyjen synkkauksen kanssa. Eli tietyissä tilanteissa, joissa käyttäjä on vaihtanut PSN-tunnuksensa salasanaa (tai jopa itse PSN-tunnusta - älkää kysykö miten), saattaa Trophyjen synkkaus serverin kanssa mennä rikki. Sony ei ole vielä ongelmaa pystynyt korjaamaan, joten turvallisinta on olla vaihtamatta PSN-tunnarin salasanaa toistaiseksi. Vika koskee ainakin WipEout HD:tä, Burnout Paradisea, LittleBigPlanetia ja Painia.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

tai jopa itse PSN-tunnusta - älkää kysykö miten

Ihmettelin tuota kanssa itsekin, mutta kotakun kommenteissa joku esitti että tuo tarkoittaisikin sitä sähköpostiosoitteen muuttamista joka tunnukseen liittyy, mikä vaikuttaisi ihan käyvältä selitykseltä, koska senhän voi vaihtaakin Sen varsinaisen psn-tunnuksen vaihtaminen saisi olla kyllä mahdollista, vaikka sitten nimellistä korvausta vastaan (kuten tuolla toisaalla).
 
Vastaus: PlayStation 3

Latailen tässä Metal Gear Onlinea ja nyt pleikka lagittaa pahasti kun kokonaan tuo XMB lagaa ja lataus tyssää 15 prosenttiin. Mikä avuksi? Eikai jouluna voi pleikka mennä rikki?!?!?!?
 
Vastaus: PlayStation 3

Latailen tässä Metal Gear Onlinea ja nyt pleikka lagittaa pahasti kun kokonaan tuo XMB lagaa ja lataus tyssää 15 prosenttiin. Mikä avuksi? Eikai jouluna voi pleikka mennä rikki?!?!?!?
Jos Pleikka on mennäkseen rikki, ei se päivää kysele. Ongelma-FAQista voi yrittää katsoa keinoja Pleikan elvyttämiseen.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Voiko tuon XMB:en ja Demojen latauksen lagituksen syynä olla just jouluruuhka?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Voiko tuon XMB:en ja Demojen latauksen lagituksen syynä olla just jouluruuhka?
Vaikka lataukset tulisivat hitaasti, ei sen pitäisi vaikuttaa mitenkään XMB:n nopeuteen. Voit tietysti kokeilla ottaa Pleikan kokonaan irti netistä ja katsoa, onko sillä vaikutusta.

Sen sijaan hitaat lataukset johtuvat hyvinkin todennäköisesti PSN:n ruuhkasta.
 
Apua!

Playstation 3:sessani on ollut outoja vikoja:

1. Jos laitan "lopeta peli" koko kone sammuu.
2. Jos kirjaudun sisään ja yritän käynnistää peliä, peli ei käynnisty. Mutta jos en kirjaudu peli käynnistyy.
3.Jos joku lähettää XMB:ssä viestiä, en saa viestiä.

Nuo olivat ainoat, mitä olin huomannut mutta, kuin hommasin GH:WT:n en pysty pelaamaan peliä, koska pitäisi saada ladattua kovolle 1.01 päivitys ja kone tilttaa jos yritän ladata päivitystä.

Takuu koneesta mennyt umpeen ja kyseessä on 60GB PS3.

Pistin juuri kova-levyn alustukseen, jos se nyt jotain auttaisi.

Tietääkö kukaan missä vika? Kiitos!
 
Ylös Bottom