Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: FAQ: PlayStation 3 -ongelmat (tietoa mm. takuusta ja PS3:n huoltoon lähettäm

Käytössä on täysin uusin PS3 jolla on yhtä peliä pelattu. Nyt yritän pelata toista peliä, mutta laitteisto väittää ettei koneessa ole muistissa tilaa, eikä aloita peliä. Ko. pelin vaihdoin jo kerran, kun luulin vian olevan siinä. Nyt uusi pelikään ei toimi. Apua?
 
Vastaus: FAQ: PlayStation 3 -ongelmat (tietoa mm. takuusta ja PS3:n huoltoon lähettäm

Käytössä on täysin uusin PS3 jolla on yhtä peliä pelattu. Nyt yritän pelata toista peliä, mutta laitteisto väittää ettei koneessa ole muistissa tilaa, eikä aloita peliä. Ko. pelin vaihdoin jo kerran, kun luulin vian olevan siinä. Nyt uusi pelikään ei toimi. Apua?
Onko kyseinen peli kenties Ratchet & Clank: Tools of Destruction? Pelissä on tunnettu bugi, jonka vuoksi se tunnistaa vapaan tilan väärin. Lisää kiintolevylle tai poista kiintolevyltä n. 500 megatavua dataa, niin sitten R&C:n asennuskin onnistuu.
 
Vastaus: FAQ: PlayStation 3 -ongelmat (tietoa mm. takuusta ja PS3:n huoltoon lähettäm

Onko kyseinen peli kenties Ratchet & Clank: Tools of Destruction? Pelissä on tunnettu bugi, jonka vuoksi se tunnistaa vapaan tilan väärin. Lisää kiintolevylle tai poista kiintolevyltä n. 500 megatavua dataa, niin sitten R&C:n asennuskin onnistuu.

Nyt toimii! Tuhannet kiitokset avusta.:p
 
Ps3-Virrat

Tervehdys!

Kysyisin semmoista asiaa aluksi kun en tiennyt, niin otin ps3:sta päävirtakytkimestä virrat pois yllättäen, vaikka kone oli päällä eli: koneessa paloi vihreävalo!

Nyt olen lukenut paljon että niin ei saa tehdä ja se asia minulle on selvä, mutta kannattaako/pystynkö palauttamaan koneen maahantuojalle takaisin ja pyytää uutta konetta tilalle? En ole koneessa huomannut mitään vikaa, mutta olen lukenut paljon asiasta, että kiintolevy voi vioittua jne jne.. Ajattelin että jos koneessa (saattaa) olla jotain vikaa mitä en ole huomannut vaan ilmenee vasta myöhemmin? Tuosta asiasta nyt kun olen lukenut mm, täältä palstalta niin vähän mietityttää asia?

Mitäs te asiantuntijat olette asiasta mieltä?

Palautanko koneen ja uusi tilalle vai pidänkö kykyisen? Onko edes mahdollista? (nykyisessä ei minun tietääkseni vikaa), en ole ainakaan itse mitään huomannut.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!
 
Vastaus: Ps3-Virrat

miksi palauttaa ehjää? ei sitten mitää järkeä edes miettiä tollasta! palauta vasta kun on rikkipoikki ja pinossa!
 
Vastaus: Ps3-Virrat

ei konetta voi sen perustella vaihtaa jos vain kuvittelet että se voi hajota jonkun olemattoman vian takia joskus tulevaisuudessa
 
Vastaus: Ps3-Virrat

Kysyisin semmoista asiaa aluksi kun en tiennyt, niin otin ps3:sta päävirtakytkimestä virrat pois yllättäen, vaikka kone oli päällä eli: koneessa paloi vihreävalo!

Nyt olen lukenut paljon että niin ei saa tehdä ja se asia minulle on selvä, mutta kannattaako/pystynkö palauttamaan koneen maahantuojalle takaisin ja pyytää uutta konetta tilalle?
Ei ole kerrassaan mitään syytä palauttaa. Ei virtojen katkaiseminen päävirtakytkimestä automaattisesti tarkoita, että jotakin menee rikki saman tien tai edes tulevaisuudessa. Se ei vaan ole suositeltavaa, koska silloin *voi* saada Pleikan kiintolevyn levykirjanpidon sekaisin.

Eli kunhan et jatkossa enää tee samaa temppua, voit olla ihan huoleti.
 
Vastaus: Ps3-Virrat

Pahoittelen että kysymykseni jotakin huvittaa, mutta kysyin kysymyksen ihan tosissani en huumorimielessä! Asia mietitytti minua todella, koska siitä on ollut monenlaista mielipidettä.

Eli: ei kannata ottaa yhteyttä maahantuojaan asian tiimoilta? Nauraa "pellolle" minut ilmeisesti, jos soitan? Kysymykseni kuulostaa ehkä huvittavalta, mutta kuka näistä nykyajan laitteista aina tietää.. Varsinkin kuin tietää että ps3:ssa on ollut vaikka mitä lapsenvikoja. Testaako maahantuoja aina koneen toimivuuden kun sen sinne lähettää vai lähettääkö automaattisesti uuden konsolin? Onko jollain tietoa? Jos joskus joutuu koneen palauttaa.. ("Oikean" vian sattuessa). Tietääkseni Pleikka ei korjaa koneita (ikinä) vaan aina tulee uusi kone tilalle!
 
Vastaus: Ps3-Virrat

Ei ole kerrassaan mitään syytä palauttaa. Ei virtojen katkaiseminen päävirtakytkimestä automaattisesti tarkoita, että jotakin menee rikki saman tien tai edes tulevaisuudessa. Se ei vaan ole suositeltavaa, koska silloin *voi* saada Pleikan kiintolevyn levykirjanpidon sekaisin.

Eli kunhan et jatkossa enää tee samaa temppua, voit olla ihan huoleti.

Hyvä homma..

Sen verran vielä että jos kiintolevy on vioittunut, niin sen kyllä huomaa käytössä?? Eikö??
 
Vastaus: Ps3-Virrat

Sen verran vielä että jos kiintolevy on vioittunut, niin sen kyllä huomaa käytössä?? Eikö??
Kyllä. Sen huomaa esim. korruptoituneina tiedostoina. Mutta ei kannata menettää yöuniaan. Todennäköisesti selvisit pelkällä säikähdyksellä, eikä mitään vahinkoa siis tapahtunut.
 
Vastaus: Ps3-Virrat

Kyllä. Sen huomaa esim. korruptoituneina tiedostoina. Mutta ei kannata menettää yöuniaan. Todennäköisesti selvisit pelkällä säikähdyksellä, eikä mitään vahinkoa siis tapahtunut.

Kiitos ja kumarrus!

Kaatuileeko pleikkari jos kiintolevy rikki? Jos pelaat niin kone kaatuilee eikä välttämättä lue edes peliä? Semmoista se ei tee koskaan minulle.. Nettipeli kylläkin kaatuilee joskus (harvoin), mutta eikö se ole serverin vika eikä liity mitenkään kiintolevyyn?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Latasin uuden päivityksen pari päivää sitten 60Gb pleikalleni, vähän yli vuoden vanha, oli ensimmäinen päivitys, jonka tein, kun vasta nyt sain wlan:n asuntooni. Latauksen jossain vaiheessa, en ollut paikalla juuri silloin, kone meni jumiin ja ruudussa lukee ylhäällä: "PS3 System Software Version 2.53" ja alhaalla: "Press the PS button. (Use the wireless controller.)".

Mikään ei ole auttanut, ei siis minkäänlaiset uudelleenkäynnistykset, muuta en ole osannut tehdä, olen vaihtanut tuohon kaukosäätimeeni jopa paristotkin, kun luulin ensin, että siinä on jokin vika, mutta eipä ollut sekään.

Onko tietoa, pystyykö tuolle tekemään mitään, vai pitääkö viedä huoltoon?!

Jopas alkoi pelittämään, laitoin kiinni yhden normiohjaimen USB:lla ja saipa sitten yhteyden, nyt päivitys jatkuu parin päivän jälkeen!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Latasin uuden päivityksen pari päivää sitten 60Gb pleikalleni, vähän yli vuoden vanha, oli ensimmäinen päivitys, jonka tein, kun vasta nyt sain wlan:n asuntooni. Latauksen jossain vaiheessa, en ollut paikalla juuri silloin, kone meni jumiin ja ruudussa lukee ylhäällä: "PS3 System Software Version 2.53" ja alhaalla: "Press the PS button. (Use the wireless controller.)".
Ei tuossa tarvita muuta kuin ohjaimen PS-nappulan painamista. Jos ei tepsi, kytke Sixaxis- tai Dualshock 3 -ohjain USB-kaapelilla Pleikkaan, ja paina sitten PS-nappia.
 
Vastaus: Äänestysehdotus: Mitä internetselainta käytätte?

Moi!

Osaatko auttaa kun yritän päivitellä PSP 3 ja nettiin pääsee ,mutta sitten Network verkosta tulee herjaa( 80028EA7 )yhteys aika katkaistiin ja sama kun verkko yhteyksiä testaa aikakatkaisu ja virhe koodi (80028E01). Koneessa 2.42 versio ja pitäisi päivittää uusin 2.53 .....jelppaatko jos tiedät tai joku on törmännyt samaan....
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

En jaksa lukee näitä kaikkii sivui lävitten nyt näin yöstä niin kysyn nyt sit... :)

Eli ittellä tais ps3nen hajota, tuli semmosii propleemii ku:

Pelailin innoissani Socom: Confrontationia... Peli alkoi lagailla pirusti ja yhtäkkiä peli jäätyy ja pleikkari sammuu. Katseeni kohdistuu pleikkariin ja olen valmis buuttaamaan vaan sen niinkun muutenkin jos käy jotaan tämmöstä... Mutta sitten huomasin että se punainen valo vilkkuu siinä mitä se ei kai oo koskaan aikaisemmin tehnyt. Sitten painoin siitä käynnistys nappulasta pääsin valitsemaan profiilin ja taas jäätyi ja taas ennen jäätymistä valikot lagailivat. Joka kerta sama että jäätyy ja alkaa toi punanen valo vilkkua siinä?

Kellään käyny samoin? Ajattelin että kävelenkö vaan kauppaan ostaa uuen kun kerkiän vai onko tässä joku jippo.

Pleikka on 60gb ostettu ilmestymis päivinä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Formatoi. Paina käynnistysnappia pitkään pohjassa kunnes semmonen valikko tulee ja formatoi. Lataa uudestaa SOCOM sit ja koita pelaileeko.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Pysyy päällä sen 10 sec nii ei siinä paljon ehi tekeen, harvoin ehtii ruudulle tuleen mitään. :)
 
Ylös Bottom