Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Hajosko mun pleikka?

Eli hajosi mun pleikkari nyt sitten vai mitä helvettiä.

Eli noin 3min sitten aloitin online aulan kautta NHL 09 matsin. Tämän jälkeen lataa peliä. Ja sitten kone sammuu ja alkaa vilkuttaa punaista valoa. Kun otin virrat kokonaan pois ja laitoin takasin ja sit päälle niin vähän aikaa on normisti (about 3sek) ja sit alkaa punanen valo vilkkua? Eli en saa enään kuvaa telkkuun.

Eli mitäs mun pitäs tehä?:mad::(
 
Vastaus: Hajosko mun pleikka?

Lukea ongelma-FAQ, ja jos siitäkään ei ole apua, sitten on edessä takuuvaihto.
Ok, ei toi tosta näytä toimivan, mutta kun takuu on ummessa niin mitäs ny tehään? :confused:

Muistan kun kaveriltani Aleksi0:lta hajosi pleikkari niin hän kertoi jonkun liikkeen tampereella missä voi huoltaa+ Tietääkö kukaan mikä on sen liikkeen nimi mikä Tamereella näitä huoltaa, ni meikä kävisi viemässä sen tänään sinne.

TODELLA PALJON KIITOKSIA ETUKÄTEEN
 
Vastaus: Hajosko mun pleikka?

Ok, ei toi tosta näytä toimivan, mutta kun takuu on ummessa niin mitäs ny tehään? :confused:
Jatketaan sitä FAQin lukemista. Siellä pitäisi olla hyvin selkeät toimintaohjeet (sekä tietoa tilanteesta, jossa takuu on jo päättynyt).

PS. Tuollaisiin epävirallisiin huoltoihin en luottaisi ollenkaan.
 
Vastaus: Hajosko mun pleikka?

Jatketaan sitä FAQin lukemista. Siellä pitäisi olla hyvin selkeät toimintaohjeet (sekä tietoa tilanteesta, jossa takuu on jo päättynyt).

PS. Tuollaisiin epävirallisiin huoltoihin en luottaisi ollenkaan.
Elikkä luin nyt sen FAQ.

Kone on ostettu Prismasta 23.3.2007. Eli vien sen sinne vaikka takuu on päättynyt? Niin lähettävät Nordisk Filmille?
 
Vastaus: Hajosko mun pleikka?

Kone on ostettu Prismasta 23.3.2007. Eli vien sen sinne vaikka takuu on päättynyt? Niin lähettävät Nordisk Filmille?
Juuri noin. FAQista myös selviää, pitääkö Pleikkaan esim. vaihtaa alkuperäinen kiintolevy ja mitä tarvikkeita pakkaat mukaan. (Vinkki: et mitään.)
 
Vastaus: Hajosko mun pleikka?

Juuri noin. FAQista myös selviää, pitääkö Pleikkaan esim. vaihtaa alkuperäinen kiintolevy ja mitä tarvikkeita pakkaat mukaan. (Vinkki: et mitään.)
Joo, täytyypi tänään pakata tonne. Ihan alkuperäiseen pakkaukseen vaan ja pelkkä kone sinne, ei piuhoja eikä mitään.

Mitäs kun takuu on loppunut niin huoltavatko minulle ilmaiseksi?:eek:
 
Vastaus: Hajosko mun pleikka?

Joo, täytyypi tänään pakata tonne. Ihan alkuperäiseen pakkaukseen vaan ja pelkkä kone sinne, ei piuhoja eikä mitään.

Mitäs kun takuu on loppunut niin huoltavatko minulle ilmaiseksi?:eek:
Alkuperäiseen laatikkoon tai vaikka kenkälaatikkoon. Kunhan on jokin laatikko, jossa se laite pysyy suojassa kolhuilta. Ja ilmaista on.
 
Vastaus: Hajosko mun pleikka?

Alkuperäiseen laatikkoon tai vaikka kenkälaatikkoon. Kunhan on jokin laatikko, jossa se laite pysyy suojassa kolhuilta. Ja ilmaista on.
Ok kiitokset todella paljon. :) Täytyy tänään viedä.

Mutta mun savet ei jää sit taltee .. codin saveja oon tallennellu mut ei ttietenkään nhllän, voi perse.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Jep. ihan sama vika hamsterilla ku meikäl... Itse hain jo uuden koneen, mutta vien ton viel huoltoihin.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Jep. ihan sama vika hamsterilla ku meikäl... Itse hain jo uuden koneen, mutta vien ton viel huoltoihin.

Näitähän tuntuu hajoavan joulun pyhinä oikein isolla kädellä. Oma 60Gb lähtee tänään lähiprisman kautta myöskin huoltoon.
Kone ostettu Konsolinetistä julkaisupäivänä, mutta maahantuojan ohjeiden mukaan saa palauttaa mille tahansa PS jälleenmyyjälle ja helpompaa kun ei tarvitse alkaa itse postittelemaan..
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Näitähän tuntuu hajoavan joulun pyhinä oikein isolla kädellä. Oma 60Gb lähtee tänään lähiprisman kautta myöskin huoltoon.
Se on sitä joulun taikaa? Ei, vaan jouluna ihmiset pelaavat varmasti tavallistakin enemmän. Ei siinä mistään sen mystisemmästä ole onneksi kyse. :)

Kone ostettu Konsolinetistä julkaisupäivänä, mutta maahantuojan ohjeiden mukaan saa palauttaa mille tahansa PS jälleenmyyjälle ja helpompaa kun ei tarvitse alkaa itse postittelemaan..
Tämä on ihan hyvä tieto. Säästää varmasti vaivaa monilta muiltakin.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Vielä semmonen kysymys olisi, et mites mun nhl 09 levylle käy, kun se jäi koneen sisään eikä pois saa? :( Rakas NHL <3 :D

Eli kun tänään lähen prismaan otan mukaan:
PS3, alkuperäisessä pakkauksessa
Kuitin
Ja kirjotan johonkin vian? Vai?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Vielä semmonen kysymys olisi, et mites mun nhl 09 levylle käy, kun se jäi koneen sisään eikä pois saa? :( Rakas NHL <3 :D

Eli kun tänään lähen prismaan otan mukaan:
PS3, alkuperäisessä pakkauksessa
Kuitin
Ja kirjotan johonkin vian? Vai?

Mullakin jäi COD:WAW koneen sisälle jumittelemaan. Minua ohjeistettiin, että koneen mukaan vikaseloste yhteystietoineen . Kirjoitin lisäksi vikaselosteeseen mikä peli on jäänyt koneeseen ja pyyntö, että postittavat alla olevaan osoitteeseen. Ainakin Nordisk Filmin mukaan peli löytää kyllä huollosta takaisin oikealle omistajalleen vaikka kone vaihtuukin. Teippasin yhden lapun koneen kylkeen ja toisen annan suoraan prisman myyjälle, että varmasti menee viesti perille.. :D

Konetta ei tarvitse pistää alkuperäiseen pakkaukseen.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Vielä semmonen kysymys olisi, et mites mun nhl 09 levylle käy, kun se jäi koneen sisään eikä pois saa? :( Rakas NHL <3 :D

Itellä oli CoD4 sisäs, mut rämppäsin muutaman kerran pois päältä ja takas päälle sit rämpyttelin sitä "levy ulos" namiskaa nii tuli.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Vikaseloste suomeksi kirjoitettuna?
 
Playstation 3 ei käynnisty

Eli juuri sain paketissa tuoreen playstationin ja yritin HDMI:n kautta saada siihen kuvaa tietokoneen näyttöön mutta näytön mukaan ei tule edes signaalia, eli musta ruutu. Nyt kokeilin Av-muuntajan(?) kautta telkkariin niin siinäkin pysyy sama musta ruutu. Virrat ilmeisesti tulevat ja kone käynnistyy (vihreä valo palaa), mutta kun yritän esimerkiksi avata bluray-asemaa niin mokoma piippaa pari kertaa eikä mitään tapahdu. Sitten yritin pitää sitä pohjassa hetken aikaa jolloin sininen valo syttyi, eikä mitään muuta tapahdu.

Eli onko tämä suoraan sanottuna jo nyt mennyt rikki?

Noh kuulin toisesta telkkarista ihan valikon äänen luultavasti kun painelin alaspäin tuolla ohjaimen tatilla. En sitten tiedä onko tuo brittien Scart kapistus telkkarissa toimiva.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Playstation 3 ei käynnisty

Eli juuri sain paketissa tuoreen playstationin ja yritin HDMI:n kautta saada siihen kuvaa tietokoneen näyttöön mutta näytön mukaan ei tule edes signaalia, eli musta ruutu. Nyt kokeilin Av-muuntajan(?) kautta telkkariin niin siinäkin pysyy sama musta ruutu. Virrat ilmeisesti tulevat ja kone käynnistyy (vihreä valo palaa), mutta kun yritän esimerkiksi avata bluray-asemaa niin mokoma piippaa pari kertaa eikä mitään tapahdu. Sitten yritin pitää sitä pohjassa hetken aikaa jolloin sininen valo syttyi, eikä mitään muuta tapahdu.

Eli onko tämä suoraan sanottuna jo nyt mennyt rikki?

Noh kuulin toisesta telkkarista ihan valikon äänen luultavasti kun painelin alaspäin tuolla ohjaimen tatilla. En sitten tiedä onko tuo brittien Scart kapistus telkkarissa toimiva.

Tuskinpa tuo rikki on.

Ps3:n asema ei kuulukaan "aueta" vaan siinä on samanlainen asema kuin esim. monissa (kaikissa?) autosoittimissa eli levy vaan työnnetään sisään ja nappia painettaessa levy liukuu osittain ulos jolloin sen saa otettua pois.

Kuvapuolesta sitten..
Oletko kokeillut resetoida näyttöasetukset? http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=58584 tuolta löytyy ohjeet resetointiin ja moneen muuhunkin asiaan.

Koita näitä ja jos ei toimi niin palaile asiaan :)
 
Vastaus: Playstation 3 ei käynnisty

Eli juuri sain paketissa tuoreen playstationin ja yritin HDMI:n kautta saada siihen kuvaa tietokoneen näyttöön mutta näytön mukaan ei tule edes signaalia, eli musta ruutu. Nyt kokeilin Av-muuntajan(?) kautta telkkariin niin siinäkin pysyy sama musta ruutu. Virrat ilmeisesti tulevat ja kone käynnistyy (vihreä valo palaa), mutta kun yritän esimerkiksi avata bluray-asemaa niin mokoma piippaa pari kertaa eikä mitään tapahdu. Sitten yritin pitää sitä pohjassa hetken aikaa jolloin sininen valo syttyi, eikä mitään muuta tapahdu.

Eli onko tämä suoraan sanottuna jo nyt mennyt rikki?

Noh kuulin toisesta telkkarista ihan valikon äänen luultavasti kun painelin alaspäin tuolla ohjaimen tatilla. En sitten tiedä onko tuo brittien Scart kapistus telkkarissa toimiva.

kyllä se ongelma on nytten jossain muualla kun siinä pleikkarissa ja se bd asema ei mitenkään avaudukkaan, se on vain eject nappi, käytä searchia niin täältäkin vastaus löytyy.
 
Vastaus: Playstation 3 ei käynnisty

en oo varma mutta semmosta muistaisin että kaikki monitorit ei toimi ton hdmi piuhan kautta ?
 
Ylös Bottom