Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tääl ei sais kyllä lukea näitä pleikkarin hajoamis juttuja :D Rupee itsekkin kuulemaan kaikkia "yliluonnolisia" ääniä omasta pleikkarista :D Ja itteä kans vähä huolestuttanu, et ku oon päivitelly tohon uuteen 3.01 niin harmittavan useesti kyllä tilttaillu pleikkari sen jälkeen. Alkaa jo pelkäämään, tai sit oon vaan niin vainoharhainen :D Mut oon varmaan aika onnekas, koska pian jo kaksvuotta samalla 60GB pleikkarilla porskutetaan etiäpäin :)

Sinäänsä "nou hätä", sain itse takuuhuollosta upouuden (ainakin uuden näköinen) pleikkarin pari päivää sitten vaikka yli kaksivuotta vanha olikinja eikä maksanut yhtään mitään. Eli jos se pleikkari hajoaa niin olkaa vain yhteydessä Nordisk Filmiin ja kirjoittakaa asiallista tekstiä viitaten maahantuojan virhevastuuseen niin kyllä ne lähettää teile uuden plegen "hyvän tahdon eleenä".
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Sinäänsä "nou hätä", sain itse takuuhuollosta upouuden (ainakin uuden näköinen) pleikkarin pari päivää sitten vaikka yli kaksivuotta vanha olikinja eikä maksanut yhtään mitään. Eli jos se pleikkari hajoaa niin olkaa vain yhteydessä Nordisk Filmiin ja kirjoittakaa asiallista tekstiä viitaten maahantuojan virhevastuuseen niin kyllä ne lähettää teile uuden plegen "hyvän tahdon eleenä".

Aijaa no tääpä mahtavaa :p Tai oon kyl ite kuullu kans et nää antaa vaik olsi pari vuotta vanha, mut mut oon kyllä kuullu niitäki et ei vaan anneta. No jos paskaks menee eikä uutta anneta niin kauppahan vaan. Mahtava laite kuitenkin kyseessä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tai oon kyl ite kuullu kans et nää antaa vaik olsi pari vuotta vanha, mut mut oon kyllä kuullu niitäki et ei vaan anneta.
Kannattaa lukea meidän ongelma-FAQia, niin ei tarvitse tyytyä kuulopuheisiin. Tuota päivitetään aina, jos PS3:n takuukäytäntöihin tulee jotain muutoksia.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Nyt olisi ongelma. Pelailin tuossa äsken ihan rauhassa Batmania, kun yht äkkiä kone sammui. Noh eise mitään koska kone on tehnyt tuota ennenkin, joten ei muuta kuin kone taas käyntiin ja pelin kimppuun. Pääsin samaan kohtaan kuin viimeksi, kunnes kone sammuu taas. Ensin alkaa vilkkua tuo punainen valo, sitten painan käynnistys nappia ja vilkkuminen loppuu, painan uudestaan, valo muuttuu vihreäksi jona se pysyy 2sec, sitten valo muuttuu keltaiseksi kunnes kone sammuu. Pari kertaa olen yrittänyt pistää konetta käyntiin mutta aina käy noin. Olen yrittänyt myös sulkea koneen kokonaan sieltä takana olevasta virtanapista mutta ei tuntunut hyödyttävän mitään.

Ikävä kyllä takuukin on mennyt, joten onko ainoa vaihtoehto ostaa uusi kone, koska korjaus luultavasti maksaa enemmän kuin uuden osto?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Pelailin tuossa motorstormia ja huomasin että ohjain ei tärise,(DS3). tutkin noita pelien takakansia ja kaikissa ei ollut tuota vibration logoo joten eikö kaikki pelit tue tota tärinää?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Pelailin tuossa motorstormia ja huomasin että ohjain ei tärise,(DS3). tutkin noita pelien takakansia ja kaikissa ei ollut tuota vibration logoo joten eikö kaikki pelit tue tota tärinää?

Ei, koska DualShock 3 julkaistiin vasta paljon myöhemmin MotorStormin jälkeen. Eikä peliin ole tulluit mitään päivitystä, joka lisäisi tärinät. Plegen alkuperäinen ohjainhan on nimeltään tuo SIXAXIS, eikä siinä alunperinkään ole ollut mitään tärinätoimintoja. DS3 julkaistiin vasta joku päälle vuosi(?) sitten...
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Näinkin pieni asia voi ärsyttää. Eli miksi nuo valikot on aina jossain random kohdassa kun koneen käynnistää? On aina pakko nostaa kaikki ylös, häiritsee muuten niin pahasti silmää.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ikävä kyllä takuukin on mennyt, joten onko ainoa vaihtoehto ostaa uusi kone, koska korjaus luultavasti maksaa enemmän kuin uuden osto?
Ensimmäinen vaihtoehto on tämän viestiketjun otsikossakin mainittu ongelma-FAQ, jossa kerrotaan, miten toimia, jos YLOD iskee takuun päättymisen jälkeen.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ensimmäinen vaihtoehto on tämän viestiketjun otsikossakin mainittu ongelma-FAQ, jossa kerrotaan, miten toimia, jos YLOD iskee takuun päättymisen jälkeen.

Asia pihvi, tosin on vielä yksi kysymys: Koska pleikkaria ei enää saa päälle, onko mahdollista saada tallenuksia enään talteen?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Näinkin pieni asia voi ärsyttää. Eli miksi nuo valikot on aina jossain random kohdassa kun koneen käynnistää? On aina pakko nostaa kaikki ylös, häiritsee muuten niin pahasti silmää.

Eikös ne (ainakin ennen) käynnistäessä ole aina samoilla paikoilla olleet..? Noh, ite ainakin pyrin pitämään kaikki aina samalla paikalla. Jos esim. selaan kaverilistaa, niin ennen ku siirryn jonnekki toiseen kohtaan, niin pitää rullata se ylös niin, että se on "Messages" -kohdassa. :D Ja sama sit "Internet Browserille" jne...
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Täsä on nyt tuo slimi ollut jo jonkun aikaa ja ainakin oman muistin mukaan vanhoilla malleilla pelatessa levyt on ihan normi lämpösiä kun ne otti sieltä ulos. ainakin tuossa mun slimillä kun pelannu tunnin pari niin aika kuumentuneita noi levyt. kyllä siitä kärsii ne kädellä ottaa, mut ihmeellisen lämpimiä ne on. onko kellään samaa ilmiötä ja onko tuosta ees mitää harmia? :cool:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mulla on sellainen ongelma tullut pleikkariin, että kuva alkaa noin minuutin kuluttua käynnistyksestä pätkimään ja lopulta jumittuu kokonaan. Mistään ohjaimen napista ei tapahdu mitään. Noin minuutin päästä pleikkari päästää kolme piippausta ja sammuu, jolloin punainen valo jää vilkkumaan. Virran saa pois myös virtanapista, kun pitää pohjassa noin 10 sekuntia. Recovery menun kautta sain ruutuun tekstin, että kovalevyssä olisi jotain vikaa, mutta konsoli ei onnistunut vikaa korjaamaan eikä toinen kovalevykään auttanut asiaa. Konsoli luuli, että siinäkin on jotain vikaa. Konsoli on ostettu 2007, joten takuuta ei ole enää jäljellä.

Mistähän ongelma mahtaa johtua?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mistähän ongelma mahtaa johtua?
Vaikea noilla spekseillä sanoa, mutta tuossa tapauksessa kannattaa jo kokeilla laitteen palautusta tehdasasetuksiin. Jos siitäkään ei ole taikaa, sitten voi yrittää takuuvaihtoa reklamaatiokirjeen kera.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mulla on sellainen ongelma tullut pleikkariin, että kuva alkaa noin minuutin kuluttua käynnistyksestä pätkimään ja lopulta jumittuu kokonaan. Mistään ohjaimen napista ei tapahdu mitään. Noin minuutin päästä pleikkari päästää kolme piippausta ja sammuu, jolloin punainen valo jää vilkkumaan. Virran saa pois myös virtanapista, kun pitää pohjassa noin 10 sekuntia. Recovery menun kautta sain ruutuun tekstin, että kovalevyssä olisi jotain vikaa, mutta konsoli ei onnistunut vikaa korjaamaan eikä toinen kovalevykään auttanut asiaa. Konsoli luuli, että siinäkin on jotain vikaa. Konsoli on ostettu 2007, joten takuuta ei ole enää jäljellä.

Mistähän ongelma mahtaa johtua?

Eikö vilkkuva punainen valo ole merkki koneen ylikuumentumisesta? Eli jos näin on, niin siirrä kone johonkin viileämpään tilaan. Voithan aina yrittää...
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Kuinka pitkä takuu on PS3:ssa? Eikös se ollut vain vuoden. YLOD iski ja takuu kuitti hävinnyt... Ei varmaan auta muu kuin ostaa slim. Sinne meni 60GB malli. Hyvin se palveli, mutta liian vähän aikaa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Kysymykseni koskee PSN:
Eli minulla on nyt master account ollut ps3 saapumisesta lähtien ja sillä on nyt ostettu BF 1943. Nyt jos haluaisin tehdä uuden master accountin niin mitä pitäisi tehdä?
Pystynkö vielä pelaamaan BF 1943 toisella masterilla? Minulla on 3 käyttäjä tiliä ps3. 1 master 1 sub ja kolmas on jos kaverini pelaavat.
 
Ylös Bottom