Finalisoija
New Member
Vastaus: Keskustelua pelien naishahmoista (Huom! Pelkät "Höh-höh, tissit!" -viestit poistetaan!)
Kiitos leimasta jryi. Vai että oikein miesmarttyyri
Mm. tämän takia kait koko aihe on se kuuluisa ikuisuuskysymys. En tosin välitä lainkaan langettamastasi leimasta vaikka tai siitä huolimatta että olet keski-ikäinen valkoinen heteromies joka kokee että häntä ei ainakaan syrjitä millään tavalla. Itse asiassa mitä aiheeseen tulee niin nuorilta löytyy useammin erilaisia ja ei niin poliittisesti korrekteja mielipiteitä mitä esim. tähän aiheeseen tulee. Ei suinkaan niiltä/näiltä keski-ikäisiltä tai vanhoilta ihmisiltä.
Voisitko käyttää näistä "kuuluisista feministeistä" nimiä, koska itse en jaksa ruveta googlaamaan näin epätarkoilla viitteillä, että oikeasti joku feministiksi luokiteltava oikeasti olisi sanonut yhtään mitään, mitä olet väittänyt. Koko argumentaatiosi näyttää olevan yhtä olkiukkojen pieksentää ja miesmarttyyriutta.
Itse en tällaisena keski-ikäisenä keskiluokkaisena valkoihoisena heteromiehenä koe olevani millään lailla syrjityssä asemassa. Enemmän olen ärtynyt siitä, että jotkut länkyttäjät kieltäytyvät näkemästä sitä, että mm. naiset ovat monessa suhteessa heikommassa asemassa kuin he ansaitsisivat olla. Se, miten naiset esitetään peleissä, toisaalta ohjaa ja toisaalta heijastelee yhteiskunnan piileviä arvoja, ja siksi on ihan aiheellista, että asenteisiin pyritään vaikuttamaan esimerkiksi kritisoimalla viihteen naiskuvaa.
Kiitos leimasta jryi. Vai että oikein miesmarttyyri