Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Yksi vaihtoehto on hankkia hatut ohjaintattien päälle. Näin tein ja kuluminen pysähtyi siihen.

attachment.php
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mun mielestä niitä ohjaimia kannattaa kuluttaa sitä tahtia kun menee, jolloin lopulta saa jotain uutta erää olevan ohjaimen joka toimii. Ja muutenkin jos ostan tuotteen, oletan sen kestävän sen ajan mihin se on suunniteltu, ilman että joudun ite "tuunailemaan". PS3:ssa joskus tollasia myös koitin ja oli suorastaan kauhea tuntuma, niin senkään takia en kyllä pistä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Tää uusi ohjain joka tuli huollosta ei suostu yhdistyy ps4 konsoliin. Olen kokeillut langattomasti ja usb piuhalla mutta ohjain vaan vilkkutelee valoa. Pitääkö mun nyt nää molemmat lähettää sonylle takas vai miksi nää ei toimi?
Todennäköisesti susi jo syntyessään, eli vaadi uutta tilalle. Ja nimenomaan siten, että saat uuden saman tien eikä viikkojen odottelun jälkeen (koska yhden huoltokeikan verran olet jo joutunut odottamaan).
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Tämähän on suorastaan jo sairasta, kun täällä muiden juttuja lukee. Omani lähetin 22.9. ja paketti seisoi viikon täällä Tampereella, jonka jälkeen se siirtyi Itellan logistiikkakeskukseen, jossa se on nyt seissyt jo yli viikon. Ranskaanko se nyt on menossa? Olisiko se tuolta logistiikkakeskuksesta sitten pistetty muita reittejä kohti Ranskaa, koska jos se tosiaan edelleen lokessa on, niin eihän se Ranskaan tule päätymään ennenkuin ensi vuonna. Saa nähdä miten tässä käy. Muitten juttuja kun lukee, niin ei kauheasti herätä toivoa. Eikö tästä tosiaan edes saa takuuajalle jatketta, vaan takuu loppuu sitten ilmeisesti ensi kuussa, kun konsoli on silloin ostettu? Kaverilta ohjain ollut tämän aikaa lainassa ja nyt siinäkin alkaa olla vasen tatti sileänä. Hyvin suurella todennäköisyydellä sitten se uusikin ohjain lähtee kulumaan ja mitäs sitten? Taasko pitää odotella reilu kuukausi, ennenkuin saa taas uuden ohjaimen tilalle?
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Ostakaa nyt hyvät ihmiset niitä tattien päällisiä. 3-5 euron lisäsijoitus siihen ohjaimeen, eikä tarvitse nähdä kaiken maailman vaivaa takuiden takia. Ja kyllä, sen ei pitäisi olla asiakkaan ongelma saada se ohjain siihen malliin että kestää. Ymmärrän kyllä että periaatteet, mutta en ainakaan itse jaksaisi viikkoja odotella jotain ohjainta takuusta. Lopettakaa se vinkuminen ja tehkää asialle itse jotain.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Ostakaa nyt hyvät ihmiset niitä tattien päällisiä. 3-5 euron lisäsijoitus siihen ohjaimeen, eikä tarvitse nähdä kaiken maailman vaivaa takuiden takia. Ja kyllä, sen ei pitäisi olla asiakkaan ongelma saada se ohjain siihen malliin että kestää. Ymmärrän kyllä että periaatteet, mutta en ainakaan itse jaksaisi viikkoja odotella jotain ohjainta takuusta. Lopettakaa se vinkuminen ja tehkää asialle itse jotain.

Jokainen maailmassa ostaa tatinpäälliset niin Sony on tyytyväinen kun ohjaimet alkoi kestämään yks kaks, mahdettaisko seuraavasta saada astetta halvempi ja huonompi...

Nimenomaan se fyysinen palaute (rikkinäiset ohjaimet) on Sonylle se merkki, että jotain täytyy tehdä. Itelläkin kaks ohjainta, niin ei ongelmaa pitää toista takuussa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Lopettakaa se vinkuminen ja tehkää asialle itse jotain.

Haha, ostat autot, jossa on ratin tilalla keppi. Kyllä sillä pystyy jotenkin ajamaan, mutta ajotuntuma on perseestä. Purisit hammasta yhteen, etkä valittaisi tästä mihinkään, vaan tyytyisit keppiin? Sitten myöhemmin ostaisit omilla rahoillasi kepin tilalle ratin, joka jo alun perin olisi pitänyt autossa olla. Omaa rahaa kulutettu, valmistajan selkeä virhe ohitettu ja ongelma ratkaistu?

Mistä näitä sankareita tulee, jotka puolustelevat huonoa tuotetta ja sysäävät syyn kuluttajalle...

Tehkää asialle jotain on sama kuin viallinen tuote huoltoon ja uusi tilalle. Sen takia on takuu ja virhevastuu.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Tehkää asialle jotain on sama kuin viallinen tuote huoltoon ja uusi tilalle. Sen takia on takuu ja virhevastuu.

Kyllä, mutta aina ei tarvitse nähdä tätä vaivaa. Hatut korjaa tilanteen välittömästi ja siksi niitä voikin suositella. Periaatteen ihmiset erikseen.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kyllä, mutta aina ei tarvitse nähdä tätä vaivaa. Hatut korjaa tilanteen välittömästi ja siksi niitä voikin suositella. Periaatteen ihmiset erikseen.

Ei ole kyse periaatteesta, vaan siitä ettei firma voi tietää, että ohjaimissa on todella pahoja vikoja, jos "kukaan" ei niitä toimittaisi jatkuvasti huoltoon, vaan korjailee ite.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Ekan ohjaimen sain vielä vaihdettua suoraan kaupasta uuteen. Nyt toista ohjainta en kyllä kuukaudeksi lähetä mihinkään vaan vaihdan tatit itse ( 2€ sijoitus 4 tattia). Eiköhän ne jo sonylla tiedä ongelman ja toivottavasti sen tulevat korjaamaan lopullisesti.

Syy juurikin kaikki edelliset viestit etten lähetä enää sonylle on tuon älytön 1kk korjaus aika. Ei mitään järkeä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Tehkää asialle jotain on sama kuin viallinen tuote huoltoon ja uusi tilalle. Sen takia on takuu ja virhevastuu.

Juurikin näin. Ja sellainen takuu kun on kerran olemassa niin tehkää niin. Mutta älkää vinkuko siitä, kuinka kauan sen ohjaimen fiksaaminen kestää. Siellä on pari muutakin ohjainta jonossa. Itse en jaksaisi nähdä sitä vaivaa. Mielummin kävelisin kauppaan ja nappaisin hyllystä uuden tilalle, kuin rupeaisin tuollaiseen takuurumbaan. Mutta onneksi ei tarvitse, kun tämä ongelma on korjattavissa noilla päällisillä. Muutenhan ohjain on ollut todella hyvä parannus verrattuna DS3.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Ei ole kyse periaatteesta, vaan siitä ettei firma voi tietää, että ohjaimissa on todella pahoja vikoja, jos "kukaan" ei niitä toimittaisi jatkuvasti huoltoon, vaan korjailee ite.

Kyllä, veikkaisin kuitenkin Sonyn olevan jo tietoinen ongelmasta ja tehneet korjaavat ratkaisut. Hatuilla voi ennalta ehkäistä valitettavan ongelman syntymistä tai korjata jo alkaneen murentumisen.

Kaikilla ei ole kauppa kulman takana tai muuten halua nähdä sitä vaivaa lähteä peliohjainta kiikuttamaan erikseen kun hatuilla asia hoitunee näppärästi.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

En usko että noita hattuja ostetaan mitenkään laajamittaisesti. Ei taida kovin moni lukea nettifoorumeita missä puhutaan hajoavista tateista.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Täytyi itsekin myöntyä ja laittaa tattihatut (mallia Assecuren PS4 Tall Silicone Thumb Grips Concave & Convex) tilaukseen, koska toisen ohjaimen oikean tatin pinta alkanut kulua melkoisesti. Äkkiseltään etsittyä ainoastaan Puolenkuun peleistä löytyi varastosta, joten odotan nopeahkoa toimitusta :)
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kyllä, veikkaisin kuitenkin Sonyn olevan jo tietoinen ongelmasta ja tehneet korjaavat ratkaisut. Hatuilla voi ennalta ehkäistä valitettavan ongelman syntymistä tai korjata jo alkaneen murentumisen.

Kaikilla ei ole kauppa kulman takana tai muuten halua nähdä sitä vaivaa lähteä peliohjainta kiikuttamaan erikseen kun hatuilla asia hoitunee näppärästi.

Konsolin julkaisusta kohta vuosi, samoin ensimmäisistä raportoiduista tattiongelmista ja edelleen uusien konsolien mukana tulee ohjaimia, joiden tatit hajoavat käsiin. Tässä on ollut vajaa vuosi aikaa tehdä korjaavat toimenpiteet, joten missä ne ovat?

Tosiaan tuo ohjaimen huoltoprosessi menee näin, että soitto Sonylle ja sieltä tulee sähköpostia. Sähköpostissa on linkki paketin lähetystietoihin, jotka pitää tulostaa. Ohjain pakettiin, lähetystiedot paketin päälle ja paketti postiin. Sähköpostissa luki; "Huomaa, että palautus voi kestää enintään 21 päivää tuotteen palautuspäivästä."

Jollei ole halua itse pakata tai lähettää, niin tämä voi hoitua jälleenmyyjän kanssa. Kävin Kodin ykkösessä, jossa antoivat pehmustetun kirjekuoren paketille, sekä myös pistivät paketin menemään postille. Itse piti tulostaa lähetystiedot ja ajaa Kodin ykköseen. Tosin tulostuskin olisi hoitunut heidän koneeltaan, mikäli olisin niin halunnut. (salasanat lastpassin takana, joten en käytä julkisia koneita)
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kyllähän niitä ohjaimia on tuotettu varmasti semmoset määrät että voi mennä pitemmänkin aikaa ennen kuin mahdolliset korjaavat toimenpiteet alkavat näkyä. Jos joku virhe korjataan tehtaalla niin kyllä se vaan aikansa ottaa ennen kuin se näkyy loppuasiakkaalla. Siksihän se onkin tärkeää että vialliset ohjaimet palautetaan vaikkakin se tarkoittaisi sitä että saat uuden mutta samanlaisen ruikun tilalle.

Itsekin tilasin amazonista tattisuojat mutta laitan ne vasta sitten kun nämä toisetkin ohjaimet on vaihdettu takuuseen. Ei taida kauaa mennä kun ovat vaihtokunnossa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Jos ei piikilliset tattisuojat kelpaa, niin suosittelen lämpimästi näitä: (sis. 2 piikillistä ja 2 vähän korotettu sileä suoja)

Noista matalat on ihan ok, mutta korkeammat ei mulla pysy ainakaan paikallaan fifaa ja änäriä pelatessa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mitenkäs takuu näitten palautuksien kanssa? Tuleeko lisää takuuaikaa, kun ensikuussahan jo menee normaalisti takuu umpeen?
 
Ylös Bottom