Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Periaatteessa kyllä, mutta käytännössä lopputulos vaihtelee hyvin vahvasti kaupasta ja myyjästä riippuen. Eli vaikkapa Prismassa antavat mukisematta uuden, mutta Expertissä saattavat suostua vain lähettämään ohjaimen huoltoon, jolloin olet viikkokausia ilman sitä kapulaa.Saako kaupasta uuden ohjaimen suoraan kun yksi ohjain on jo huollossa ja toisesta, joka on 3vk-vanha rupeaa tattien pinnoite repeytymään?![]()
Tilasin itse juuri SCUF Gaming ohjaimen, hinnan puolesta pitäis kestää ainakin ellei kusta täysin silmään. Ohjain muutenkin antaa kevyesti apuja FPS peleihin ainakin, tosin sen saa itse kustomoida ja muokata omaan pelityyliin / peleihin sopivaksi.Jahans, vasen liipasin ja tatin painike lakkasivat toimimasta. Onkos joku third party alkanut valmistamaan yhtään kestävämpiä ohjaimia PS4:lle?
Tilasin itse juuri SCUF Gaming ohjaimen, hinnan puolesta pitäis kestää ainakin ellei kusta täysin silmään. Ohjain muutenkin antaa kevyesti apuja FPS peleihin ainakin, tosin sen saa itse kustomoida ja muokata omaan pelityyliin / peleihin sopivaksi.
http://scufgaming.com/controllers/scuf-4ps-ps4/features/
Hintaa tosiaan on mutta itsellä meni myös 2 kpl dualschokkeja vuoden aikana... Tatit kului käyttökelvottomaksi ja triggerit palautti huonosti. Oma ohjain pitäs tulla n. 3-4vk päästä koska joulupyhät. Voin kirjotella kun saan ton käsiini että menikö rahat kankkulan kaivoon
Sonyn modattuja kapuloita ovat, tuonne voi myös lähettää oman ohjaimen jolloin muokkaavat sen, saattaa mennä vaan ikuisuus mutta on halvempaa. Vähän itseäkin mietityttää miten kestää, toivottavasti paremmin kun normi ds4 .Valmistaako noi itse nuo ohjaimet vai onko noi vaan Sonyn ohjaimia missä on tatit vaihdettu ja taakse isketty noi paddlet? Sekä hinta tuplattu![]()
Sonyn modattuja kapuloita ovat, tuonne voi myös lähettää oman ohjaimen jolloin muokkaavat sen, saattaa mennä vaan ikuisuus mutta on halvempaa. Vähän itseäkin mietityttää miten kestää, toivottavasti paremmin kun normi ds4 .
Soitin numeroon 0942450803 ja sieltä sain kuulla puhelinvastaajalta tällaisen osoitteen löytyvän kuin www.playstation.com/itsepalvelu jonka kautta tein huoltopyynnön. Vastausta ja lisätietoja odotellessa. En muista nähneeni tällaista ennen, liekö tullut juuri näiden laaduttomien tuotteiden takia.
latailin muutaman kerran pelaamisen aikana kännykkälaturilla ohjainta kun ei ole pitempää usb johtoa kuin se mukana tullut nysä,mutta nyt se ohjain ilmeisesti suuttu eikä suostu enää latautumaan sillä laturilla
kännykkä kyllä latautuu sillä laturilla ja ohjain suoraan ps4:sta.
Ei nyt pahalla mutta aattelitko oikeasti saavasi vastauksen tähän kysymykseen täältä?minnekkköhän mun ohjain on hävinnä ku eilen laittovat huolosta viestiä että onko ohjamesi tullut kun niillä koneella näkyy että olisi saapunut mutta koko ohjainta ei näy missää? :/
missäköhän oma ohjain viipyy ku kuukaus jo menny eikä silti ohjainta näy... on kyllä hidasta tää takuu palvelu ja alkaa pikku hiljaa vituttamaan ku jo toinen kerta ku lähettivät viallisen.
Laitoin marraskuussa Sonylle viestiä, et mitä teen kun takuu loppu ja ohjaimen tatti repeytynyt. Viimeviikolta vastasivat ka käskivät tehdä jonkun nettilomakkeen kautta vaihtopyynnön..
Tein sen nyt. Sivulla ei voinut kertoa mitään tarkempaa viasta, omista mietteistä sen suhteen, miten nopeasti vika on ilmennyt jne ja että ohjain on kahdesti vaihdettu uuteen.
Myöskään sivusto ei huolinut sarjanumeroa, vaan ilmoitti et tuote tullaan palauttamaan mulle..haluanko silti jatkaa..
Saas nähdä miten tässä käy.
Kokeilepas PlayStation-tukisivustoa.Mistä sait yhteyden Sonyyn?
Kokeilepas PlayStation-tukisivustoa.