Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

huomasin tossa toissapäivänä että vasemman tatin päälyste kulunu ja reuna halennu. käskivät lähettää sonylle josta matkaa jonnekin ulkomaille korjaukseen ja kolmeviikkoo pitäs kestää nii eikait muu auta ku ostaa kakkos ohjain siks aikaa ku gta v:kin on tulossa:mad:
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Sekä konsolin mukana tulleen ohjaimen että ostamani toisen ohjaimen R2 nappi ei palaudu enää kunnolla.
Ikänään ei ole mikään ohjain mennyt rikki pelkällä käytöllä...

Nyt sit vaan Anttilaan vaahtoamaan tarpeeksi että vaihtavat suoraan uusiin :D Lähettäköön itse takuuhuoltoon, meikäläisen pitää päästä pelaamaan :)
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Jassoo, ohjain on ruvennu hassuttelemaan. Eli esim. fifaa pelattaessa, painan vasenta tattia oikealle niin kaveri juokseekin oikealle alaviistoon. Muilla samanlaisia ongelmia?
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Täällä pelattu nyt viikon päivät ja ei ongelmia. Lisäsin hatut päälle, vaikka tattien pitäisi olla jo kestävää materiaalia.


Eka iltana lähti minulla kuoriutumaan. Otin vanhan ohjaimen oikeasta tatista hatun, eiköhän oikea tatti kestä ilmankin. Materiaali samaa roskaa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Muutamalla eurolla saa niitä tattisuojia. Esim. Verkkokauppa.com tai Amazonista, josta itse tilasin.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Uutta ongelmaa ohjaimen kanssa: Pistän PS4:n päälle painamalla sitä PS näppäintä, ja käynnistymisen jälkeen ei kone ota vastaan enää mitään inputtia siitä. Jää vain valo päälle (ja sammuu sitten 30min? jälkeen kun ei ole käytössä).

Mulla on noita ohjaimia kaksi, joten oon vaan pistänyt toisen päälle jolloin se kirjaa mut sisään suoraan sille ohjaimelle. Nyt piti sitten merkitä nuo, että tunnistan onko vika vain yhdessä ohjaimessa, vai aina siinä, jolla koneen käynnistää.

Edit: Paritin molemmat ohjaimet uudestaan (niinkuin Tontsa tossa alla neuvoi) ja nyt on menty viikko ongelmitta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mulla on noita ohjaimia kaksi, joten oon vaan pistänyt toisen päälle jolloin se kirjaa mut sisään suoraan sille ohjaimelle. Nyt piti sitten merkitä nuo, että tunnistan onko vika vain yhdessä ohjaimessa, vai aina siinä, jolla koneen käynnistää.
Jos vika tuntuu olevan selkeästi vain toisessa ohjaimessa, kannattaa uudelleenparittaa se. Eli konsolin ollessa laita ohjain kiinni USB-letkulla Pleikkariin, käynnistä ohjain (jos ei ole) ja paina ohjaimen pohjassa olevaa pientä Reset-nappia. Tiedät resetoinnin onnistuneen, kun siitä Reset-napista kuuluu pieni naksahdus ja ohjaimen valo sammuu. Sen jälkeen paina uudestaan PS-nappia ja irrota USB-kaapeli. Tarvittaessa tee sama myös toiselle ohjaimelle.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Nyt kun PS4 on ollut kaksi kuukautta niin vastasin että ei ongelmia. Minulla on tattisuojukset ohjaimissa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Tuli taas äsken vaihdettua ds4 prismassa jo neljännen kerran. Nyt ovat tehneet jotain noille tattien kumeille, kun on huomattavasti karkeammat ja kovemman tuntuiset.
Jumbon Prisma edelleen lyö uuden kapulan kouraan parissa minuutissa ilman mutinoita.

Että jos jollain on pk-seudun prismoista ostettuja ohjaimia, niin tuonne vaihtamaan jos ei halua 3 viikkoa odotella uutta.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onko kukaan vienyt ohjaimia konsolinettiin? Mulla julkaisusta asti kestäneet pari ohjainta mutta nyt tatit kuluneet molemmista sileäksi. Riittääkö tuo syyksi saada uudet? Takuuhan noista umpeutuu reilun viikon päästä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onko kukaan vienyt ohjaimia konsolinettiin? Mulla julkaisusta asti kestäneet pari ohjainta mutta nyt tatit kuluneet molemmista sileäksi. Riittääkö tuo syyksi saada uudet? Takuuhan noista umpeutuu reilun viikon päästä.

Osta uudet tattisuojat. Itse tein niin ja ovat toimineet hyvin, eikä hintakaan hirvitä! Verkkokaupasta alle 8€.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onko kukaan vienyt ohjaimia konsolinettiin? Mulla julkaisusta asti kestäneet pari ohjainta mutta nyt tatit kuluneet molemmista sileäksi. Riittääkö tuo syyksi saada uudet? Takuuhan noista umpeutuu reilun viikon päästä.

Vaiha tilalle Xbonen tatit. Kestää ja on muutenkin paremmat, ainakin mun mielestä. :D
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Ei nyt mikään varsinainen ongelma, mutta vahvasti ohjainasiaa, joten laitan tänne. Kiitos uuden Dragon Agen on tullut pitkästä pitkästä aikaa pelattua ihan kunnon "maratoneja", sellaisia 6-8 tunnin sessioita yhteen putkeen. Ohjaimen akusta meinaa alkaa tuollaisen ajan jälkeen jo loppumaan potku, kun täydestä latauksesta putoaa yhteen palkkiin. Aloinkin miettimään, kun osa porukasta on ostanut/saanut näitä uudempia ohjaimia, että onko niissä tuohon akkukestoon panostettu yhtään, vai pyritty vain korjaamaan niitä tattien ongelmia?
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mitäs mieltä olette, kun olen ohjaimeni saanut pleikkarin julkaisupäivänä, joka taisi olla 15.11? Eli takuu on ohi. Virhevastuu toki kyllä on pidempi. Nimittäin tänään alkoi R1 näppäin jumittelemaan änäriä pelatessa sattumanvaraisesti.

Voinko viedä tuon kodin1:een ja vielä lähettävät (NetAnttilasta ostettu) huoltoon?

Vai onko nyt toimittava eritavalla, kun takuu on loppu? Ja täytyisikö odottaa et näppäin hajoaa kokonaan, vai riittääkö satunnainen (noin 1/20 painalluksesta) jumittelu.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Omenanraato: Jos vaiva ei ole suuri, kannattaa ehdottomasti kokeilla. Muussa tapauksessa voisit vähän puhallella paineilmaa sinne napin sisään ja katsoa, auttaisiko se. (Ilmeisesti sinne kertyy jotain muovikarstaa, joka sit alkaa jumittaa painiketta.)
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mitäs mieltä olette, kun olen ohjaimeni saanut pleikkarin julkaisupäivänä, joka taisi olla 15.11? Eli takuu on ohi.

29.11.2013 oli julkaisupäivä suomessa Vielä ehtii ihan takuuseenkin.
15.11 oli Ameriikan julkaisu.
 
Ylös Bottom