Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Pointsit Verkkokaupalle - kävin jättämässä ohjaimen huollettavaksi ja käteen lyötiin suoraan uusi. Hyvää palvelua kun tulivat vastaan, muutamalla viikolla kun oli takuuaikakin mennyt umpeen oireiden alkaessa. Hiukan kirjavaa käytäntöä, jos Omenanraato oli suoraan Sonylle saanut lähetettyä kapineen. Mulle kun neuvoivat Sonylta että täytyy jälleenmyyjän kautta hoitaa homma.

-D
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Reilu kolme viikkoa kulunut huoltoon lähettämisestä, eikä minkäänlaisia ilmoituksia ole saapunut. Aika kehnoa toimintaa kyllä tämä huoltaminen. Ensi kerralla taidan korjata itse, ellei parannusta huolto prosessiin tapahdu.
Sama täällä. Alkaa kyllä kyrpiin tää touhu ihan huolella.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Sama täällä. Alkaa kyllä kyrpiin tää touhu ihan huolella.

Kyselin nyt ohjainten perään. Jokin häiriö järjestelmässä, ettei ole tullut mitään tilannepäivitystä. Tarkisti myös tilan ja ohjaimet ovat olleet 10.3 tanskassa matkalla suomeen. Jospa nuo kohta tulisivat.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kyselin nyt ohjainten perään. Jokin häiriö järjestelmässä, ettei ole tullut mitään tilannepäivitystä. Tarkisti myös tilan ja ohjaimet ovat olleet 10.3 tanskassa matkalla suomeen. Jospa nuo kohta tulisivat.
Hyvä homma :)
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Hiukan kirjavaa käytäntöä, jos Omenanraato oli suoraan Sonylle saanut lähetettyä kapineen. Mulle kun neuvoivat Sonylta että täytyy jälleenmyyjän kautta hoitaa homma.

-D

Kyllä sitä lomaketta voi käyttää olematta yhteydessä Sonyyn ennen sitä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Verkkokauppa.com vaihtoi aikanaan ps3-kapulan. Sonyn lomakkeella sain kuitenkin ps4-version vaihtoon.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Itselläni nyt kaksi dualshock 4:sta lähtenyt huoltoon. Kummastakin meni rikki vasen analoginen sauva ja mikä merkillisintä kummatkin NHL 15 pelatessa neljän viikon sisään. Codia ja Bäfää pelatessa ei ole tullut samanlaista ongelmaa esiin vaikka olen niitä yli 500 tuntia pelannut.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

No niin. Tasan neljä viikkoa huoltoon lähettämisestä ja UPS kiikutti uuden karheat ohjaimet perille tänään. Toivottavasti nämä kestäisi nyt paremmin tattien osalta.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onko kenelläkään ollu sellasta ongelmaa, kun konsolin käynnistää ohjaimella, ohjaimen palkin väri muuttuu vaalean siniseksi ja ohjain ei reagoi mitenkään.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onko kenelläkään ollu sellasta ongelmaa, kun konsolin käynnistää ohjaimella, ohjaimen palkin väri muuttuu vaalean siniseksi ja ohjain ei reagoi mitenkään.

Muutaman kerran on käynyt noin. Tilanne luultavasti korjautuisi parittamalla ohjain uudestaan USB-johdolla, mutta itse olen ollut niin mukavuudenhaluinen että olen vain ottanut toisen ohjaimen käyttöön ja jättänyt tiltanneen ohjaimen loimottamaan akkunsa tyhjäksi.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Viralliselta tukisivulta, kunhan ensin valitsee PlayStation 4 ja tarvikkeet, ja sen jälkeen vielä Langaton DUALSHOCK 4 -ohjain. Sit kun valitsee ohjaimen värin ja syöttää sarjanumeron, on jo aika pitkällä.

Mulla on sarjanumero kulunut pois ja 12k takuukin on umpeutunut. Pitää varmaan kuskata suoraan kodin1 toi ohjain.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onko kenelläkään ollu sellasta ongelmaa, kun konsolin käynnistää ohjaimella, ohjaimen palkin väri muuttuu vaalean siniseksi ja ohjain ei reagoi mitenkään.

Löysinkin tähän bugiin korjauksen. Eli työntää takakannessa olevaan pieneen reikään ohuen tikun ni ohjain resetoituu
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Toisessa ohjaimessa XOnen tatit ja toisessa alumiiniset jotka kestäneet hyvin pelaamista. Eikös nyt sitten kaveriporukan lauantai-illan änäri "turnauksen" jäljiltä toisesta vasen tatti keiku reilusti L3 käyttäessä, joku muovilipare sieltä oli hajonnut kun otin auki ja vaihdoin alkuperäiset tatit paikoilleen. Kaipa tuon vielä tohtii lähettää Sonylle vaikka pari kertaa availtu onkin. :rolleyes:
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Toisessa ohjaimessa XOnen tatit ja toisessa alumiiniset jotka kestäneet hyvin pelaamista. Eikös nyt sitten kaveriporukan lauantai-illan änäri "turnauksen" jäljiltä toisesta vasen tatti keiku reilusti L3 käyttäessä, joku muovilipare sieltä oli hajonnut kun otin auki ja vaihdoin alkuperäiset tatit paikoilleen. Kaipa tuon vielä tohtii lähettää Sonylle vaikka pari kertaa availtu onkin. :rolleyes:
Älä ainakaan ylläty jos tulee ilmoitus että takuuta ei ole :)
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Reilun vuoden vanhat tatit alkaa kulumaan, joten päätin tilata alla olevat alu-tatit ebaysta. Saa nähdä milloin tulee, seurantanumero tuli, muttei se toimi, tosin alle 30$ ilmaisen toimituksen tilauksiin ei pitäisi tulla koko numeroa. Luulin myös tulevan briteistä koska hinta = £, mutta Hong Kong taitaa ollakin lähtömaa. Kyllähän noilla kuluneillakin pelaa onneksi, mutta onko muilla kokemusta tilauksista tuolta päin?

http://www.ebay.com/itm/141300253687?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
 
Sitten saavat lähettää ohjaimen takaisin ja vaihdatan jossain vasemman tattirungon

Varaudu siihen että voit joutua maksamaan rahdit molempiin suuntiin, ja jonkinlaisen tarkastusmaksun. Voi olla että sillä summalla saisi ostettua uuden ohjaimen.
Tuli yhteen Onen tateilla tuunattuun PS4 ohjaimeen tinailtua uusi joystick, eikä ole kummoinen homma. Siitä oli pieni muovilipare halki ja L3 ei toiminut. Osia löytyy Ebaysta parilla eurolla.
 
Ylös Bottom