Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cobalos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Miksihän kaikki isot pelimediat on lähes täysin hiljaa tästä? Mun mielestä tämä ohjaimen tattien kuluminen on iso ongelma!
 
Mites nyt kun mulla on netanttilaSta ostettu ohjain, mutta myös Anttilasta. Nyt Anttilaa ei täällä enää ole, joten mitä kautta takuuvaihdot hoituu ja pystynkö samaa reittiä hoitamaan myös netanttilan ohjaimen.

Takuuseen on jo vaihdettu, mutta taas kummankin liipaisimet prakaa..

Edit: kelpaako kodin1
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Voit viedä ohjaimen Kodin ykköseen tai pistää postin asiakaspalautuksena menemään. Loppuosoite on kuitenkin sama, eli Keravan keskusvarasto.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Oma PS4 ohjain alkoi eilen nikottelemaan Bäfää pelaillessa... yhtäkkiä ukko ei suostunut juoksemaan kun painoi tatin pohjaan, neliötä painaessa ampui kerran, ei suostunut revaamaan yms... Ensin luulin kyseessä olevan joku pelin nettivirhe, mutta hetken ihmeteltyäni tajusin ohjaimen olevan sekaisin. Kyseessä niitä ensimmäisiä Suomessa luovutettuja konsoleita (Gamestopin ennakkovaraus) eli on se jonkun sataa tuntia toiminut. Tosin vanhassa PS3:ssa ei mennyt yksikään ohjain rikki vaikka sekin sai kyytiä aika lailla, itse konsolikin hajosi ennen ohjainta.

Millaisia kokemuksia ihmisillä on Gamestopin takuukäytännöstä? Kuitti mukaan ja ohjain liikkeeseen vai jotain muuta...
Toimiiko ohjain piuhan kanssa tai jos pelaat lähempänä konsolia? Oma ohjain sekoili samoin kun pelasin sonyn 2.0 headsetin kanssa. Ja matkaa siis konsoliin oli yli 3 metriä. Pelillä ei ole väliä, bf4 ja pvz garden warfare sekoili samalla keinoin. Heti kun menin lähemmäksi, sekoilu lakkasi. Jotenkin tuo headset ja ds4 sotkee toisiaan jos pelaa yhtään kauempana konsolista.

Voi olla että omassa konsolissa/ohjaimessa/headsetissä on vikaa. En vaan viitsi laittaa takuuseen kun ongelman saa fiksattua menemällä lähemmäksi konsolia..
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kaikille uusille ostajille vinkkinä (ainakin oman kokemukseni pohjalta). Jos hommaatte kaksi ohjainta, niin ostakaa se toinen esim.lähiprismasta. Olen jo kahdesti käynyt vaihtamassa ohjaimen tyyliin kuitti mukaan ja uusi vain kouraan suoraan. Kätevää huonolaatuisten ohjaimien kanssa.

Tietty voihan sen konsolinkin ohjaimella hommata sieltä, jos hinta on kohdillaan.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Voit viedä ohjaimen Kodin ykköseen tai pistää postin asiakaspalautuksena menemään. Loppuosoite on kuitenkin sama, eli Keravan keskusvarasto.

Eli edes tuota Anttilasta ostettua ei voi vaihtaa suoraan kodin1:ssä, kuten Anttilassa hoituisi?
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Toimiiko ohjain piuhan kanssa tai jos pelaat lähempänä konsolia? Oma ohjain sekoili samoin kun pelasin sonyn 2.0 headsetin kanssa. Ja matkaa siis konsoliin oli yli 3 metriä. Pelillä ei ole väliä, bf4 ja pvz garden warfare sekoili samalla keinoin. Heti kun menin lähemmäksi, sekoilu lakkasi. Jotenkin tuo headset ja ds4 sotkee toisiaan jos pelaa yhtään kauempana konsolista.

Voi olla että omassa konsolissa/ohjaimessa/headsetissä on vikaa. En vaan viitsi laittaa takuuseen kun ongelman saa fiksattua menemällä lähemmäksi konsolia..

Tuli aiemmin jo testattua ohjainta piuhan kanssa ja myös menemällä lähemmäs... ei auttanut. Äsken sitten huomasin, että vika johtuu tuosta klassisesta R2-jumituksesta. Eli kun liipaisin jäi pohjaan niin pelissä tapahtui kummia. Jumi oli sen verran pieni etten sitä heti huomannut kun se ei sormeen tuntunut.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kaikille uusille ostajille vinkkinä (ainakin oman kokemukseni pohjalta). Jos hommaatte kaksi ohjainta, niin ostakaa se toinen esim.lähiprismasta. Olen jo kahdesti käynyt vaihtamassa ohjaimen tyyliin kuitti mukaan ja uusi vain kouraan suoraan. Kätevää huonolaatuisten ohjaimien kanssa.

Tämä on asiallinen vinkki. Itselläni kävi tuuri, että olin ostanut toisen ohjaimista juuri Prismasta. Asiakaspalvelutiskillä palauttivat suoraan käteisenä ja sain marssia hakemaan uuden ohjaimen hyllystä samalla rahalla. Näin takuuaikakin resetoitui mukavasti. :D

Nyt toisaalta pitää myös todeta, että taisin saada edellisellä kerralla laadukkaammat ohjaimet. Tatit eivät ainakaan lahoa, mitä nyt toisessa kapulassa hieman hartianappi nappailee kiinni.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Itse kävin juuri cittarissa vaihtamassa konsolin mukana tulleen ja samaan aikaan ostamani toisen ohjaimen. Vaihtoivat mukisematta uusiin ja asian hoitamisessa meni se 10min.

Toinen on paketissa ja toisen myyjä otti uudesta konsolipaketista.

Oli molemmista ohjaimista vasen tutti rispaanunut ja halki. Toisessa myös oletettavasti jotain näppäin vikaa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Koska Turun anttilat on loppu, ajelin Saloon. Alko vaatimaan "tarvikkeita", muun muassa latausjohtoa. Melkein vartin selvitin ettei ohjaimen mukana tule semmosta...

No, sain taas uuden käteen niin voi viedä toisen ohjaimen netanttilan vaihtoon..

Liukuhihnalta tuntuu menevän ohjaimia. Nyt oli tatit murtunu ja taas kerran liipaisin alko jumittaa..
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Ei ole vielä tullut mitään ongelmia kummankaan DS4:n kanssa, vaikka jännityksellä onkin odoteltu. Olen sitten varmaan jotenkin onnistunut saamaan ne ehjänä pysyvät kappaleet. Kohta on molemmilla vuosi täynnä. Vähän pidempi akkukesto saisi kyllä olla, mutta aina vuoron perään toinen lataukseen, niin hyvä tulee.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Varmaan riippuu paljon peleistä mitä pelaa. Mullakun on lähinnä fifa, motogp ja watch dogs. Kaikilla tatit, että liipaisimet kovilla kokoajan. Nyt änäri sai lopulta liipaisimen hajoamaan.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Viime marraskuussa hankittu 2 ohjainta, toinen (musta) konsolin mukana, toinen (punainen) erikseen viikko julkaisusta.

Molemmissa vasen tatti kulunut rikki, eli vekki tatissa ja meinaa kuoriutua pois. BF4 ja Fifa 14 olin pelannut ennen kuin tämä esiintyi, pelimäärät aika vähäiset. Molempia ohjaimia vuorotellen aika pitkälti tullut käytettyä, joten noin 40 tuntia per ohjain käytetty peliaikaa näihin.

Nyt Orbin tattisuojat siinä päällä, pelittää taas. Takuuseen sitten joskus kun jaksaa lähetellä, valmistusvirhe kuitenkin kyseessä niin ei vuoden takuut silloin sitä evää.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Piruuttain pistin tilaukseen alumiiniset tatit ja isomman akun ohjaimeen. Saa nähdä miten toimii, toivottavasti tulee tällä viikolla niin pääsee testailemaan.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Varmaan riippuu paljon peleistä mitä pelaa. Mullakun on lähinnä fifa, motogp ja watch dogs. Kaikilla tatit, että liipaisimet kovilla kokoajan. Nyt änäri sai lopulta liipaisimen hajoamaan.

Joo no mä olen nyt tähän mennessä pelannut oikeastaan vaan cod, fifa ja last of us. Fifaakin aika hävyttömän lyhyesti siinä vuoden alussa. Jännitys palaa, kun lukee näitä kommentteja tateista ja liipaisimista. Aika huonolaatuisia kyllä ohjaimet kun näin helposti hajoavat.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Piruuttain pistin tilaukseen alumiiniset tatit ja isomman akun ohjaimeen. Saa nähdä miten toimii, toivottavasti tulee tällä viikolla niin pääsee testailemaan.

Onko linkkiä laitta mistä ja millaset tilasit?
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Tänään tuli kuluneeksi 16 päivää siitä kun lähetin PS4 ohjaimen takuuhuoltoon takaisin sonylle. Viimeisin tieto 9.9.2014 päivältä että ohjain on saapunut heille. Vielä ei ole tullut tietoa että ohjainta olisi lähetetty takaisin päin minulle. Odottavan aika on pitkä ja sonyn nopeus jotain uskomatonta.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Millaisia kokemuksia ihmisillä on Gamestopin takuukäytännöstä? Kuitti mukaan ja ohjain liikkeeseen vai jotain muuta...

Itse itselleni vastaten... lauantaina vein rikkinäisen ohjaimen ja kuitin Gamestopin liikkeeseen ja tiistaina soittivat, että olisi noudettavissa. Kun hain ohjaimen niin kertoivat, että tulevaisuudessa nämä hoidetaan suoraan Sonyn kanssa. Mikä sitten se toimintamalli on käytännössä jää nähtäväksi...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom