Noniin, tulostin Sonyn linkittämän lomakkeen virhevastuu vaatimuksesta, menin Kodin1:een ja kerroin tilanteen.
Ilmoittivat, että asia ei kuulu Anttilalle, vaan Sonylle. Sanoin et tiedän tämän, vaatimus on kohdistettu Sonylle, mutta Sony vaati asioimaan myyjäliikkeeseen kanssa.
Ensin meni 20min kun soittivat jokapaikkaan ja ihmettelivät mitä tehdään. Valittivat vain kun Sonyn ohjeistus on heille, etteivät he saa hoitaa itse, vaan Sony hoitaa.
Lopulta tuli isompi pomo paikalle, joka tutki koneelta kaikkea ja soitteli taas jokapaikkaan. Vastaus oli vähän, ettei kyllä kuulu mitenkään heille. Sanoin ettei kuulukaan, enkä odota teiltä uutta ohjainta tms, vaan hoidatte asian eteenpäin Sonyn suuntaan, Sonyn toiveiden mukaisesti.
Soitteli taas jokapaikkaan ja noin 50mun jälkeen tuli päätös. "Osastopäällikkömme sanoi, että saat uuden ohjaimen -50%." (Edit: ja matkakulut olisivat korvanneet)
Olin vähän et anteeksi? Vetoan virhe vastuuseen, kyseinen yksilö on 5kk vanha, en mä maksa penniäkään jos Sony tekee huonoja tuotteita. Yrittivät siis vain myydä omalla sisäänostohinnallaan ohjaimen ja kuitata tiskin alle koko homman. Vastasin etten suostu, selvitä mihin otan yhteyttä. Kuluttaja-asiamieheen vai minne?
Vartin vielä asiaa selvitteli soittamalla ja lopputulos: hakivat varastosta ohjaimen, purkivat paketista ja antoivat mulle (katsoivat vielä, että ottivat uudemman erän ohjaimen jossa tatin kumi oli ihan eri näköistäkin). Mun rikkinäisen laittoivat pakettiin ja pistävät omana sisäisenä huoltopyyntönä eteenpäin.
Aion asiasta vielä Sonyllekin reklamoida, kyllä niin päin peetä hoitivat. Yli tunnin väänsin Kodin1:ssä ja nyt on uus ohjain mukana..