Ne naarmut lienevät varsinaisessa koneessa eikä kannessa jos muistan kuvan oikein, joten jos naarmuttoman laitteen haluaa niin tarvitsee uuden koneen tms. Lisäksi vika kannen pysymisessä voi olla myös vastapuolella eli itse laitteessa, joten uusi kansi voi pysyä yhtä huonosti.
Aika outo oletus että jos ei jaksaisi todistella asiaa minkä ovat itse huollossa sössineet niin onkin yhtäkkiä itse asian aiheuttanut. Omalla kohdalla on ollut useita tapauksia, joissa voisi valittaa mutta ei jaksa. Kaupastakin olen saanut usein homeisia tuotteita (esim. rahkoja, joiden kannen alle ei voi nähdä) mutta ei ole jaksanut reklamoida. Ilmeisesti tuossakin olen itse "homeuttanut" ne tuotteet jos/kun en jaksa asiasta antaa palautetta?
Tosin siinä vaiheessa kun noita rahkoja olin saanut yhteensä jo puolen kymmentä homeista (eri ostokerroilla) niin pistin kyllä palautetta. Silti tuo logiikkasi on outo että jos ei jaksa perustella huollossa tapahtunutta asiaa niin onkin yhtäkkiä itse syyllinen.
Minä lähtisin siitä että jos ei ole oikeasti mitään syytä epäillä kirjoittajaa niin voisi ottaa asiat sillä oletuksella. Tässä tapauksessa siis huolto on sössinyt konsolin kanssa.