Miten kauan teillä on konsolit olleet huoltoreissuilla? Omani lähetin 9. päivä ja jo 16. päivä tuli viesti että huolto valmistunut ja lähetetään takaisin paikalliseen liikkeeseen.
En sinänsä valita pikaisesta reissusta mutta olin ymmärtänyt että noissa menisi aikaa, joten onkohan tuo tullut palautuksena takaisin ilman että on tehty mitään? Tuli nimittäin sen verran "rikottua" sinettiä että ruuvasin pelilevyn ulos konsolista. Kyseisen ruuvin päällähän on tarra, joka on "viilletty" auki jo valmiiksi, joten oletin että kai sieltä nyt levynsä saa ulos pelastaa ennen huoltoreissua.
Mikäli tuosta tulee sanomista ja jos varsinkin on huollon estänyt nojaten sinettien rikkomiseen niin todellakin tulen antamaan palautetta. Eikös Suomessa muutenkin kuluttajansuoja ole jotain sellaista että sinetit ei päde ainakaan tietyissä paikoin, esim. pc:n sisuksia saa säätää vaikka olisi sinetti laitettu jonnekin?
Tässä vielä se että "sinetissä" (jos se sellainen edes on) oli jo valmiiksi se viilto, josta ruuvimeisselin saa sisään.
Vai onko vain niin että noita huolletaan sen verran lähellä ja/tai voi olla nopeakin toimenpide, joten sattui vain tuuri että saivat noin nopsahti vehkeen kuntoon ja takaisinpäin? Tai ehkä se oli niin hajalla että laittoivat vain suoraan uuden tulemaan, joka sekin selittäisi tuota nopeutta.
Tässä on jännät paikat kun odottelee että tuleeko sama laite takaisin, onko korjattu vai tuleeko kenties täysin uusi (tai "refurbished") laite takaisin. Plus sitten että ovatko "paskoneet" (jota termiä täällä on käytetty) laitetta jotenkin enemmän mitä oli lähetettäessä.
Aika epätodennäköisenä itsekin näen sen että tuollainen levyn poistaminen takuita eväisi mutta mistä näitä ikinä tietää. Jos laite olisi ollut matkalla edes parisen viikkoa niin en luultavasti edes miettiä mitään tällaisia. Nyt tuo ripeys tässä sai ihmettelemään