Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muutama päivä sitten kävin itselleni HDMI-johdon ostamssa.. monesta liikkeestä kyselin auttaako kultaus mitään, sanoivat, että vähentää häiriöitä kuvassa mutta tiedä sitten.
Edit: Jos on varaa ostaa 1000 televisio ja sen ympärille satojen eurojen laitteita niin on varaa ostaa myös kunnon kaapelit.
Luulenpa että toi on ihan hyvä pelaamiseen.. tosin 32" on aika pieni, tosin onhan toi Full-HD. Kyllä mä oon ainakin pärjäilly 32" Philips HD-Readylla jo puoli-vuotta.Taidan tänne aiheeseen pistää kysymykseni, eli: 11948 - LG 32LH7020 32" Full - Verkkokauppa.com
Onko tuo hyvä pelaamiseen? Hinta näyttäis ainakin olevan kohillaan.
Olisi tässä pieni ongelma, hommasin full hd LG '23 telkkarin ja siihen xbox eliten. Odotin, että kun heitän hdmi johdon kiinni niin kuva on uskomaton, itseasiassa siinä kävi vähän päinvastoin. Kaikki valikot sun muut näyttää hienommilta, samoin lähikuvassa olevat objektit, mutta heti kun joku on vähän kauempana niin reunukset on rumia ja kuva muutenkin aika epätarkka.
Olen koittanut kumpaakin 1080i ja 1080p eikä mitään eroja ole.
Jotain apuja miten voisin säätää kuvan parhaimmaksi mahdolliseksi?
Olisi tässä pieni ongelma, hommasin full hd LG '23 telkkarin ja siihen xbox eliten. Odotin, että kun heitän hdmi johdon kiinni niin kuva on uskomaton, itseasiassa siinä kävi vähän päinvastoin. Kaikki valikot sun muut näyttää hienommilta, samoin lähikuvassa olevat objektit, mutta heti kun joku on vähän kauempana niin reunukset on rumia ja kuva muutenkin aika epätarkka.
Olen koittanut kumpaakin 1080i ja 1080p eikä mitään eroja ole.
Jotain apuja miten voisin säätää kuvan parhaimmaksi mahdolliseksi?
Hei!
Hetkinen...
Onko tv todella Full HD vai HD Ready? 23" tuumaisia Full HD televisioita en ole nähnyt vai onko kyseesä PC näyttö? Tarkista asia.
Kyllä on full HD, tarkistin asian.
Ja kiitos Zekebanille, pistin terävyyden 10 kun alkuperäinen taisi olla joku 70, kuva parempi. Pistin käyttöön myös 1080p + reference expanded yhdistelmän ja kuva on nyt ihan hyvä. Edelleenkin GTA:ssa vähän noita sahalaitoja on, mutta eipä nyt kauheasti haittaa. Esim nhl 09 on aikas täydellinen kuva että en tiiä onko sitten pelistä kiinni.
Huomaa...
Kaverit antaa sulle ohjeita tv:n säätämiseen ja sinulla on PC näyttö, jonka säätäminen on ihan eri asia.
.
LG ei valmista 23" tuumaisia Full HD televisioita.
Miks ihmeessä kukaan ostas noin pienen Full-HD näytön ;O
Kuin niin mulla on pc näyttö?
LG Finland :: M237WD ,M237WD
Toki sitä voi käyttää myös pc näyttönä...
Joo no siis loistava kuva on, kaikissa muissa peleissä paitsi GTA 4, siinä on noita sahalaitoja ja muutenkin epäselvä kuva kun menee siellä ulkomaailmassa mutta esim välinäytökset on siinäkin loistavan näköisiä.. tosin etsin vähän niin näin että monella muullakin on gta:n kanssa samanlainen ongelma.
jaa jaa tämmöne juttu ! Se on sitten pelin grafiikka moottorista kiinni joka ei sinua tod näk vaan miellytä pelissä =) siis GTA:ssahan pistää silmään mm. varjojen pixelimäinen olemus ja se ei ole telkkarista kiinni. Jos muissa peleissä kuva on hyvä ja ei valittamista niin sillon ei ole propleemaa. Jotain säätö mahdollisuuksiahan GTA:ssahan on menuissa mutta ne ovat kyllä värikkyys, contrasti jne tasosia. Suomeksi : näyttösi / tv:si on ok asetuksiltaan sinun makuusi ja GTA näyttää tällä hetkellä niin hyvältä kun voi.
Yritä ignorata sahalaidat ja nauti vaan pelistä
Ja erikoista oli tosiaan se että vedin normi telkulla pelin läpi ja grafiikat oli loistavat, sitten vaihto HD telkkuun ja käy näin.
Noh, näillä mennään. Kiitos avusta.