Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua Xbox 360:n näyttöasioista (HD vs. SD, kaapelit, jne)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr.Hasitute
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ja HD-telkkari

Eikös niissä oo sellanen "haja-johto" jossa on perus scartti ja HD? Ainakin mulla tuli tollanen Pro:n mukana ja sitä käytän

Eikös niissä oo sellanen "haja-johto" jossa on perus scartti ja HD? Ainakin mulla tuli tollanen Pro:n mukana ja sitä käytän
Komponenttikaapeli tulee kyllä, mutta kysyjä tiedusteli nimenomaan HDMI-letkun perään.

Komponenttikaapeli tulee kyllä, mutta kysyjä tiedusteli nimenomaan HDMI-letkun perään.

tiedätkö muuten TT-2k , tai joku muu myös tietenkin :D , onko se yleisesti HD-tv:ssä pätevä että komponentti kaapelilla tulisi lyhyempi input lag kuin HDMI:llä ? Jotain tämmöstä olen lukenut jollain AVS forumilla.

Jotain settiä oli HDMI kopio suojasta jne että se tekisi Input lagia lisää.

4rde: Kokeile rohkeasti myös 720p tilaa ja tunnustele miltä kuva tuntuu. Se on vasta seuraavan sukupolven (ja onko silloinkaan) juttuja tuo kunnollinen ja perusvarmasti toimiva full hd peleissä.

Miks ihmeessä kukaan ostas noin pienen Full-HD näytön ;O
Mullaki on 24" Full HD näyttö boksissa kiinni. Samaa näyttöä käytän myös pöytäkoneella ja tuo 1920x1080 resoluutio tuo ihan mukavasti tilaa työpöydälle.

tiedätkö muuten TT-2k , tai joku muu myös tietenkin :D , onko se yleisesti HD-tv:ssä pätevä että komponentti kaapelilla tulisi lyhyempi input lag kuin HDMI:llä ?
Voihan tuossa olla jotain perääkin, mutta käytännössä ihmiset murehtivat input lagista ihan liikaa. Tai ehkä mie olen vaan niin tietämätön ja taitamaton pelaaja, etten itse murehdi siitä tarpeeksi, enkä ole sen vuoksi vielä koskaan törmännyt häiritsevään input lagiin millään modernilla HD-telkulla (sen jälkeen, kun kaikki kuvanparannuspiirit on otettu pois päältä ja/tai Game Mode on aktivoitu).

Onko sitten isokin ero kuvanlaadussa HDMI ja komponenttikaapelin välillä? ja jos on kuvaputki niin komponenttikaapeli on paras ratkaisu eikö?

Onko sitten isokin ero kuvanlaadussa HDMI ja komponenttikaapelin välillä? ja jos on kuvaputki niin komponenttikaapeli on paras ratkaisu eikö?
On todettu aika moneen kertaan, että ero kuvanlaadussa on melko lailla olematon, ja jos sitä joutuu kysymään, ei todennäköisesti eroa tule huomaamaan. :) Ja SD-näytön kanssa komponentti on eniten pop.

On todettu aika moneen kertaan, että ero kuvanlaadussa on melko lailla olematon, ja jos sitä joutuu kysymään, ei todennäköisesti eroa tule huomaamaan. :) Ja SD-näytön kanssa komponentti on eniten pop.

ok tänks, vielä ois että onko sitä eroa paljon sitten komponentin ja tavallisen skartti liitännän välillä ? :D

Vastaus: Xbox 360 + näyttö

Toimiihan FullHD näyttö jos liittää boksin (jossa ei ole HDMI liitäntää) VGA HD liittimellä ? :) Kai se kuva siitä paranee kun pelaan nyt putkipikselimössötelkkarilla

Vastaus: Xbox 360 + näyttö

Toimiihan FullHD näyttö jos liittää boksin (jossa ei ole HDMI liitäntää) VGA HD liittimellä ? :) Kai se kuva siitä paranee kun pelaan nyt putkipikselimössötelkkarilla
Jos näytössä VGA-liitäntä on, niin toki toimii, ja SD-näyttölaitteeseen verrattuna kuvanlaatu paranee huomattavasti.

Vastaus: Keskustelua Xbox 360:n näyttöasioista (HD vs. SD, kaapelit, jne)

Osaisko joku auttaa meikää.

Eihän kukaan tuollaisessa osaa auttaa, jos et kerro edes telkun mallia. Vaikuttaa sellaiselta ongelmalta, joka ratkeaa ohjekirjan avulla. Boksin kanssa 720p riittää, kokeile sitä.

onko toi komponentti liitäntä vanhoissakin kuvaputki tv:ssä, ja kannattaako sitä edes ostaa jos on melko vanha kuvaputki?

onko toi komponentti liitäntä vanhoissakin kuvaputki tv:ssä, ja kannattaako sitä edes ostaa jos on melko vanha kuvaputki?
Ei ole. Itse asiassa se on melko harvoissa SD-telkkareissa loppujen lopuksi.

Olen huommanut mukavan seikan. Jokaiseen peliin joudun aina säätämään asetuksia siis video :D. useat pelit aluksi näyttää minusta hölmöiltä mutta kun menen pelleilemään video asetuksien kanssa niin johan laatu paranee =).

Ylös Bottom