Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

hohhoi taas ketutukseen aihetta. Tänään viimein tuli play.comista tilaamani Doomsday Bluray. Paitsi ettei tullutkaan doomsday vaan joku tun tiesto copenhagen musiikki bluray. Kellään tietoa kauanko yleensä menee play.comin kanssa tuon asiakasvaihtohomman kanssa, eli kunnes saan sen mitä tilasinkin? kuukausi? puoli vuotta? reklmaatiota jo pistin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

hohhoi taas ketutukseen aihetta. Tänään viimein tuli play.comista tilaamani Doomsday Bluray. Paitsi ettei tullutkaan doomsday vaan joku tun tiesto copenhagen musiikki bluray. Kellään tietoa kauanko yleensä menee play.comin kanssa tuon asiakasvaihtohomman kanssa, eli kunnes saan sen mitä tilasinkin? kuukausi? puoli vuotta? reklmaatiota jo pistin.

Playn asiakaspalvelusta on aika hyviä kokemuksia. Pari kertaa on kestänyt ihmeen kauan pelin saapuminen, ja yhden sähköpostin jälkeen on lähetetty uusi vastaava tuote tulemaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eilen ketutti huolella, kun A) eukko toteutti hyvin suunnitellun vittuilun B) jouduin lähtemään salille fillarilla C) palatessa fillarista paukahti kumi, ja jouduin taluttamaan sitä koko matkan, kylmässä vesisateessa.

Ketutus oli niin suurta, että ajattelin pyörää taluttaessa, sadeveden valuessa naamalla, että nyt työnnän fillarin tuohon ojaan ja käyn itse siihen viereen kuolemaa odottamaan, kaikki on nyt nähty ja rokit rokattu...

Oijoi..kylläpä nauratti!! :D siis ei tietenkään pahalla, sanoit sen vaan niin hyvin. Voimia.

Itsellä hammas lohkesi ja hermo on esillä, arvaa onko kipeä? Ei voi syödä mitään, ei edes toisella puolella kun ei voi purra hampaita yhteen. No, kohta on päivystykseen aika.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itse kohelsin eilen töissä täten että oli mattopuukko taskussa ja oli jääny terä ylöspäin hieman auki ja laitoin käden taskuun ja naps! Pikkisormen kynnen alus auki. tekevälle sattuu! Ja välillä sattuukin :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Oijoi..kylläpä nauratti!! :D siis ei tietenkään pahalla, sanoit sen vaan niin hyvin. Voimia.

Itsellä hammas lohkesi ja hermo on esillä, arvaa onko kipeä? Ei voi syödä mitään, ei edes toisella puolella kun ei voi purra hampaita yhteen. No, kohta on päivystykseen aika.

Samalla linjalla mennään täällä, ei tosin hammas ole lohjennut vaan viisaudenhammas tunkee ulos ja on ihan V**UN kipeä. Öisin ei voi nukkua (tai ehkä muutaman tunnin saa nukuttua) ja tuska on mitä mielipuolisin. Päivisin ei ole ongelmaa, mutta yöllä kipu yltyy sellaisiin mittasuhteisiin että itku ei todellakaan ole kaukana. Olen suunnitellut jo akkuporakoneella leukaluuhun poraamista ja pihtejä joilla repiä tuo pirulainen ulos. Kummallista tuo kun päivällä ei ole mitään ongelmaa. :confused:

Pitäisi varmaan hammaslääkäriin mennä, vihaan kyllä kyseistä paikkaa sydämeni pohjasta. :eek:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Socom, Beta, Scheiße

jep... mulle tuli Eurogamerissa että oot onnekas kun pääsit rekisteröitymään, sitte ku painoin emailissa linkkiä ni tuli lukee, että koodit on loppunu... mutta tuskin kovin paljoa hävisin, ku mitä noita kommentteja lataus ajoista lukee :D en mä ois nii kauaa jaksanu venata :p
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

mulle kävi talvella sillee et lähin mönkkärillä tykitteleen mettätielle ja ajoin jonku 2km sunnillee nii sit se hyyty ja sitte söi miestä ku piti starttailla ja kova pakkane viel:mad: mut kyl se sit sytty ja pääsi takas
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

hohhoi taas ketutukseen aihetta. Tänään viimein tuli play.comista tilaamani Doomsday Bluray. Paitsi ettei tullutkaan doomsday vaan joku tun tiesto copenhagen musiikki bluray. Kellään tietoa kauanko yleensä menee play.comin kanssa tuon asiakasvaihtohomman kanssa, eli kunnes saan sen mitä tilasinkin? kuukausi? puoli vuotta? reklmaatiota jo pistin.

No niin nyt on laitettu menemään takaisin väärä tavara. Kirjattuna piti lähettää, koska postin mukaan asiakaspalautusta ei ole ulkomaille. Hinnaksi tuli vain onneksi 6.10 :) sama kuin kotimaankin kirjattu kirje. Myös oikea levy oli tänään lähtenyt tulemaan mulle ilmoitettiin play.comista. Vielä karhuan ton summan ku niiden vikanhan se oli (ja lukee returns policy osiossakin tuo että korvaavat jos oma vika) Puhelinmyyjä yritteli taas tänään ja 4 kieltoa riitti tällä ekrtaa uskomaan etten osta mitään. Soitanpa vielä tuohon estonumeroon niin kruunaa hyvän alun maanantaipäivälle :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuttaa itseä nyt oikein huolella. Pitkästä aikaan tänään firman tytöt haluais lähteä käymään johonkin kaljalla mun ja yhden toisen miespuolisen työkaverin kanssa. Viime kerrasta on jo vähän aikaa. Ja enkös minä ole kauheessa kuumeessa ja flunssassa...normaalisti mua ei kiinnostais pätkääkään, mutta mulla on tulevana viikonloppuna viikonloppuvapaa ensimmäistä kertaa juhannuksen jälkeen, eikä sitä viitsis nyt lähteä riskeeraamaan. Sitten tiedän, että jos en lähde sinne, ja tuskin lähden, niin huomenna työkaveri tulee käymään kahvilla ja kertoo taas, että kuinka hauskaa oli ja mistä kaikesta mä jäin paitsi...

Niin ja sitten yks "ketutuksen" kohde joka mulla on joka arkipäivä. Asun koulun vieressä ja mua ärsyttää ihan suunnattoman paljon kun noi koululaiset tukkii noi parkkipaikat skoottereillaan. Ei siinä mitään, mutta kun ne jättää tasan tarkaan yhden skootterin yhteen "ruutuun". Ja sitten kun itse tulet autolla jostain niin auto tarvii jättää kilometrin päähän, kun skootteri tytöt ja pojat eivät osaa parkkeerata skoottereitaan paremmin. Joku kaunis päivä mä vielä teen sellasen "tarkan" taskuperuutuksen jossa jää jos on jäädäkseen skootteri jos toinenkin auton alle.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Samalla linjalla mennään täällä, ei tosin hammas ole lohjennut vaan viisaudenhammas tunkee ulos ja on ihan V**UN kipeä. Öisin ei voi nukkua (tai ehkä muutaman tunnin saa nukuttua) ja tuska on mitä mielipuolisin. Päivisin ei ole ongelmaa, mutta yöllä kipu yltyy sellaisiin mittasuhteisiin että itku ei todellakaan ole kaukana. Olen suunnitellut jo akkuporakoneella leukaluuhun poraamista ja pihtejä joilla repiä tuo pirulainen ulos. Kummallista tuo kun päivällä ei ole mitään ongelmaa. :confused:

Pitäisi varmaan hammaslääkäriin mennä, vihaan kyllä kyseistä paikkaa sydämeni pohjasta. :eek:

Suosittelen sitä hammaslääkäriä, voi meinaan äityä sen verran kipeäksi jos et hoida niitä irti.
Ja hammaslääkäriin kannattaa sitten varata aikaa melko äkkiä, ainakin meilläpäin joutuu odottamaan helposti monta viikkoa vaikka olisi ihan paskana, ellei sitten yksityiselle mene.

Nimim. 4 viisaudenhammasta poistettu...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Samalla linjalla mennään täällä, ei tosin hammas ole lohjennut vaan viisaudenhammas tunkee ulos ja on ihan V**UN kipeä. Öisin ei voi nukkua (tai ehkä muutaman tunnin saa nukuttua) ja tuska on mitä mielipuolisin. Päivisin ei ole ongelmaa, mutta yöllä kipu yltyy sellaisiin mittasuhteisiin että itku ei todellakaan ole kaukana. Olen suunnitellut jo akkuporakoneella leukaluuhun poraamista ja pihtejä joilla repiä tuo pirulainen ulos. Kummallista tuo kun päivällä ei ole mitään ongelmaa. :confused:

Pitäisi varmaan hammaslääkäriin mennä, vihaan kyllä kyseistä paikkaa sydämeni pohjasta. :eek:

Multa irrotettiin viisaudenhammas pari vuotta sitten, ja itse olin myös pitkittänyt käyntiä. Kaikki kylmä vihloi, ja muutenkin nesteet ja suklaa ja keksit yms, elämä oli yhtä tuskaa. No sitten menin hammaslääkäriin (aika varattu, meni noin viikko pari ennen ku pääsi) ja poisto ei sattunut yhtään, vaikka se ruuvimeisselin näköisellä työkalulla poistettiinkin :p hampaiden poraaminen sattuu paljon enemmän. Kyllä oli outo sen jälkeen syödä kaikkea ja aina odotti että nyt vihloo, mutta mitään ei tapahtunutkaan. Hampaan irrottamisen jälkeen on vaan tympeä kun sitä verta pitää niellä, ja ei sais sylkeä, että se haava sulkeutuu.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itselläni on ihan itseaiheutettu vitutus päällä. Ensin tuli tilattua Mercenaries 2 VG+:sta, paitsi että piti olla PS3-versio. Tuli sitten vahingossa tilattua PS2.

Lisäksi kävin lauantaina hankkimassa Honda CB 750 ja siinä oli kytkin niin luistava, että jouduin ajamaan sen suoraan levynvaihtoon. Nyt täällä olisi kiva aurinkoinen ilma ja pyörä ainakin pari päivää huollossa.

Saatana.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

On taas hauskaa olla PS3:n omistaja. Pelit myöhästelee ja demot myöhästelee. Jos kaupan hyllylle sattuu vihdoin ilmestymään se kauan odotettu peli, niin sehän on luonnollisesti ominaisuuksiltaan boksi-versiota mittavasti riisutumpi. Kiesus!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

On taas hauskaa olla PS3:n omistaja. Pelit myöhästelee ja demot myöhästelee. Jos kaupan hyllylle sattuu vihdoin ilmestymään se kauan odotettu peli, niin sehän on luonnollisesti ominaisuuksiltaan boksi-versiota mittavasti riisutumpi. Kiesus!

Näin juuri, tämän takia tänään tai siis torstaina (eilen) mietin, että pitääkö mun ostaa ÄksBoks että saan ittelleni sen kauan kaivatun NBHL09:N!!! :mad:
Mikä hemmetti siinä Sonyn versiossa kusee, mikä ei kuse Boksin versiossa???
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Okei, nyt on vähän pakko tulla avautumaan...

Noin kuukausi sitten tilasin itselleni discshopista PSP Carry Case (Musta). Tuote oli tilapäisesti loppunut kun sen tilasin, mutta ajattelin, että ei siinä varmaan paria viikkoa kauempaa kestä, että sellasia tulee lisää. Noh...kului kuukausi. Tämän jälkeen menin uudestaan tutkimaan sivustoja ja huomasin, että heillä oli varastossa 1kpl PSP Deluxe Carry Case (Valkoinen). Ajattelin sitten, että mitä väliä sillä nyt sitten on, että minkä värinen se on jne. ja otin yhteyttä discshopiin, jos vaihto olisi mahdollinen. Ja kyllähän se onnistui. Kävin tilaamassa itselleni sivuilta tuon valkoisen Deluxe version ja heti seuraavana päivänä se näytti, että toimitettu. Sivut kuitenkin näyttivät myös, että yksi valkoinen Deluxe Carry Case olisi myös käsittelemättömissä tilauksissa. Otin tästä sitten jälleen kerran yhteyttä discshopiin, että ilmeisesti on joku virhe tapahtunut, että minulla ei ole tarvetta kahdelle samallaiselle tuotteelle. Tänään sitten oli tullut vastaus sähköpostiin, että "asia on ihan ok. varastokirjanpidossa oli tapahtunut sekaannus ja sivustot ilmoittivat lähteneeksi tuotteeksi sellaisen mitä meillä ei oikeasti ollutkaan varastossa. tämä tilaus on hyvitetty.". Eli toisin sanoen, ei ollut valkoista Deluxe Carry Caseakaan varastossa. Päätin sitten vielä käydä katsomassa discshopista, että onko siellä mitään PSP Carry Caseja varastossa ja onhan siellä. PSP Carry Case (Musta). Eli juurikin se minkä olin alunperin tilannut...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voisi tosiaan hieman avautua tässä...Guitar Hero kolmosesta, Legend Of Rockista.

Kävin ostamassa kyseisen pelin OnOffista, kun sattui olemaan niinkin halvalla kuin 79,90. Säästin ilmeisesti väärässä paikassa, koska jo kaksi kitaraa on ollut enemmän tai vähemmän rikkinäisiä. Soitin nyt sitten vielä kerran asiallisesti kyseiseen kauppaan ja lupasin hakea vielä kerran yhden kitaran, josko strummeri nyt toimisi kunnolla. Ensimmäinen ei ottanut jokaista strummerin painallusta ja toinen jumittuu silloin tällöin alas painettaessa. Eikä oikein huvittaisi opetella soittamaan Sixaxixella. Muoveissa olleet molemmat, mutta kuitenkin olleet jossain testikäytössä. Kele! Kaiken lisäksi ne dösäkulut päälle, kun joutuu keskustassa ravaamaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt ottaa päähän nuo muoviset perkeleet, joita jostain kumman syystä näkyy jokaisessa isommassa suomalaisessa urheilutapahtumassa. Lätkä, futis tai koripallo, niin yleisö on noita kapuloita täynnä ja näky on vähintään naurettava. Eikö enää normaali taputtaminen riitä, kun jokaiselle muksulle, muijalle ja vaarille on pitänyt jakaa muoviset fallokset käsiin. Kuka tämän buumin on keksinyt ja mikä noiden tuubien funktio on?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voisi tosiaan hieman avautua tässä...Guitar Hero kolmosesta, Legend Of Rockista.

Kävin ostamassa kyseisen pelin OnOffista, kun sattui olemaan niinkin halvalla kuin 79,90. Säästin ilmeisesti väärässä paikassa, koska jo kaksi kitaraa on ollut enemmän tai vähemmän rikkinäisiä. Soitin nyt sitten vielä kerran asiallisesti kyseiseen kauppaan ja lupasin hakea vielä kerran yhden kitaran, josko strummeri nyt toimisi kunnolla. Ensimmäinen ei ottanut jokaista strummerin painallusta ja toinen jumittuu silloin tällöin alas painettaessa. Eikä oikein huvittaisi opetella soittamaan Sixaxixella. Muoveissa olleet molemmat, mutta kuitenkin olleet jossain testikäytössä. Kele! Kaiken lisäksi ne dösäkulut päälle, kun joutuu keskustassa ravaamaan.

Ihan yleistä että on vikoja noissa Les Pauleissa, joten turha epäillä kaupan puolesta mitään. Halvalla tehty, kalliilla myyty.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kyllä nyt miestä ahdistaa kun emäntä päätti täräyttää tyttöjen illan pystyyn ja vaikka pitkähkön letin omaankin en siltikään tunne olevani yksi munattomista :D Ja tuo iloisen hilpeä kohta juovuksissa oleva naislegioona on invasionoitunut kodin komentokeskukseen eli olohuoneeseen jossa sijaitsee salarakkaani PS3 sekä Xbox joten en pysty pakenemaan edes tuonne toiseen ulottuvuuteen. Baariin en jaksa lähteä kun huomena joutuu illalla töihin. Epätoivon valloittaessa mieleni tein kamikaze syöksyn olohuoneeseen ja nappasin läppärin mukaan ja linnoittauduin makkariin mukanani survival muonapack eli lonkerosalkku :D Eipä tässä muuta voi todeta kuin että please cry for me Argentiinaaaaa..... :p
 
Ylös Bottom