Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt rupes pänniimään dna. Syyskuussa tuli tarjous että 12kk määräaikainen 8mt netti 34, nyt sitten pamahtikin 49 lasku ja soitin että mitäs tämä on, nyt väittää kivenkovaan että se oli vain 34 vain vuoden loppuun asti. Olen melkein 100% varma että sen piti olla tuo 12kk se 34. Käyttikö joku muukin tuon tarjouksen hyväkseen ja miten muistatte tuon hinnan?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt rupes pänniimään dna. Syyskuussa tuli tarjous että 12kk määräaikainen 8mt netti 34, nyt sitten pamahtikin 49 lasku ja soitin että mitäs tämä on, nyt väittää kivenkovaan että se oli vain 34 vain vuoden loppuun asti. Olen melkein 100% varma että sen piti olla tuo 12kk se 34. Käyttikö joku muukin tuon tarjouksen hyväkseen ja miten muistatte tuon hinnan?

mä käytin vastaavan elisalta ja musta se oli mulla vuoden ainakin voimassa, vaihtu normihintoihin se tossa josain vaiheessa joka on sama mikä tuo dna:n 49 kk

edit: tuo mun netin nopeus nousi siis 8 ----> 24 siinä saa olla ja pysyä vaikka hintaa vähän lisää tuleekin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Seuraava ei ole hymyilyttävä, eikä se minua ketuta, mutta en tiedä, että mihin sen pistäisin.
Ketkä tunnustaa, siis Lahtelaisista, tai miksei lähistöltä :confused::D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Seuraava ei ole hymyilyttävä, eikä se minua ketuta, mutta en tiedä, että mihin sen pistäisin.
Ketkä tunnustaa, siis Lahtelaisista, tai miksei lähistöltä :confused::D

Hah. Taas kerran väännetty "hauska" ja erikoinen uutinen, sitten itse asia sivuutetaan kevyesti toteamalla:

"Kun tapahtumien kulkua myöhemmin selviteltiin, epäilty suklaapatukoiden näpistysyritys paisuikin huomattavasti vakavammaksi tapaukseksi."
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt rupes pänniimään dna. Syyskuussa tuli tarjous että 12kk määräaikainen 8mt netti 34, nyt sitten pamahtikin 49 lasku ja soitin että mitäs tämä on, nyt väittää kivenkovaan että se oli vain 34 vain vuoden loppuun asti. Olen melkein 100% varma että sen piti olla tuo 12kk se 34. Käyttikö joku muukin tuon tarjouksen hyväkseen ja miten muistatte tuon hinnan?

Mä käytin samaisen tarjouksen DNA:lta ja kyllä se oli vuoden voimassa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voi perkkele sentään. Löytyi levy jota olen etsinyt iät ja ajat, niinkin tylsästä paikasta kuin cdon. Mutta mutta. Hinta on 81 EUROA!!!

Siis mitä ihmettä? Kyseinen kiekko on importti mutta silti. Mikä jeesus noissa importeissa oikein maksaa? :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voi perkkele sentään. Löytyi levy jota olen etsinyt iät ja ajat, niinkin tylsästä paikasta kuin cdon. Mutta mutta. Hinta on 81 EUROA!!!

Siis mitä ihmettä? Kyseinen kiekko on importti mutta silti. Mikä jeesus noissa importeissa oikein maksaa? :mad:

No huh huh, aika tyyriiltä tosiaan vaikuttaa... mikäs levy on kyseessä?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voi perkkele sentään. Löytyi levy jota olen etsinyt iät ja ajat, niinkin tylsästä paikasta kuin cdon. Mutta mutta. Hinta on 81 EUROA!!!

Siis mitä ihmettä? Kyseinen kiekko on importti mutta silti. Mikä jeesus noissa importeissa oikein maksaa? :mad:

Mikä levy kyseessä?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuohan on ihan "normaalia Cdonilla. Välillä sieltä löytyy yli 100 euroa maksavia pelejä yms. Joku virhe täytyy olla eli melkein kannattaisi ottaa yhteyttä sinne ja kysyä onko tuo todella se oikea hinta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Auton ikkunahissin moottori hajosi.. Hinta:804 Kelkkoineen ym :eek: Saksan ebaysta löysin hintaan 150. Pitää vielä rommuttamot soitella. Tai myydä auto pois! :rolleyes: Ihanan kallista- Elämä on..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuohan on ihan "normaalia Cdonilla. Välillä sieltä löytyy yli 100 euroa maksavia pelejä yms. Joku virhe täytyy olla eli melkein kannattaisi ottaa yhteyttä sinne ja kysyä onko tuo todella se oikea hinta.

Jaa, noita virheitä on sitten enemmänkin sillä osui pienellä tutkiskelulla silmiin joukko muitakin naurettavia hintoja, kuten esim AC/DC ´"Dirty Deeds Done Dirt Cheap" japsi mportti samaan hintaan (81 euroo) Oli siellä joku 107 euroakin...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jaa, noita virheitä on sitten enemmänkin sillä osui pienellä tutkiskelulla silmiin joukko muitakin naurettavia hintoja, kuten esim AC/DC ´"Dirty Deeds Done Dirt Cheap" japsi mportti samaan hintaan (81 euroo) Oli siellä joku 107 euroakin...

Joo noita on kyllä osunut silmään vähään väliä mutta en kyllä jaksa uskoa että oikeasti tuolla hinnalla yrittävät myyntiään edistää ellei joku hölmö sitten moisia summia ilomielin maksa :rolleyes:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Auton ikkunahissin moottori hajosi.. Hinta:804 Kelkkoineen ym :eek: Saksan ebaysta löysin hintaan 150. Pitää vielä rommuttamot soitella. Tai myydä auto pois! :rolleyes: Ihanan kallista- Elämä on..

Ei tuohon yleismallinen kävisi?
Eivät ole kovinkaan kalliita...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vähän ketuttaa, kun reippaana, huolimatta törkeästä väsymyksestä päätin raahautua kouluun ja todeta, ettei opettajaa ole ja täten ei tuntejakaan. Eipähän tarvi koodailla.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa, tuli verkkokaupalta viesti että menee 10-20 päivää tuotteessa minkä piti tulla maanantaina.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Luokkalaiset tyttöni ketuttaa.. Yksi väittää tietävänsä kenestä tykkää ja että olisi meidän luokalla ja tätä rataa.. Sitten rupesi oikein kettuilemaan ku en kestä totuutta ja tätä rataa.. Ja sitten vielä toinenkin luokkalainen tyttö rupesi siin kettuilemaan..

Pieneltähän tämä tuntuu, mutta todella ketuttavaa on..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tämän viikon ketutukset summa summarum:
- Laajakaista-yhteyden saaminen uuteen asuntoon kestää, kestää ja kestää.
Luvatut kaksi viikkoa ovat jo täyttyneet (Torstaina..)

Jokseenkin turhauttavaa mennä maksuautomaatille asti makselemaan lippuja ja lappuja, kun saman asian voisi hoidella kotisohvallakin.
Pientä on ketutus, mutta juuri nyt se tuntuu todella ketuttavalle.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Luokkalaiset tyttöni ketuttaa.. Yksi väittää tietävänsä kenestä tykkää ja että olisi meidän luokalla ja tätä rataa.. Sitten rupesi oikein kettuilemaan ku en kestä totuutta ja tätä rataa.. Ja sitten vielä toinenkin luokkalainen tyttö rupesi siin kettuilemaan..

Pieneltähän tämä tuntuu, mutta todella ketuttavaa on..

siis, sun tytöt, jotka on samalla luokalla kuin sinä, luulee tietävänsä kenestä sinä? tykkäät ja epäilevät sen olevan samalla luokalla kuin sinä? ja sun tytöt? ettäs kehtaavat.
 
Ylös Bottom