Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kyrsii se, että yhtiö aikaisti talvilomat joulukuun alkuun. No ei se mitään, ei sitten hiihdellä keväällä paljoa putkeen. Toinen asia mikä kyrsii vieläkin enemmän on se, kun ennakkotilattu ja maksettu peli ei postin lakkohommien takia ehdi tulla perille ennen kuin tuo aikaistettu talviloma päättyy.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Sähkökatkot... Koneet ihan juntturissa niiden takia. Pelästyin jo, kun PS4 ei meinannut lähteä päälle. Ja jos sähköt ei pätki, niin sitten netti vähän väliä. Ensilumi ja kaikki on sekasin. On tää elämä kovaa :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kyrsii kun kokoajan sattuu, perkele että on ärsyttävää. Aina johonkin paikkaan. Eikä mikään tepsi, käy luoteen päälle aika melkosen paljon.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Viikko numero 7 rupeaa olemaan täynnä hotellielämää, kyllä sitä himaan kaipaisi jo pikkuhiljaa, jos parin viikon päästä onnistuisi.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Perjantaina katos puhelin, eilen pankkikortti....

Ei kettään viittis soittaa pankkiin ja kuolettaan sitä? :D

Voi mories....
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tää varmaan kuuluis ny tonne ilosiin asioihin:

Pankkikortti löyty...ihan vaan lompakosta jumalauta :D Olin sen jotenki onnistunu tunkeen sillai "vuoren väliin", tiätteks. Emmääkä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tää varmaan kuuluis ny tonne ilosiin asioihin:

Pankkikortti löyty...ihan vaan lompakosta jumalauta :D Olin sen jotenki onnistunu tunkeen sillai "vuoren väliin", tiätteks. Emmääkä.
Toivottavasti kerkesit vielä kuolettamaan. :D itse joskus soitin kaikki kortit kiinni, hävinneeksi ja mitälie kun hukkasin lompakon. Löysin sen sitten jääkaapista paria päivää myöhemmin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Toivottavasti kerkesit vielä kuolettamaan. :D itse joskus soitin kaikki kortit kiinni, hävinneeksi ja mitälie kun hukkasin lompakon. Löysin sen sitten jääkaapista paria päivää myöhemmin.

En kerenny. Muuten varmaan oisinki, mut enhän mä oo viä löytäny sitä puhelinta :D
Se voi vaikka löytyäki viä jostain, meinaan kerran oli esim. housut uunissa ja kotiavaimet pesukoneessa..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuli äsken koettua elämäni vastenmielisin eläinlääkärikäynti. Aivan uskomatonta, että korkeasti koulutetulla henkilöllä on näin puutteelliset sosiaaliset taidot. Tähän päälle kun lisää vielä ylimielisen/besserwisser asenteen, oli omissa hermoissa pitelemistä.

Koirani kasvattajalla on kertynyt kokemusta yli 30 vuoden ajan ja olen saanut häneltä arvokkaita neuvoja milloin missäkin asiassa. Kertoo jotain kasvattajan ammattitaidosta, sillä hän on edelleen kiinnostunut koirani hyvinvoinnista ja on aina valmis auttamaan mieltä painavissa asioissa. Nyt kuitenkin nuorehko (~35v) naislääkäri teilasi silmiä räpäyttämättä monet kasvattajan vinkit. Noh, tuli mm. opittua ettei liha sovellu alkukantaiselle koiralle. Onneksi kyseinen henkilö ehti mainostaa lääkäriasemassa myytävää Royal Canin kuivamuonaa ja vitamiinilisiä.

Tekisi mieli kirjoittaa kyseisen henkilön nimi jokaisen nähtäväksi. Niin paljon ottaa päähän tämä 90€ käynti.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuli äsken koettua elämäni vastenmielisin eläinlääkärikäynti. Aivan uskomatonta, että korkeasti koulutetulla henkilöllä on näin puutteelliset sosiaaliset taidot. Tähän päälle kun lisää vielä ylimielisen/besserwisser asenteen, oli omissa hermoissa pitelemistä.

Koirani kasvattajalla on kertynyt kokemusta yli 30 vuoden ajan ja olen saanut häneltä arvokkaita neuvoja milloin missäkin asiassa. Kertoo jotain kasvattajan ammattitaidosta, sillä hän on edelleen kiinnostunut koirani hyvinvoinnista ja on aina valmis auttamaan mieltä painavissa asioissa. Nyt kuitenkin nuorehko (~35v) naislääkäri teilasi silmiä räpäyttämättä monet kasvattajan vinkit. Noh, tuli mm. opittua ettei liha sovellu alkukantaiselle koiralle. Onneksi kyseinen henkilö ehti mainostaa lääkäriasemassa myytävää Royal Canin kuivamuonaa ja vitamiinilisiä.

Tekisi mieli kirjoittaa kyseisen henkilön nimi jokaisen nähtäväksi. Niin paljon ottaa päähän tämä 90€ käynti.

Kai sentäs ostit Caniinia? Käy liimaamassa Ellu-tädin ilmotustaululle zooplussan mainos piruuttas. Ja miksei jonkun ammattitaitosen eläinlääkärinkin.

:D

-----------------------------------------------------------------------------------

Itseä muuten KETUTTAA IHAN VITUSTI. Piti lähteä jouluostoksille tänään + laittaa vielä tilausta brittein saarille muutamasta lahjasta, myyntipalkkioiden maksupäivä nääs. VITUT! Palkkioiden maksatuksessa tehty jotain "tarkistusajoja", ja multa oli sit tarkisteltu pikkusen rontti tuhat euroa pois....GGRRRRAAAAAAHHHH!

Nyt sit herra liiketoimintajohtaja lupas sentään tarkastella et mistähän tämä nyt johtunee... Eikä oo edes eka kerta kun jotain vastaavaa käy. Viimeks kesti 9 kuukautta että saivat puuttuvat hillot maksettua. Tosin silloinkaan ei ongelma ratkennut, totesivat vaan et ei ummarra, mut näpyttelivät sit maksun manuaalisesti.

Huoh. Kerjuulle vissiin lähdettävä et saa kakaroille lahjat hankittua jos ei johtoporras saa asioita kuntoon. *****
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tässähän alkaa ihan "ketuttamaan", tai paremminkin oikeastaan vaan naurattamaan negatiivisessa mielessä, kun katselee tuota jääkiekon U20 MM-ottelua Venäjä-Suomi :D Homma täysin hallussa ja 1-3 johto ja sitten pupelletaan Venäjälle 4 rysää puoleen erään :D Ei Herra Taivas, vaan Suomi pystyy tuohon! Elävästi tulee mieleen eräät toiset lätkän kotikisat ja Ruotsi-ottelu...Suomi ei vaan osaa voittaa lätkässä! Vaikka vastustaja tarjoaa voittoa tarjottimella, niin silti pitää pupeltaa!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tässähän alkaa ihan "ketuttamaan", tai paremminkin oikeastaan vaan naurattamaan negatiivisessa mielessä, kun katselee tuota jääkiekon U20 MM-ottelua Venäjä-Suomi :D Homma täysin hallussa ja 1-3 johto ja sitten pupelletaan Venäjälle 4 rysää puoleen erään :D Ei Herra Taivas, vaan Suomi pystyy tuohon! Elävästi tulee mieleen eräät toiset lätkän kotikisat ja Ruotsi-ottelu...Suomi ei vaan osaa voittaa lätkässä! Vaikka vastustaja tarjoaa voittoa tarjottimella, niin silti pitää pupeltaa!
Täällä vahva sama! Olisi mielenkiintoista saada faktaa montako ylivoimaa Suomella on nyt kahteen matsiin ollut ja montako laukausta niiden aikana on tullut. Liigamaista kulmassa nyhjäämistä, vaikka toki pari nättiä maaliakin. Ykkösketjukin on pakko laittaa remonttiin ensi peliin. Mutta eipä tuolla onneksi turnauksen voittajaa vielä ratkottu ja Suomi pelasi minusta paremmin, mutta maalit ratkaisee. Ja onhan sitä joskus jotain voitettu, niin miksei nytkin. :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tänään luukutetaan Motörheadia vinyyliltä.

Ei osaa vituttaa, koska osasi tätä jo jonkun verran odottaa. Enemmänkin sellainen kiitollinen olo miehen tekemisistä, vaikken koskaan kaikista suurin fani ollutkaan ja rispektit että heppu veti täysillä koko elämänsä loppuun asti. Kova jätkä, eipä tuu vastaavia mieleen.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

2 hyvin vituttavaa asiaa, ensimmäinen on lemmyn kilmisterin poismeno, jätkähän täytti just vasta 70!?.


toinen on Moontv:n gamer-peliohjelman lopetus...tämä ohjelma tuki mua isona osana eroa, saatoin uppoutua pelimaailmaan paskojen vitsien kera moneksi minuuteiksi kerrallaan. sain sitäkautta kipinän hankkia monta hyvää peliä ja myös vinkkejä peleihin. ja vielä pitkään tulen katsomaan edellisiä jaksoja aina kun elämä potkii päähän,on tylsää TAI halua vinkkejä tai vitsejä peleistä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tympii tämä jatkuva flunssakierre meillä. Ensin oli poika sairaana, sitten minä yli viikon kuumeessa ja nyt uudelleen pojalla alkoi. Seuraavaksi sitten taas minä arvatenkin. Kaikki kuukauden sisään. Tulispa kesä.
 
Ylös Bottom