Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Fyrkka asia on hoidossa että kyllä ne sieltä tulee tavalla tai toisella. Aina sitä vapaata kaipaa mutta itseni tuntien päivä kaksi tekemättä riittää ja sitten saatava jotain aktiviteettia kun ei se himassa lojuminen oikein sovi itselle. Kaipa siihenkin tottuisi mutta aina tottunut tekemään jotain, ehkä olisin roikkunut täällä vuosia vielä miettien onko tä sitä mitä tulevaisuudelta haluaa joten ihan hyvä ratkaisu toisaalta päästä löysästä hirrestä pois ja nyt niitä päätöksiä on pakko tehdä.

Ensi viikko vielä töitä ja sitten katsellaan mitä tekee, viimeistään eläkepäivillä on oltava mökki Kreikassa, siitä en tingi[emoji4]


3677bb300eb7eb633da71bbf1562fbea.jpg


Tuon puolesta voisi pitää hetken lomaakin, Softail projektin ostin kuukausi takaperin ja nyt sen voisi saada kesäksi jopa ajoon kun ehtii rakentelemaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kerrostalon sisäpiha-alueelta löytyi Soldier of Odin rekrylappu. Huojentava tunne, kun tietää että syrjäytyneet sossurotat ja samaan kastiin kuuluvat uusnatsit pitävät korttelin puhtaana.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Windows 8.1 voiko paskempaa käyttöjärjestelmää ollakkaan. Tai oikeastaan se, kun siihen pitää se microsoft tili luoda. 2 päivää takunnut porukoitten koneen kanssa. Vaikka tili on tehty ja pääsen työpöydälle asti. Kun tein eka paikallisen käyttäjän sen jälkeen, kun yritän kirjautua sisään niin ei voi muka kirjautua tulee vaan virhettä. Ja jos poistaa käyttäjän ja tekee suoraan microsoft tilin ja yrittää kirjautua sisään niin väittää, että väärä salasana. Salasana on kyllä oikeen, kun sillä pääsee toisella koneella kirjautumaan sisään netin kautta sinne microsoftin sivuille.


Aika myöhässä kommentoin tätä, mutta kyseistä tiliä ei tarvitse tehdä/rekisteröidä.
Itse skippasin koko roskan. Se ei nimittäin ole pakollinen.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Aika myöhässä kommentoin tätä, mutta kyseistä tiliä ei tarvitse tehdä/rekisteröidä.
Itse skippasin koko roskan. Se ei nimittäin ole pakollinen.

Eipä sitä tiliä tarvinnut tehdä. Mutta ei ne mitkään ohjelmat toiminut jos ei ollut tehnyt sitä tiliä. Mutta asia on onneksi ratkennut sillä, että asialla ei tehnyt mitään. Vähän vitutti, kun monta päivää takkusi kyseisen asian kanssa. Ja sitten olikohan siinä päivä vai kaksi, kun en yrittänyt kirjautua sillä tilillä koneelle. Ja sitten, kun meinasin ruveta taas takkuamaan asian kanssa ja kirjauduin sisään niin sehän kirjautui sisään ihan, kun ei mitään ongelmaa olisi koskaan ollut. En tiedä tekikö Microsoft jonkun tilin palautuksen siinä ajassa, mutta nyt tili toimii ja koneelle pääsee kirjautumaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vähän kyllä ketuttaa, kun jokin aika sitten tuli vaihettua Vita poies. Jostain syystä nyt kiinnostaisi taas Vita ja laitoinkin Tori.fihin nykyisen läppärini vaihtoon Vitaan. Toki edellytyksenä se, että pelejä tulloo hyvin mukana. Kai se kunnollisin pelikokemus Vitalla vaatinee hyvän liudan pelejä? Viimeksi taisi olla vain GoW ja LBP.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt on kyllä Nikkillä helvetin hienon näköinen pyörä! :) Itse ajelen vanhemmalla muoviluodilla, toistaiseksi.

Niin jottei mennyt täysin ot:ksi niin eilinen päivä oli kyllä tysin perseestä; kaikki suunnitelmat illan suhteen kusi ja oli sellai stressiolo ettei ees uni maistunut. Noh, tänään uus päivä ja varmaan frendille maistelemaan tuliais-absinttia :D
 
Ei se vielä ole mutta tulee olemaan, rottamallin projektina ollut mutta muuttuu omissa käsissä täysin mutta kiitoksia [emoji4]

Ensi viikolla joka osa irti, moottori sodapuhallukseen, tankki tilattu Saksasta Cole Foster tyyppistä.

Kilkkeitä tilattu myös ja paljon on vielä tilaamatta mutta se rahan meno on rajua. Juuri tein 21" vanteesta kaupan mutta eniten tuskaa tuotti värivalinta, yleensä kaikki mustaa mutta tällä kertaa ei, nyt tulee sininen ja maalit hainkin jo ja toivottavasti pääsen maalailemaan ensi viikolla.

Olkoon ketutus sitten rahanmeno, audin räppänään sitä juuri 1500+€ korjaamolla meni, kyllä kyrsi.

91b6e53cea099e89ae0def6c20612584.jpg


b0168f4c9dc841336410e291db662ffb.jpg
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

se että suuta kuivaa jossain peleissä ja joo SUUTA, pitää jossain peliä pelatessa pitää vesilasi aina mukana, en tajua. :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa vietävästi kun nostalgiakiimoissani menin ostamaan psn storesta Transformers Devastation pelin. Jaksoin vajaan tunnin verran fiilistellä kunnes tajusin, että tämä pelihän on aivan kakkaa.

20 rahan hukkasijoitus. Voi miksi digipeleillä ei ole jotain jos et pidä niin rahat takaisin mahdollisuus. Esim. tunnin sisällä ostamisesta saisi palauttaa. Tykkäisin. Voi kökkö.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa vietävästi kun nostalgiakiimoissani menin ostamaan psn storesta Transformers Devastation pelin. Jaksoin vajaan tunnin verran fiilistellä kunnes tajusin, että tämä pelihän on aivan kakkaa.

20 rahan hukkasijoitus. Voi miksi digipeleillä ei ole jotain jos et pidä niin rahat takaisin mahdollisuus. Esim. tunnin sisällä ostamisesta saisi palauttaa. Tykkäisin. Voi kökkö.

Kannattaa käyttää sitä pleikkarin valikosta löytyvää suoratoistopalvelua. Sitä kautta tarkistanut epävarmoissa tilanteissa ostaakko vaiko ei.

Nostalgian takia ei kannata hyviä muistoja pilata. Antaa niiden jäädä sinne taakse ja kohti uutta. Sen on todennut karvaasti useamman kerran.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Joo huomasin. Katselin toki arvosteluja ja peliklippejä ja todella hauskalta vaikutti. Olen kyllä erittäin harkitseva ja varovainen ostelija, mutta tällä kertaa ei vaan enää homma toiminu kun itse hyppäsin puikkoihin. Harmi.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Joo huomasin. Katselin toki arvosteluja ja peliklippejä ja todella hauskalta vaikutti. Olen kyllä erittäin harkitseva ja varovainen ostelija, mutta tällä kertaa ei vaan enää homma toiminu kun itse hyppäsin puikkoihin. Harmi.

Silent Hill on minulle sellainen pelisarja, että mieluummin katson kun joku muu pelaa, sen sijaan että pelaisin itse. Taistelut oli semmoista äheltämistä, että tunnelma kärsi ja eteneminen tökkäsi. Muuten SH oli laatua.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tässä olisi jo oikein miellyttävä idea: http://m.pelaajalehti.com/#!/uutiset/39612

mikä sua tossa tarkalleenottaen v"TÖÖÖÖT"aa?


-----------------

itseä nakertaa mitkääs muut kuin univaikeudet, tuli viime yönä nukuttaua ruhtinaalliset 17h(joo kyllä 17h). parikertaa olen nyt koittanut kokeilla ja niin sitä sitten pyörittelee peukaloita ja miettii kissankaimanoravanmummon nimeä...yleensä kun on entinen elämä ja exä paukahtanut mieleen niin olen ymmärtänyt nousta sängystä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lyhyesti: Ostin sian säkissä. Ei hätää. Pääsin tilanteesta yli. Ostin paremman pelin. :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lyhyesti: Ostin sian säkissä. Ei hätää. Pääsin tilanteesta yli. Ostin paremman pelin. :D

jos jotain tästä tilanteesta haluaa oppia että kaikki raha mikä tulee se menee joko omasta kurkusta alas tai koiran, niin SE että esimerkiksi pelejä ei enään osta hypen tai "moni muukin ton on ostanut" takia vaan on tutkinut pelin kehityshistoriaa/ottanut pelistä selvää ja testannut sitä.

koska pelisarja tai peli tyyli jota sua on parivuotta kiinnostanut ei välttämättä enään jaksa kiinnostaa niin kovin, ehkä iän tuoman rauhallisuuden tai jonkun muun takia. näin kävi Codille ja ehkä vähän myös HALO pelisarjalle(tosin haloa en jätä koskaan!!)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

jos jotain tästä tilanteesta haluaa oppia että kaikki raha mikä tulee se menee joko omasta kurkusta alas tai koiran, niin SE että esimerkiksi pelejä ei enään osta hypen tai "moni muukin ton on ostanut" takia vaan on tutkinut pelin kehityshistoriaa/ottanut pelistä selvää ja testannut sitä.

koska pelisarja tai peli tyyli jota sua on parivuotta kiinnostanut ei välttämättä enään jaksa kiinnostaa niin kovin, ehkä iän tuoman rauhallisuuden tai jonkun muun takia. näin kävi Codille ja ehkä vähän myös HALO pelisarjalle(tosin haloa en jätä koskaan!!)

Nykyään on onneksi myös tuo Youtube, josta ainaki itse katselen useitakin läpipeluu- videoita. Jos peli tuntuu ensimmäisen jakson jälkeen hyvältä niin ostan itselle. Näin kävi mm. Undertalen sekä aikoinaan Bioshock Infiniten kanssa :) eipä mene rahoja hukkaan. Toki Steamin alet aina pettävät ja tulee ostettua myös sellaista, josta ei loppupeleissä (heh) välttämättä tykkää niin paljoa.
 
Ylös Bottom