Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Niinhän sitä lääkäritkin sanovat, ettei illalla kannata enää Duactia ottaa, kun menee unet. Itelläni kumminki aivan päinvastaset vaikutukset (?!) Joskus on pakko vetää tunnin tirsat pillerin perään.

No onhan niitä käänteisvaikutuksia olemassa. Että ei ole täysin uskomatonta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Aavistuksen ketuttaa kun auto ei mennyt katsastuksesta läpi, ok viedään sitten korjaamolle ja kaveri huollon varaamisen yhteydessä arvioi hinnaksi noin 1000 ja ketutuksen määrä sen kuin kasvaa.

No sitten tulee tekstiviesti tyyliin "Hei, autonne on korjattu ja valmis haettavaksi, kustannusarvio 1448" ja ketutuskäyrä nousee tai nousi entisestään:)

Mitä ihmettä ne on sille autolle tehny?
Vaihtanu moottorin?!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mitä ihmettä ne on sille autolle tehny?
Vaihtanu moottorin?!

Vähän kaikenlaista vikaa oli päässyt kertymään, hintavimpana etuiskarit joutui vaihtoon, kallistuksenvakaajan tapit uusiks ja jotain muutakin vielä. Aika uskomatonta silti osien hinta tuossa oli n.570 ja työ n.870:eek: Kyllä sitä joutuu sulattelemaan vieläkin aika tavalla.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Melko kallista. Hiljattain vaihdettiin "harrastepeliin" kaikki iskarit ja jouset eikä ollut kummoinen kestoltaan homma vaikka olutta kuluikin :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Oli taas aika käsittämätön päivä.
Jouduin jättämään treenit väliin, kun käsi oli melko lailla paskana.
Ei siinä mitään, kuulen että en välttämättä pääse katsomaan Mötley Crüeta Tampereelle ja tähän kaiken hyvän päälle kännykkä ottaa lopputilin. Mahtavaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Saako udella auton merkkiä ja oliko merkkikorjaamo vai "nyrkkipaja" joka teki remontin?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Chrysler Voyager ja merkkikorjaamo totta tosiaan, niillä taitaa lääkärit korjailla autoja kun katsoo mikä oli työn osuus laskusta:)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Chrysler Voyager ja merkkikorjaamo totta tosiaan, niillä taitaa lääkärit korjailla autoja kun katsoo mikä oli työn osuus laskusta:)

Eikös olisi ennemminkin kannattanut viedä osaavaan nyrkkipajaan korjattavaksi, voisi veikata että muutama satku olisi ollut halvempaa :p
ei noihin merkkikorjaamoihin kannata viedä... jo ton hinnan takia ;)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eikö ketään täällä ketuta sää? Siis mitäs kesää se tällainen on?? Ulkona on pirun kylmä ja aurinko ei ole näyttäytynyt kohta viikkoon. Jippiaijee! :(
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eikös olisi ennemminkin kannattanut viedä osaavaan nyrkkipajaan korjattavaksi, voisi veikata että muutama satku olisi ollut halvempaa :p
ei noihin merkkikorjaamoihin kannata viedä... jo ton hinnan takia ;)

Varmaan olisikin, mutta oli myös tarve saada korjatuksi ja uudelleen leimaan, tämä merkkikorjaamo sattui olemaan muutamien satojen metrien päässä katsastusasemasta niin ajoin sen sinne. Joskus laiskuudesta rokotetaaan:)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eikö ketään täällä ketuta sää? Siis mitäs kesää se tällainen on?? Ulkona on pirun kylmä ja aurinko ei ole näyttäytynyt kohta viikkoon. Jippiaijee! :(
Ei kumisaapaskeleissä ole mitään vikaa. Suomen kansallisjalkine tai ainakin pitäisi olla. Okei itse asiaan siis ei harmita helpottaa allergiaani huomattavasti kun on sateista jatkuisi nyt ainakin vielä muutaman viikon lisää ja sitten helteet päälle. Ketutellaan allergiaani.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eikö ketään täällä ketuta sää? Siis mitäs kesää se tällainen on?? Ulkona on pirun kylmä ja aurinko ei ole näyttäytynyt kohta viikkoon. Jippiaijee! :(

Paremmin jaksaa tuolla ulkona kuin myös sisälläkin touhuta kun ei tuo helle piinaa jatkuvasti. Ei sillä, kyllä sitä saa olla välillä vähän lämpimämpääkin jonkin aikaa vuodesta, niin sitä taas erilailla nauttii niistä muista vuodenajoista. Itse en kyllä ole mikään kesäihminen mutta vaihtelu virkistää.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Hatuttaa vietävästi lähteä moottoripyörä-häppeningin järkkäriksi taas koko yöksi.
Eilen oli pauttiarallaa +5 astetta lämmintä ja tuuli niin peijakkaasti, että meinasi usko loppua.

Lisäksi vanhoille (jääräpäisille) motoristeille on mukava yrittää selitellä miksi anniskelualueelle ei voi tuoda omia juomiaan..
No, olempahan jälleen oppinut uusia haukkumasanoja pitkän liudan..

Hajoaminen kylmään säähän saattaa onneksi sentään olla ohi, kun aurinko nyt tällähetkellä vielä mollottaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Miksi joitakin ihmisiä on siunattu tällaisella ns.mulkkumagneetilla joka vetää puoleensa kaiken maailman kusipäitä jotka tulee joko aukomaan päätään tai suoraan päälle vaan? Itse kuulun tähän onnettomaan ihmisryhmään ja jo yläasteelta asti olen tästä saanut nauttia. Usein olen puhumalla päässyt tilanteesta pois ja joskus taas en yms.

Noh eilen oltiin kaveriporukalla Tallinan risteilyllä ja hauskaa oli ja olut virtasi perinteiseen malliin. Kaikki meni käsikirjoituksen mukaan KUNNES vähän ennen satamaan saapumista päätimme käydä laivan kannella nauttimassa oluet. Meitä oli neljä ja kävelimme nätissä rivissä ja eiköhän tuo jurrissa oleva rakkari tule meikäläisen hihaan kiinni. Eli tottakai juuri minun kuten tuttuun tapaan aina käy. Tilanne oli todella hämmentävä sillä tämä runsaasta ylipainosta kärsivä roketirollimies jutteli eka tosi mukavia ja kertoi mun olevan hyvä tyyppi yms kunnes yhtäkkiä nappaa mua hihasta kiinni ja sanoo että vihaa hevilettejä ( tällä toverilla oli itsellään myös pitkä ja paskanen letti huom! ) ja sano että näyttää nyt mulle miten heitti kerran yhen hevarin yrittäen viskata mua kannella olevan penkin päälle.

Tämä ei luonnollisestikaan käynyt mulle päinsä ja sanoinkin että annapas olla sillä mä en tästä liiku mihinkään. Yritän aina ensin puhua itseni tilanteesta ulos ja hyvin usein siinä olen onnistunutkin mutta tällä kertaa ei näyttänyt toimivan. Rakkari otti ilmeisesti nokkiinsa kun ei saanut mua heitettyä ja sitten sano kuuluvansa Bandidos jengiin ja alkoi esittelemään tatuointejaan. Tod.näk. on että puhui paskaa mutta en viittiny siinä tilanteessa alkaa kyseinalaistamaan jutun paikkaaansapitävyyttä. Yritin lähteä mutta heppu roikku hihassa kiinni ja sit tuli isku mahaan. Onneksi mulla on nämä teräksestä valetut vatsalihakset ( ja kova humalatila ) joten isku ei tuntunut missään. Olin valmiina käymään vastaiskuun mutta samantien onneksi laivapoliisi keskeytti tilanteeen ja paha rakkari lähti ilmeiseti putkaan. Tapahtuma kävi niin nopeasti etten oikein ehtiny tajuamaan edes mitä tapahtu. Onneksi ei käynyt kellekään mitään eikä pilannut matkaamme. Mistä näitä munapäitä oikein sikiää? :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mistä näitä munapäitä oikein sikiää? :mad:
Noilla Tallinnan risteilyillä näyttää olevan usein sen verta junttia porukkaa, etten yllättyis mistään mitä siellä tapahtuu. Paikassa opiskelevana ketuttaa toisinaan matkustaa kotiin, sillä matkaseuraksi osuu jos jonkinmoista kännistä idioottia.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vituttaa kun toi Xbox meni rikki ja ***** moisia vaikeuksia sen takuuseen saamisessa! UPS:ltä tuli sähköposti ja siinä ne linkit ei toimi! (Toimii jotkut 2 mutta ne on turhia, jotain käyttöohjeita!) Ja vituttaa että PS2 on niin paska.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

04-Vuoden autosta pamahti ilmastointi,tuuletus ja pissapoika yksikkö samaan aikaan. :mad:
Ei hajuakaan mikä tuli. Auto käyntiin kaikki pimahti. Sulakkeet tarkistettu ei mitään. Ainoa oli radio mikä lähti vielä käyntiin vaikka sekin sammu. Paljonkohan korjaus tulee verottamaan?? ei taida 3 numeroa riittää??


Ei vitutakkaan =) Olikin vain sulake.. Ja samaan hintaan korjaajasetä vaihto uuden etulampun.
Kaikki tämä 24.40

Jee =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom