Minä ehdottelen aina alempia hintoja jos hinta ei ole heti sopiva. Ihan sama mitä siellä lukee. Laitan ystävällisesti viestin että jos sopii, niin voin X eurolla tuotteen hakea pois. Usein nuo on vielä ilmoituksia, joissa tuote roikkunut kauan myynnissä, jolloin aika usein sitten tulee silti kaupat.Mä laitan nykyään aina ilmoitukseen isolla, että ei tinkivaraa eikä postitusta. Vähentää mukavasti näitä "voiks postittaa peräseinäjoel" ja "meneekö 5€?"-kysymyksiä. Ei kuitenkaan täysin. Aina löytyy vähintään se yksi oman elämänsä huutokauppakeisari, joka tarjoaa ihan mitä sattuu ja postit tietysti pitäisi kuulua samaan hintaan, mutta nämä on helppo ohittaa.
En kuitenkaan mielestäni tinkaa mitään älyttömyyksiä. Tinkaajille itse taas vastaan yleensä että hinnan koen olevan jo asiallinen tuotteeseen nähden, ellei sitten tuote ole roikkunut kauaa ja haluaa jo eroon, jolloin voin suostuakin.
Siis onhan se nimenomaan kannattavaa lähettää kun ei kilometrit kuluja tietääkseni nosta ja saa halvemmalla kuin hakea muualta tms.Niin vois tietty noinkin laittaa ilmoitukseen. Mulle ei postitus itsessään ole mikään ongelma. Olen lähettänyt kymmeniä paketteja ja postikin kilometrin päässä. Oma ennätys on matkassa minne paketti lähti niin 850km Lappiin. Ja sekin oli 5€ kirjaTodella kannattavaa mutta kun kauppa tuli ja ostaja sen halus sinne niin minähän lähetän. Pääasia että kauppa käy ja saa turhia pois käsistä.
Näin juuri.Tuossa on se ongelma jos kieltäytyy postituksista että kauppa jää usein sen takia tekemättä. Jos ostaja on vaikka 100km päässä tai kauempaa ja tuote on halpa niin ei kukaan lähde ajamaan 200km 10€ tuotteen takia. Antaa postin hoitaa kuljetus.
---
Jos muuten ketutuksesta ja Torista puhutaan, niin kenen mielestä tuo uusi salasanasysteemi on hyvä, sujuva tai järkevä? Itse en enää jaksa entisenkään vertaa käydä tuolla kun pitäisi aina kaivaa puhelin jostain että saa sähköpostista kertakäyttösalasanan. Sitten viimeksi se halusi vielä sen laittamisen jälkeen lähettää toisen tekstarilla ennen kuin pääsi sisään.
Ennen pääsin mistä vain kunhan kirjoitin salasana. Että tosi kätevä uudistus.
Tulee mieleen vain että halutaan porukkaa johonkin Torin sovellukseen kun tehdään muu käyttö niin paskaksi.
Itsellä ei ainakaan siis puhelin ole jatkuvasti kiinni kropassa, joten kun sohvalla surffaa läppärillä niin ei paljoa kiinnostaisi hakea puhelinta jostain toisesta huoneesta, laturista tai mistä liekään vain että saa jonkin salasanan kaivettua sähköpostista.
Ja miksikö en katso läppäriltä sitä? Koska sekin vaatii hyväksymisen sieltä puhelimen kautta että pääsee sähköpostiin. Tosin se on ihan itse asettama, joten siitä toki voi syyttää vain itseään. Toriin en kuitenkaan tuollaista paskaa tarvitsisi.
Tuo sähköpostiin pääsemättömyys läppärillä on muuten vähän outo. Toisella läppärillä onnistuu, toisella ei. Eikä auta vaikka laittaa että muistaa tämän laitteen jne.
Viimeksi muokattu: