Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä laitan nykyään aina ilmoitukseen isolla, että ei tinkivaraa eikä postitusta. Vähentää mukavasti näitä "voiks postittaa peräseinäjoel" ja "meneekö 5€?"-kysymyksiä. Ei kuitenkaan täysin. Aina löytyy vähintään se yksi oman elämänsä huutokauppakeisari, joka tarjoaa ihan mitä sattuu ja postit tietysti pitäisi kuulua samaan hintaan, mutta nämä on helppo ohittaa.
Minä ehdottelen aina alempia hintoja jos hinta ei ole heti sopiva. Ihan sama mitä siellä lukee. Laitan ystävällisesti viestin että jos sopii, niin voin X eurolla tuotteen hakea pois. Usein nuo on vielä ilmoituksia, joissa tuote roikkunut kauan myynnissä, jolloin aika usein sitten tulee silti kaupat.

En kuitenkaan mielestäni tinkaa mitään älyttömyyksiä. Tinkaajille itse taas vastaan yleensä että hinnan koen olevan jo asiallinen tuotteeseen nähden, ellei sitten tuote ole roikkunut kauaa ja haluaa jo eroon, jolloin voin suostuakin.

Niin vois tietty noinkin laittaa ilmoitukseen. Mulle ei postitus itsessään ole mikään ongelma. Olen lähettänyt kymmeniä paketteja ja postikin kilometrin päässä. Oma ennätys on matkassa minne paketti lähti niin 850km Lappiin. Ja sekin oli 5€ kirja :D Todella kannattavaa mutta kun kauppa tuli ja ostaja sen halus sinne niin minähän lähetän. Pääasia että kauppa käy ja saa turhia pois käsistä.
Siis onhan se nimenomaan kannattavaa lähettää kun ei kilometrit kuluja tietääkseni nosta ja saa halvemmalla kuin hakea muualta tms.

Tuossa on se ongelma jos kieltäytyy postituksista että kauppa jää usein sen takia tekemättä. Jos ostaja on vaikka 100km päässä tai kauempaa ja tuote on halpa niin ei kukaan lähde ajamaan 200km 10€ tuotteen takia. Antaa postin hoitaa kuljetus.
Näin juuri.

---

Jos muuten ketutuksesta ja Torista puhutaan, niin kenen mielestä tuo uusi salasanasysteemi on hyvä, sujuva tai järkevä? Itse en enää jaksa entisenkään vertaa käydä tuolla kun pitäisi aina kaivaa puhelin jostain että saa sähköpostista kertakäyttösalasanan. Sitten viimeksi se halusi vielä sen laittamisen jälkeen lähettää toisen tekstarilla ennen kuin pääsi sisään.

Ennen pääsin mistä vain kunhan kirjoitin salasana. Että tosi kätevä uudistus.

Tulee mieleen vain että halutaan porukkaa johonkin Torin sovellukseen kun tehdään muu käyttö niin paskaksi.

Itsellä ei ainakaan siis puhelin ole jatkuvasti kiinni kropassa, joten kun sohvalla surffaa läppärillä niin ei paljoa kiinnostaisi hakea puhelinta jostain toisesta huoneesta, laturista tai mistä liekään vain että saa jonkin salasanan kaivettua sähköpostista.

Ja miksikö en katso läppäriltä sitä? Koska sekin vaatii hyväksymisen sieltä puhelimen kautta että pääsee sähköpostiin. Tosin se on ihan itse asettama, joten siitä toki voi syyttää vain itseään. Toriin en kuitenkaan tuollaista paskaa tarvitsisi.

Tuo sähköpostiin pääsemättömyys läppärillä on muuten vähän outo. Toisella läppärillä onnistuu, toisella ei. Eikä auta vaikka laittaa että muistaa tämän laitteen jne.

Viimeksi muokattu:
Itte yritän myydä romppeet aina ensin muualla kun torissa.. :D Viime vuonna sinne erehdyin laittamaan G923 ratti setin myyntiin ja eka tarjous oli just toi puolet pyynnistä ja tietenkin olis pitäny postit kuulua hintaan. En kelpuuttanu, niin nosti tarjoustaan huimalla eurolla ja ku en siihenkään suostunut, niin olin ahne paskiainen. xD

Sain sen setin kyllä myytyä sitten ihan pyyntihinnalla muutaman päivän sisällä.

Edit: Se tinkaaminen ei oo mulle ongelma, se ärsytyksen aihe on se millä yritetään tinkasta heti alkuun. Se puolet pois hp, niin tekee mieli olla tiputtamatta yhtään siinä kohti.

Viimeksi muokattu:
Tulee mieleen vain että halutaan porukkaa johonkin Torin sovellukseen kun tehdään muu käyttö niin paskaksi.
Tämä voi hyvin olla, koska se sovellushan taas toimii tosi hyvin. Salasanaa ei tarvitse juuri koskaan syöttää ja siellä pysyy hakuvahdit päällä, niin että ilmoittaa suoraan puhelimen ilmoituksiin. Sama tietysti jos joku viestittelee sitä kautta tai tekee tarjousta myymästäsi tuotteesta.

Käytän Toria pelkästään tuon sovelluksen takia ja juuri sen hyvän toimivuuden vuoksi mieluusti myyn (ja paljon myös ostan) Torin kautta. Selvästi käytettävyydeltään parempi kuin Huuto.net. Facebookin myyntiryhmät on taas sitten oma sillisalaattinsa, joissa ei mitään yhteisiä vakiintuneita sääntöjä tunnu olevan.

Kaikissa yllämainituissa kauppaan teen, mutta Tori kyllä selvästi kätevin käyttää.

Minä ehdottelen aina alempia hintoja jos hinta ei ole heti sopiva. Ihan sama mitä siellä lukee. Laitan ystävällisesti viestin että jos sopii, niin voin X eurolla tuotteen hakea pois. Usein nuo on vielä ilmoituksia, joissa tuote roikkunut kauan myynnissä, jolloin aika usein sitten tulee silti kaupat.

En kuitenkaan mielestäni tinkaa mitään älyttömyyksiä. Tinkaajille itse taas vastaan yleensä että hinnan koen olevan jo asiallinen tuotteeseen nähden, ellei sitten tuote ole roikkunut kauaa ja haluaa jo eroon, jolloin voin suostuakin.
En vaan voinut olla hymähtämättä ja naurahtamatta tälle 'logiikalle'. "Itse aina tinkaan ainakin vähän, mutta minulta tinkaaville sanon, että kyllä se hinta on se, mikä se on!". Kyllähän sitä tulee itsekin isompia ostoksia tehdessä myyjältä kysyttyä, että onko tämä nyt viimeinen hinta. Viimeksi tein näin, kun Powerista uuden läppärin ostin. Viimeinen hintahan se oli, mutta se on sellaista supliikkia kanssakäymistä siinä kysäistä kauppoja lukkoon lyödessä puolihuumorilla vielä pientä alea, vaikka tietääkin jo etukäteen, ettei varmaan saa. Sinänsä hassu 'logiikka' vaan, että itse on aina ehdottamassa alempaa hintaa, mutta jos itseltä sitten kysytään/tingataan vähän, niin ollaan vastahankaan.

Itse en juuri myy tavaroitani, mutta muutamat konsolikaupat olen tässä vuosien varrella netin yli järkännyt. Silloin olen hinnoitellut paketit järkevillä hinnoilla, mutta todennut myös, että pientä tinkausvaraa voi olla, jos tosissaan kauppoja aletaan hieroa ja ostaja todellakin tulee hakemaan melkein kotiovelta.

Itte yritän myydä romppeet aina ensin muualla kun torissa.. :D Viime vuonna sinne erehdyin laittamaan G923 ratti setin myyntiin ja eka tarjous oli just toi puolet pyynnistä ja tietenkin olis pitäny postit kuulua hintaan. En kelpuuttanu, niin nosti tarjoustaan huimalla eurolla ja ku en siihenkään suostunut, niin olin ahne paskiainen. xD
Vähän kannattaa tuotteen perusteella miettiä mihin laittaa. PC-raudasta saa paljon vähemmän jossain aihetta tuntevalla foorumilla, jossa minulle annettiin osistani paljon huonompi jälleenmyyntiarvio kuin mitä Torista sain kun laitoin omat hintapyynnit. Kaikki meni hintapyynnillä vaikka piti useille sanoa että ei vielä lähde tinkaushinnoilla jne.

Edit: Se tinkaaminen ei oo mulle ongelma, se ärsytyksen aihe on se millä yritetään tinkasta heti alkuun. Se puolet pois hp, niin tekee mieli olla tiputtamatta yhtään siinä kohti.
Tämäpä juuri. En tajua niitä missä tingataan ihan älyttömiä. Itse tinkaan suhteuttaen tuotteen arvoon ja pyyntihintaan. Samoin saatan katsoa millä hinnalla tuotetta on aiemmin myyty ja tingata siihen nähden. En nykyään kuitenkaan jaksa enää perustella, tyyliin "tätä on saanut X summalla aiemmin" koska tuo saattaa vain ärsyttää ihmisiä. Pidän lyhyenä ja ytimekkäänä, tyyliin "pystytkö X eurolla myymään, voin hakea heti kun vain sopii" tms. Ostan ja myyn siis pääosin livenä.

Tämä voi hyvin olla, koska se sovellushan taas toimii tosi hyvin.
Itselle tuo ei vain sovi jo sen takia että haluan editoida tuotekuvat, joten parempi että ne on suoraan pc:llä, jolla ne myös editoin. En minä suoraan puhelimesta tuotekuvia juurikaan laita vaan panostan hommaan. Kuvaaminen ja editoiminen on siis itselle sekä harrastus että osittain myös työ, joten tuota tekee jo ihan sen takia. Auttaa se myös myymisessä, sillä hyvillä kuvilla saa usein paremman hinnan. Monesti joku vastaava tuote roikkunut kauan myynnissä kun itse laittaa myyntiin paremmilla kuvilla ja menee parissa päivässä.

Toki järkevät kännykuvatkin oikeasti riittäisivät mutta haluan itse siis asian noin tehdä enkä muutenkaan tykkää tehdä jotain ilmoitustekstejä puhelimella. Paljon työläämpää.

Käytän Toria pelkästään tuon sovelluksen takia ja juuri sen hyvän toimivuuden vuoksi mieluusti myyn (ja paljon myös ostan) Torin kautta. Selvästi käytettävyydeltään parempi kuin Huuto.net. Facebookin myyntiryhmät on taas sitten oma sillisalaattinsa, joissa ei mitään yhteisiä vakiintuneita sääntöjä tunnu olevan.
Facebookin Marketplace on kyllä ihan järkyttävä. Se alusta ei kyllä sovi siihen asiaan ei sitten mitenkään.

Kaikissa yllämainituissa kauppaan teen, mutta Tori kyllä selvästi kätevin käyttää.
Niin, tai siis Torin sovellus? Huuto on ehkä mennyt huonoksi lähinnä sälä-kaupan, maksumuurien ja käyttäjien vähentymisen vuoksi. Tai näin itse koen ja siksi se on jäänyt itsellä pois. Tori taas alkanut mennä samaan suuntaan, eli maksumuuri ja muut typerät "päivitykset" huonontaa palvelua.

En vaan voinut olla hymähtämättä ja naurahtamatta tälle 'logiikalle'. "Itse aina tinkaan ainakin vähän, mutta minulta tinkaaville sanon, että kyllä se hinta on se, mikä se on!".
No mutta olihan se ihan pitävä logiikka kun mainitsin että molemmissa rooleissa on se tilanne, jossa se tuote voi irrota tinkaamalla. Myönsin että itsekin voin jossain kohtaa joustaa ja siihen väliin itsekin vähän niin kuin yritän. Plus ehkä näitä erottaa se mistä tuolla jo puhuttiin: typerä ja asiallinen tinkaaminen on ihan eri asioita. En minä tinkaa puolta pois hinnasta vaikka joku pyytäisi älyttömiä hintoja, sillä sitten vain ajattelen ettei kannata edes käyttää aikaa koko asiaan.

Kyllähän sitä tulee itsekin isompia ostoksia tehdessä myyjältä kysyttyä, että onko tämä nyt viimeinen hinta. Viimeksi tein näin, kun Powerista uuden läppärin ostin. Viimeinen hintahan se oli, mutta se on sellaista supliikkia kanssakäymistä siinä kysäistä kauppoja lukkoon lyödessä puolihuumorilla vielä pientä alea, vaikka tietääkin jo etukäteen, ettei varmaan saa.
Eihän noista ns. normikaupoista ymmärtääkseni mitään alennuksia saa, ellei ole jotain kampanjoita tms. Se on sitten sitä liittymä-hommaa ja muuta vastaavaa, missä voi (ja ehkä pitääkin) tingata.

Sinänsä hassu 'logiikka' vaan, että itse on aina ehdottamassa alempaa hintaa, mutta jos itseltä sitten kysytään/tingataan vähän, niin ollaan vastahankaan.
En nyt toki "aina" mutta usein jos ei hintapyynti ole heti ok tai ollut joku ajatus että ostan X summalla ja se on lähellä muttei ihan.

Olen törmännyt myös siihen että monet ihan tarkoituksella laittaa ylihintaa ja/tai tinkausvaraa, jota itse taas pyrin välttämään. Laitan usein omaksi hinnaksi halvimman mitä alustalta löytyy, suhteessa toki laatuun/tuotteeseen. Jos muut vastaavat on törkyisiä ja niissä on hinta 20 euron paikkeilla niin voin hyvin laittaa omani hinnaksi 25 euroa.

Eli katson aina ns. kilpailun mukaan oman hintatason ja googlaan myös mitä tuote maksaa uutena tai millä sen on saanut halvimmillaan.

Itse en juuri myy tavaroitani, mutta muutamat konsolikaupat olen tässä vuosien varrella netin yli järkännyt. Silloin olen hinnoitellut paketit järkevillä hinnoilla, mutta todennut myös, että pientä tinkausvaraa voi olla, jos tosissaan kauppoja aletaan hieroa ja ostaja todellakin tulee hakemaan melkein kotiovelta.
Itse en tinkausvaroja harrasta vaan se on aina tiukka hinta, jonka olen myös suhteuttanut muuhun tarjontaan ja hintoihin. Yleensä ei myöskään ole mitään kiirettä saada kamoja myytyä, joten voin hyvin odotella oikeaa ostajaa. Menee helposti ainakin kuukausi ennen kuin alan edes miettimään hinnan alennusta, jota tietysti myös teen mutta harvemmin tinkausten perusteella vaan vasta kun on mennyt enemmän aikaa menemättä kaupaksi.

Viimeksi muokattu:
Eihän noista ns. normikaupoista ymmärtääkseni mitään alennuksia saa, ellei ole jotain kampanjoita tms. Se on sitten sitä liittymä-hommaa ja muuta vastaavaa, missä voi (ja ehkä pitääkin) tingata.

Juu, tinkaaminen on täysin ajanhaaskausta ainakin näisssä isommissa kauppaketjuissa. Niissähän hinnat määritellään ylemmällä tasolla, eikä tavallisella myyjällä ole edes valtuuksia myydä alempaan hintaan, vaikka haluaisikin.

Torista tulee silloin tällöin jotain ostettua mutta olen huomannut että koko Tori profiloituu enemmän nopeisiin face-to-face kauppoihin ja postittelua katsotaan jotenkin kieroon. Huuto.net taas on melkeinpä päinvastaistainen, jota käytän itsekin paljon enemmän ja käyttänyt jo yli 20 vuotta sekä myymiseen että ostamiseen. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa, ja on hieno ominaisuus laittaa myynti-ilmoitukseen hyväksyykö hintapyyntöjä vai ei, samoin se että jos ostaa niin se on sitovaa.

Turhan päivän kyselyitä kyllä riittää ja epärealistisia tinkauksia, maksuissa kestää, milloin ollaan sairaana, milloin koira kuoli jne... Samoja ongelmia tuntuu olevan esim. Facebookin marketplacella jota taas emäntä käyttää rättibisneksiin. Asiallisia kysymyksiäkin on ja pitääkin olla mutta ne on valitettavasti marginaalia.

Oli alusta mikä tahansa niin enemmän myyjiä kyllä käy sääliksi.

Torista tulee silloin tällöin jotain ostettua mutta olen huomannut että koko Tori profiloituu enemmän nopeisiin face-to-face kauppoihin ja postittelua katsotaan jotenkin kieroon. Huuto.net taas on melkeinpä päinvastaistainen, jota käytän itsekin paljon enemmän ja käyttänyt jo yli 20 vuotta sekä myymiseen että ostamiseen. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa, ja on hieno ominaisuus laittaa myynti-ilmoitukseen hyväksyykö hintapyyntöjä vai ei, samoin se että jos ostaa niin se on sitovaa.

Turhan päivän kyselyitä kyllä riittää ja epärealistisia tinkauksia, maksuissa kestää, milloin ollaan sairaana, milloin koira kuoli jne... Samoja ongelmia tuntuu olevan esim. Facebookin marketplacella jota taas emäntä käyttää rättibisneksiin. Asiallisia kysymyksiäkin on ja pitääkin olla mutta ne on valitettavasti marginaalia.

Oli alusta mikä tahansa niin enemmän myyjiä kyllä käy sääliksi.
Joo ei kaikki tosiaa postita itse suosin postituksia löytyy myös mullakin huutonet yhtään en ole saanut siel vielä myytyä.

Voi että minä vihaan "linux tyylisiä" pakettihärdelli, github liitännäisiä ohjelmistoja.. ComfyUi on varsin pätevä ohjelma vaikka minkälaiseen kuva/video jne tekoäly vääntöön mutta voi hyvänen aika kun joku päivittää jotain nippeliä niin sitten ei toimi mikään.. ComfyUi ilmeisesti päivittynyt ja eipä comfy managerin kautta näennäisesti hyvin asentunut (edellisessä versiossa) ja toiminut kikkare Trellis.2 toimikkaan.. tuntuu että kaikki on vaan kadonnut tai eri paikassa. Puolenkymmentä uudelleen asennusta, windows restarttia niin Comfyn kuin Trelliksen osalta ja ei vaan toimi.. Noh, kaikki vaan pois ja onneksi oli vanha Comfy asennusohjelma niin sieltäpä vaan sitten aukesi tilassa jossa Trellis ja kaverit asentui ja rupesi taas toimimaan.. mitälie pytorch ja cuda versio väännöksiä tullut uudemmassa joka sekottaa niinkin tuoreen trellis projektin toiminnan.
20260109_163232(1).jpg

Vähän kannattaa tuotteen perusteella miettiä mihin laittaa. PC-raudasta saa paljon vähemmän jossain aihetta tuntevalla foorumilla, jossa minulle annettiin osistani paljon huonompi jälleenmyyntiarvio kuin mitä Torista sain kun laitoin omat hintapyynnit. Kaikki meni hintapyynnillä vaikka piti useille sanoa että ei vielä lähde tinkaushinnoilla jne.

Tämäpä juuri. En tajua niitä missä tingataan ihan älyttömiä. Itse tinkaan suhteuttaen tuotteen arvoon ja pyyntihintaan. Samoin saatan katsoa millä hinnalla tuotetta on aiemmin myyty ja tingata siihen nähden. En nykyään kuitenkaan jaksa enää perustella, tyyliin "tätä on saanut X summalla aiemmin" koska tuo saattaa vain ärsyttää ihmisiä. Pidän lyhyenä ja ytimekkäänä, tyyliin "pystytkö X eurolla myymään, voin hakea heti kun vain sopii" tms. Ostan ja myyn siis pääosin livenä.
Juu, se on ihan normia että jos yrität myydä asiaa X siihen keskittyneellä foorumilla, niin ne hinnat on aika alakanttiin mitä voi saada.
Silloin kun tosiaan tota G923 ratti settiä myin, niin laitoin hinnan 150e, kun kattelin että niitä on myynnissä 150-400e. Vähän tosin saatoin nauraa tolle 400e pyynnille, kun kyseistä settiä oli saanut hetkeä aikasemmin 329e uutena.

Kohta puoleen pitäis laitella Moza ESX rattia myyntiin, täytyypi vaan vähän arpoa että mihin sen nyt sitten pistää :D

Juu, se on ihan normia että jos yrität myydä asiaa X siihen keskittyneellä foorumilla, niin ne hinnat on aika alakanttiin mitä voi saada.
Silloin kun tosiaan tota G923 ratti settiä myin, niin laitoin hinnan 150e, kun kattelin että niitä on myynnissä 150-400e. Vähän tosin saatoin nauraa tolle 400e pyynnille, kun kyseistä settiä oli saanut hetkeä aikasemmin 329e uutena.
Joo, kaikenlaisia hintapyyntejä kyllä näkee. Tosin itse olen useamman kerran hyödyntänyt ihmisten laiskuutta niin että olen laittanut kovemman hinnan mitä tuote maksaisi uutena. Olen siis ollut vaikka tietoinen että konsolin saa 300 eurolla tarjouksesta just nyt mutta laittanut omaan käytettyyn hintaa saman 300 euroa. Ja tuossa on sitten normihinta saattanut olla joku 400 mutta kun porukka ei ole googlannut tai vertaillut niin olen omani saanut uuden hinnalla pois. Toisaalta siis tuo omakin hintapyynti on ollut ihan ok normihintaan nähden mutta olen sitten koettanut kepillä jäätä sillä ajatuksella että jollain jää huomaamatta tuo sillä hetkellä oleva tarjoushinta.

Tuo esimerkin kaltainen myynti tosin oli vuosia sitten ja kyse oli X360-konsolista, joten ehkä nykyään porukka vähän paremmin tutkii tai on tietoinen siitä millä hintaa mitäkin saa.

Juu Tori on kyllä melkoinen paikka. Muutamat tuotteet saanu myytyä, jotakin antanut ilmaiseksikin. Nyt minulla on siellä myynnissä lastenrattaat/vaunut kun ei enää tarvita. Alkuperäinen hinta oli jotain 1100€ kun oli paketti jossa autoturvakaukalo mukana.

Kaukalon myin aikoja sitte pilkkahintaan niin laitoin ensin 600€ nuo rattaat. Ei tietty menny, yks kysymys tuli että voinko vaihtaa noi kyseiset halvempaan vanhempaan malliin. No ei kiitos.

Pistin uusiksi 300€:lla, tuli kysymys myynkö 150€:llä. Sanoin että 200€ ni tulee kaupat, ei kelvannu.

Joskus annoin ilmaiseksi tavaraa mutta silloinkin tehtiin ohareita liikaa. En jaksa nähdä vaivaa että sovin hakuja ja pilaan päivän menot, ja sitte ei vaivauduta edes hakemaan sovitusti.

Yhen pyörän romun laitoin ilmaiseksi, niin tuli joku lähemmäs 80 viestiä, en voinu mitenkään kaikkiin vastata. Pyörä haettiin mutta siinä välissä tuli niin vihaista viestiä etten ole nähnykkää ennen. Porukka tiuskii pyörän perään ikään kuin oisin velkaa heille. Mieletöntä :D

Kävin tarkistamassa. Myin viime vuonna noin 550 eurolla tavaraa Torissa. Lähinnä videopelejä. En muista yhtään oharia, enkä muutenkaan vihaista viestittelyä. Ehkä sitten vaan käynyt hyvä tuuri.

Olen varmaan useammalla sadalla eurolla myös viime vuoden aikana ostanut Torin kautta ja silloinkin kaikki on sujunut hyvin.

Kävin tarkistamassa. Myin viime vuonna noin 550 eurolla tavaraa Torissa. Lähinnä videopelejä. En muista yhtään oharia, enkä muutenkaan vihaista viestittelyä. Ehkä sitten vaan käynyt hyvä tuuri.

Olen varmaan useammalla sadalla eurolla myös viime vuoden aikana ostanut Torin kautta ja silloinkin kaikki on sujunut hyvin.
Olet hyvin saanut myytyä kyllä.

En vaan pääse tykkäämään tuosta Tori.fi kauppapaikasta. Viime vuonna aloitin myyjänä siellä ja kauppoja on tullut tehtyä 24 kappaletta. Sitä ennen toistakymmentä vuotta huuto.netissä myyjänä ja joskus harvoin ostajana. Torissa on monia ärsyttäviä asioita verrattuna huuto.nettiin kuten se, että kun laitat uuden ilmoituksen niin se on automaattisesti kaksi kuukautta voimassa kun huudossa se on kaksi viikkoa joka on paljon parempi systeemi kun kaksi kuukautta. Tässä on usein käynyt niin, että ilmoitus on laitettu suosikiksi pian sen ilmoittamisen jälkeen ja sitten meneekin se kaksi kuukautta ja mitään yhteyden ottoa ei ole tänä aikana. Toinen tosi ärsyttävä juttu on se, että Torista puuttuu huudon kaltainen palvelu missä ostaja saa tuotteen ostaessa myyjän kaikki tiedot pankkitilin numeroa myöden, Torissa pitää erikseen kirjoittaa joka kaupan syntymisen jälkeen kaikki tarvittavat tiedot yms. Mainostuksen tai lisänäkyvyyden osto on Torissa todella sikamaisen kallista verrattuna Huutoon.

Nyt viimeisin ärsyttävä asia on tuo kirjautumisen muutos eli Toriin ei pääse kirjautumaan salasanalla vaan se lähettää kertakäyttöisen koodin sähköpostiin joka taas tarkoittaa sitä, että sun pitää seuraavaksi kirjautua sähköpostiisi saadaksesi sen koodin jolla pystyt sitten kirjautumaan sinne Toriin. Tämä ei ole mielestäni kovinkaan kätevää hommaa.

Olet hyvin saanut myytyä kyllä.
Ainakin pelien kohdalla tuntuu toimivan se, että katsoo paljonko muut myyjät pyytävät samasta pelistä ja sitten vaan myy jokusen euron halvemmalla. Tämä ei toki toimi, jos on tavoittelemassa kovia voittoja, mutta itse lähinnä yritän pitää peliharrastuksen kuluja kurissa ja myyn itselle tarpeettomia(läpipelatut, tuplat jne.) pelejä.

Sellainen lisähuomio, että tuntuu monien haluavan noutaa pelin, joten paikkakunnallakin on joku merkitys.

Yhen pyörän romun laitoin ilmaiseksi, niin tuli joku lähemmäs 80 viestiä, en voinu mitenkään kaikkiin vastata. Pyörä haettiin mutta siinä välissä tuli niin vihaista viestiä etten ole nähnykkää ennen. Porukka tiuskii pyörän perään ikään kuin oisin velkaa heille. Mieletöntä :D
Minulle tuli eniten yhteydenottoja kun myin pöytäkoneen osina pois. Varsinkin emolevy oli ihan järkyttävän haluttu. Alkoi mennä jo työksi vastailla kaikille, joten en ihmettele jos et ole noin hurjaan määrään ehtinyt tai viitsinyt vastailla.

Ainakin pelien kohdalla tuntuu toimivan se, että katsoo paljonko muut myyjät pyytävät samasta pelistä ja sitten vaan myy jokusen euron halvemmalla. Tämä ei toki toimi, jos on tavoittelemassa kovia voittoja, mutta itse lähinnä yritän pitää peliharrastuksen kuluja kurissa ja myyn itselle tarpeettomia(läpipelatut, tuplat jne.) pelejä.

Sellainen lisähuomio, että tuntuu monien haluavan noutaa pelin, joten paikkakunnallakin on joku merkitys.
Saman huomannut itse kun asun yksin niin ainaki 5 ostajaa noutanut pelin suoraan kotoani.

Ylös Bottom